AndroidHealthClinic

Advies voedingsschema

Je valt niet af en wil meer gaan eten?

Cardio opvoeren naar tenminste 30 minuten beter nog 45 minuten. 3 a 4 x p/w

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil spiermassa aankomen en mijn buikje er langzaam aan aftrainen.

Dus ik dacht dat ik 2 keuzes zou hebben:
- Ik blijf hetzelfde eten en ga langer cardio doen (als het goed is val ik af, maar kom ik geen spiermassa aan)
- Ik ga iets meer eten en ga langer cardio doen (ik kom iets van spiermassa aan, en hopelijk raak ik mijn buikje ook langzaam aan kwijt)

Klopt deze gedachte?

Het zijn twee compleet verschillende doelen.

Buikje kwijt ( vet% naar beneden ) = cutten / cardio

Spiermassa aankomen = ( Bulken veel eten waardoor je gaat groeien )

Beide tegelijkertijd is volgens mij zeer lastig of onmogelijk?

Als jij die buik kwijt wil zul je minder moeten eten cutten en misschien daarbij cardio als je dat wil.

Ikzelf zit nu in een cut om mijn vet% naar beneden te krijgen maar knal sinds kort op een nieuw 4 daags schema daarbij nog keihard in de sportschool om misschien zelfs nog iets aan spiermassa te gainen.

Mijn advies cutten tot je tevreden bent en daarbij nog lekker knallen in de sportschool en wanneer je tevreden bent met je vet% cleanbulken.

• Topic Starter Topic Starter
Super bedankt voor je reactie.

Ik zit met m'n onderhoud (dit is incl. training) op zo'n 3000kcal per dag. In mijn cutschema zit ik op rustdagen op 2320kcals en op trainingsdagen op 2575kcals. Dat is goed toch? (zie ook de bijlage).

Op trainingsdagen doe ik dan 30/45min cardio (4x per week). Moet ik dan heel intensief cardio gaan doen (hoge hartslag) of juist rustig aan (lagere hartslag) ?

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven