XXL Nutrition

Advies 15 Jaar.

Joeytjuhh96

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
67kg
Vetpercentage
13%
Ik ben vrij skinny opgebouwd. Eerste foto is before de rest is nu. Ben nu ongeveer 10 maanden aan het trainen. Wat voor schema met welke intensiteit raden jullie mij aan om te doen en Ik neem aan dat ik moet bulken? Mijn plan is om te gaan bben.

Pictures :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoals je ziet vind me borst en armen nogal klein de rest vind ik tot nu toe nog wel aardig lopen.

En ik heb me al een aantal keer goed ingelezen heb verschillende schema's gedaan zoals rippetoe maar daar liep ik op vast meerdere malen. Eet nu momenteel 6x Per dag. en rond de 3000kcal Weeg 65kg en ben 1.85m lang en 15 jaar oud.

stats zien er wel goed uit, wel een beetje magertjes resultaat voor 10 maanden

Zou je je voedingsschema + trainingsschema even willen posten aub, want je ziet er eigelijk uit als iemand die nog nooit het ijzer heeft vastgepakt dus zit je ergens goed fout ;)

• Topic Starter Topic Starter
Dat is het punt op dit moment ben ik opzoek naar een nieuw trainingsschema. En me instructeur doet tog alleen maar bullshit geven aan mij dus daar luister ik niet meer naar.

Ik deed hiervoor Rippetoe maar ben nu een nieuw schema aan het zoeken en/of maken.

Ik eet:

7:00 250 gr Kwark, Multivitamines, Glas melk.
9:00 Normale kom Havermout, Glas water, Appel
11:00 4 Boterhammen met 2 pindakaas en 2 Kipfilet of schouderham, Water
13:00 4 Boterhammen met 4 vleeswaren, Water
15:00 2 Boterhammen met Pindakaas, Glas Melk.
18:00 Avond Eten (waaronder 2 lappen vlees, en groente en aardappels)
22:00 250gr kwark, Handje noten.

Toch had ik naar mijn idee meer resultaten kunnen behalen..

Keep it up en meer food (knal er 1.5l melk tussen elke dag), want je kan meer massa aanzetten op die tijd.

Aan je pics te zien zit je nog niet op hoge gewichten rippetoe ?

Ik zat op :

90kg DL
55kg SQ
30kg OH
6kg Chin-ups
Bw Dips
50kg BP
40kg BOR

Maar continu bleef ik hier op vast zitten. Dus ben ik gaan zoeken naar een nieuw schema.

Als ik jouw was zal ik door gaan met Rippetoe en veel meer eten. Spreek uit eigen ervaring ;p

meer eten

Jah soms eet ik wel is meer boterhammen zoals ipv 4, 8 boterhammen enzovoorts dat doe ik wel vaker. Ik prop me gwn zo vol mogelijk aan goede voedingswaardes.

Rippetoe betreffende, ik ben er o.a. ook mee gestopt omdat ik last kreeg van blessures. Dat programma is niet geschikt voor mij denk ik? Als ik 3x in de week benen train heb ik in het weekend dat me knieen kapot zijn

als je knieen kapot zijn van te squaten dan squat je fout. Ik doe stronglifts (gelijkaardig aan rippetoe) en squat nu 120kg+ 3x per week en heb nooit last van mijn knieen. Ik zou rippetoe voort doen en gewoon meer eten. Google eens naar gomad, heeft mij ook geholpen.

is dit 15 jaar? holy ****.
zou veeel meer gaan eten en gwn rippetoe doen.
als je last hebt van je knieen moet je dieper squaten!
en je zegt dat borst en armen achterlopen en de rest goed gaat?
rug en benen zijn ook skinny.
maar dat is ook logisch met 65kg bij 185cm
kom 20kg aan, dan ziet het er een stuk beter uit :)

eten tot dat je moet:kots:

Eten en rippetoe volgen totdat je op een beetje acceptabel gewicht zit. Je hebt echt zwaar ondergewicht. 65kg op 1.86?? wauw!

Houd er trouwens rekening mee dat het trainen je groei zal stoppen of vertragen. Verder moet dat niet veel uitmaken want je eet zo weinig dat je lichaam ook geen bouwstoffen heeft om je nog langer te laten worden.

Je moet inderdaad meer eten.
Verbaast me wel dat je geen abs hebt.

Ik eet ook alleen nog niet zoveel mogelijk onder andere doordat me ouders me remmen door te zeggen dat ik niet te veel mag eten anders mag ik ut zelf gaan betalen. Dus binnekort ga ik een baan zoeken (:

Ik heb abs maar als je die niet aanspant zie je ze ook niet goed.

Ik probeer aan te komen. Iemand zei dat ik dan dieper moet squatten. Daar zit totaal geen logica in..

Jongen als je vastloop op 55sq en 30mp eet je gewoon te weinig. Ik snap dat je 15 bent en geen 20 maar een ander schema gaat je probleem niet oplossen.

Eten, eten, eten en eten!

Edit.

Laatst bewerkt:
Geschoond, topicbans uitgedeeld, kaarten uitgedeeld. Nu serieus opt*fen met dat gekloot in diverse topics, begin mijn geduld te verliezen met enkele 'nieuwe' leden.

Terug
Naar boven