MuscleMeat

Aesthetic's road to becoming a shredded beast

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sterke deads inderdaad man! Zeker lekker vol erna?

Die Deadlift gaat goed! Blijven verhogen bro :)

Hoeveel BW pullups kun je?

• Topic Starter Topic Starter
BW pull-ups kan ik misschien 7/8. niet veel in ieder geval. Is toch een punt waar ik aan wil werken de rest van het jaar. Ik wil uiteindelijk kunnen vliegen met die lats van mij, hehe. :p

Training van afgelopen vrijdag nog (geen tijd voor dbb, moest leren voor een toets):

01-07-2011
Armen + zijkant schouders + buik

Preacher curl (EZ-bar)
(Gewicht excl. stang)
10x25
10x25
8x25

Overhead cable curl

10x25
10x25
10x20

Dips
10xbw+12,5
10xbw+12,5
10xbw+12,5

Skull crushers (Gewicht excl. stang)
10x20
10x20
10x20

Seated lateral dumbbell raise

10x8
10x8
10x8

Rope crunch

9x40
9x40
8x40

Nog wat sit-ups en toen was ik klaar. Lekkere training wel, er zit nog steeds progressie in.

Vanaf vandaag heb ik officieel vakantie. Vanaf morgen ben ik dan ook bijna elke dag aan het werk. Dit schema begint een beetje te vervelen dus het wordt tijd voor een nieuw schema. Ben er alleen nog steeds niet uit wat het gaat worden. Het moet in ieder geval een schema zijn met veel (of alleen maar) compounds en bodyweight oefeningen. De trainingen moeten kort zijn en gericht op kracht/ massa.
Dit ook omdat ik niet elke dag tijd/ zin/ energie heb om uitgebreid te trainen. Ik zit te denken aan: Texas method, Bill Starr, Wendler (5/3/1) of een andere fullbody. Heb vandaag wel tijd om er even voor te gaan zitten, ik laat het jullie nog weten! Gegroet ijzerbroeders :)

Vakantie heb je toch tijd zat? :P

Niet als je 5/6 dagen per week 8/9 uren per dag zwaar lichamelijk werk moet doen :p

Ik snap helemaal wat je bedoelt man. Ik heb echt precies hetzelfde, intensieve werkdagen van 8 uur. Ik zoek ook nog zoiets. Hummer had laatst wel een mooi topic geopend over wendler. Dat zag er wel netjes uit...

Verder nog lekker getraind;) sterke dips! met 100+ kg dan..

Een maat van me die betonstorter is is enkel door zijn werk al buffel. Dus een wendlertje erbij en de rest van de training gebeurt al tijdens het zware werken ;)
Gewoon knallen =D

Ik denk inderdaad dat het een Wendler wordt. Maar dan ook voor langere tijd. Ik heb een schema nodig waarbij ik mijn progressie kan plannen en kan zien dat ik goed vooruit ga. Het enige wat ik de komende maanden ga veranderen zullen dan de assistance oefeningen zijn.

Gister benen:

04-07-2011
Benen+kuiten

Squat

Beetje ouwehoeren met setjes op 80 en 90kg. Had niet zoveel zin om te squatten, fag die ik ben. :p Wel nog 3x100 gedaan om toch nog iets te presteren.

Lunges

10x45
10x45
10x45

Hack squat

10x65
10x65
10x65

SLDL
10x90
10x90
10x90
10x90

Rocking standing calf raise
12x95
12x95

Lying calf press
30x65? Kan ook 70 geweest zijn, weet het niet meer zo goed :p
30xzelfde gewicht

Ik denk dat ik na de vakantie ook over wil gaan op een wendler. Hoe wil je alles gaan aanpakken? Post je stappen ff dan komende tijd, dat scheelt mij daarna enorm :P

OT: Nette training weer hoor!

Heb je Wendler's 5/3/1 manual al eens gelezen? Vond dat een erg leuk en leerzaam boek. Hij legt het heel helder en grappig uit. Maar ik post hier mijn stappen ook wel even.
Ben er alleen nog niet over uit welke assistance ik eerst ga doen, boring but big of triumvate. Zo moeilijk kiezen allemaal, haha. :p

Doe je dan 3 keer per week de volgende oefeningen:

Squat
Overhead Press
Deadlift
Bench Press

Alles 2x22 ??

phag

Hacksquat gaat wel mooi omhoog ;)

Doe je dan 3 keer per week de volgende oefeningen:

Squat
Overhead Press
Deadlift
Bench Press

Alles 2x22 ??

Je doet inderdaad die vier oefeningen. Die ga ik verdelen over vier dagen. Dan staat er elke training een lift centraal. De assistance oefeningen zullen dan ook afgestemd worden op die bepaalde lift.
Werksets gaan als volgt:
Week 1: 3x5
Week 2: 3x3
Week 3: 5/3/1
Week 4: deload

En dan begin je weer bij week 1 en verhoog je de gewichten.

Deze week is er uiteraard nog getraind, maar heb niet zoveel zin om dat te posten, was niet super indrukwekkend ofzo. Ik hou jullie wel op de hoogte wat betreft mijn Wendler voorbereidingen!

Toch even posten die handel! Daar heb je een logboek voor;)
Ben zeker benieuwd naar je progressie met Wendler. Misschien dat ik het dan ook ga proberen..

Topic gaat ff dicht. Geen tijd/ zin om te up daten. Blijf wel trainen natuurlijk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven