Fitness Seller

Advies NODIG

invisible

Novice
Waardering
0
??? Hey!! Ik lees al die forums van jullie en kom erachter dat er van alles op de markt is qua groeimiddelen! Nu ik alles zowat heb gelezen weet ik totaal niet meer wat verstandig voor mij zou zijn. Ik ken de prijzen en ik hoop dat iemand mij kan helpen! Wat zou voor mij goed kunnen zijn? Welk product oftewel een complete kuur?????? Is er geen lijst of iets waarmee ik kan zien wat ik nodig heb om een snelle groei te produceren dmv anabolen. Wil natuurlijk geen risico's nemen en 100% zekerheid hebben. Aangezien er vele zijn die ervaring hebben op dit gebied vraag ik ook om advies. Welk merk en de prijs juist zou zijn voor mij. Hopelijk krijg ik hulp.... Thx Mark

Hey

Welkom in de as sectie. Mogen we weten wat je trainingservaring is en je overige stats?

Prijzen kunnen we niet geven (regels), merken en namen wel.

En advies ook.
Ik hoop dat je wel heel goed in de gaten hebt dat anabolen steroïden (helaas) geen wondermiddelen zijn?
Ik ga er voor het gemak vanuit dat je werkelijk nog niks weet van anabolen dus ik zet heel kort de belangrijkste valkuilen op een rij:
- goede voeding, leer eerst goed eten. Spieren groeien van goed voedsel. Als je niet goed eet dan benut je ook niet de potentie van a.s.
- goede training. Tijdens het gebruik van a.s. zal je zelfs op het meest beroerde trainingsschema nog wel vooruit gaan. Er komt echter een dag dat de kuur voorbij en als je dan niet weet hoe je goed moet trainen dan is de kans groot dat je alle gewonnen spiermassa weer verliest.
- Je gezondheid. A.s. zijn medicijnen die je lichaam onomkeerbare schade kunnen toebrengen als je maar wat aankloot. Leer alles over anabolen wat er te leren valt om de gezondheidsrisico’s te beperken. Dus struin het internet af naar alle info over a.s. die je kan vinden en vorm vervolgens je eigen mening over hoe je de zaken het beste kan aanpakken.

1 advies:

Wanneer je bij je zoektocht naar info als trefwoord 'steroiden' in n willekeurige zoekmachine typt, krijg je een hele mooie lijst met 'online pharmacies' waar je zonder recept steroiden kunt kopen.

Ga hier niet mee in zee, want je betaald het dubbele tov de prijzen op de zwarte markt. Ik heb die fout ook gemaakt. Je bent dan voor n alles behalve redelijke kuur al gauw 800 dollar kwijt.

mag ik je een vraagje stellen aub:

hoe lang train je al?

Aan je post te lezen, weet je te weinig over As om te kuren,
en meer dan waarschijnlijk heb je de As helemaal niet nodig om
te groeien, maar eerder goede voeding/training en wat sups.

G.

• Topic Starter Topic Starter
Hola! ik train zelf al 4 jaar. Heb al een keer creatine gebruikt maar ja, het resultaat voldoet niet aan mijn verwachtingen....Nog lange niet. Vandaar dat ik nu wel geinteresseerd ben in an. Dus ja, van fitness weet ik toch behoorlijk wat en train al iedere dag. Mag best heel wat meer bij! dmv producten dus! Een dieet is voor mij ook geen probleem. Echter is het wel zo zoals jullie allemaal veel meer ervaren zijn is het advies van jullie dus zeer welkom! Zekers als het gaat om welke producten ik moet gebruiken zoals de kuur zelf en de kuur erna! Maar wil geen bijwerkingen, hiermee bedoel ik dus dat ik nog graag een aantal x erop wil kruipen als je begrijpt wat ik bodoel. Haha.. BVD Mark

vooruit dan:

week 1-10: 400mg deca of boldenone
week 14 : 100mg clomid/dag
week 15 : 50mg clomid/dag

indien deca, nolvadex bij de hand ivm gyno

of

week 1-10: 200mg deca of boldenone (evt 300mg)
week 1-10: 250mg test enth
week 14 : 100mg clomid/dag
week 15 : 50mg clomid/dag
week 14 : 40mg nolva/dag
week 15 : 20mg nolva/dag

als eerste kuur moet je hier mooie resultaten mee krijgen indien je een goede basis en een goed dieet hebt, training is natuurlijk ook belangrijk he!

groetjes stiff

invisible zei:
Hola! ik train zelf al 4 jaar. Heb al een keer creatine gebruikt maar ja, het resultaat voldoet niet aan mijn verwachtingen....Nog lange niet. Vandaar dat ik nu wel geinteresseerd ben in an. Dus ja, van fitness weet ik toch behoorlijk wat en train al iedere dag. Mag best heel wat meer bij! dmv producten dus! Een dieet is voor mij ook geen probleem. Echter is het wel zo zoals jullie allemaal veel meer ervaren zijn is het advies van jullie dus zeer welkom! Zekers als het gaat om welke producten ik moet gebruiken zoals de kuur zelf en de kuur erna! Maar wil geen bijwerkingen, hiermee bedoel ik dus dat ik nog graag een aantal x erop wil kruipen als je begrijpt wat ik bodoel. Haha.. BVD Mark
Mag ik vragen wat je gains over de afgelopen 4 jaar zijn geweest?

Een opzoeking op dit forum leert al snel welke as er voorhanden zijn, in vele gevallen wordt er ook door de leden een kuur geopperd waarbij de andere leden ideeën kunnen inbrengen om de de kuur te kunnen verbeteren, dit leert al snel hoe een beginnerskuur er zou moeten uitzien en welke nakuur je zou moeten volgen
doe eens een opzoeking en je zal verstelt staan, van beginnerskuren tot tweede en derde kuren, ook de veslagen zijn wel interessant,
Wat me wel opavlt is dat als je vier jaar trainervaring hebt waarom train je dan elke dag? Geen kritiek want als je dat kunt volhouden chapeau maar je moet je lichaam voldoe,de rust en hersteltijd kunnen geven natuurlijk
Als je aan de As gaat moet je zeker je lichaam voldoende rusttijd geven, EN voldoende eten
succes met je zoektocht

Wie elke dag traint geeft z'n lichaam bij lange na niet voldoende rust om te groeien.

Ten tweede; je zegt een dieet is geen probleem voor je.
Wil dus zeggen dat je nog nooit een dieet bent aangegaan voor langere tijd?

Dan wordt het hoog tijd eerst eens daar veranderring in te brengen.
Als jij gaat dieten en je training omlaag schroeft zul je skyhigh vooruit gaan!

Terug
Naar boven