MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Ik vind het geweldig dat NEC zoveel vraagt voor Cillessen. Lachwekkend ook wel, maar ben er vooral heel blij mee. De begroting van NEC ligt ergens rond de 10 miljoen euro. En ze wilden 6 miljoen voor Cillessen :roflol:

Lekker laten zitten die Cillessen en volgend jaar begint NEC met 6 punten in mindering, omdat er financiële tekorten zijn.

Ik vind het geweldig dat NEC zoveel vraagt voor Cillessen. Lachwekkend ook wel, maar ben er vooral heel blij mee. De begroting van NEC ligt ergens rond de 10 miljoen euro. En ze wilden 6 miljoen voor Cillessen :roflol:

Lekker laten zitten die Cillessen en volgend jaar begint NEC met 6 punten in mindering, omdat er financiële tekorten zijn.

Nou ja lachwekkend, Ajax wil een keeper, Cilessen 'schijnt' een topper in wording te zijn, Cilessen heeft nog een contract tot 2014 en NEC raakt hun nummer 1 kwijt. Alle reden om de hoofdprijs te betalen.

Ik vind het eerder lachwekkend dat Stekelenburg voor een slechts 6 miljoen is verkocht......Nederlands nummer 1, super ontwikkeld en staat er ALTIJD.

NEC is een ploeg, die structureel een lage middenmoter is. Cilessen is niet eens een geweldig talent. Gewoon een jonge Nederlandse doelman. Maar omdat 'ie in de basis bij NEC staat, is 'ie gelijk een talent? Cilessen heeft nog niks bewezen.

Dus de marktwaarde van een jonge doelman van een middenmoter is 6 miljoen? Hahaha. Mij maakt het verder ook niet uit, want ik vind dat ze hem helemaal niet moeten aantrekken. Maar ik denk dat NEC zich echt enorm in de vingers gaat snijden.

Ik denk overigens dat PSV met Tyton echt een geweldige doelman binnenhaalt.

Ik denk overigens dat PSV met Tyton echt een geweldige doelman binnenhaalt.

Vorm was voor 1,5 miljoen op te halen bij Utrecht. Dus ik denk dat hij PSV waarschijnlijk geweigerd heeft en perse naar Swansea wilde, misschien dat dit nog ooit opgehelderd gaat worden.

Ik zie net dat NEC in dezelfde categorie als Feyenoord zit. En dan nog zeggen dat je "niet hoeft te verkopen" :roflol:

Ik snap gewoon niet dat Ajax 2 jeugd keepers verkoopt. Het waren nog jonge gastjes die nog moeten groeien.

Bizot is verhuurd toch? Die andere is naar België gegaan dacht ik?

Padt is na Brugge dacht ik.

Maarja de actie om ze te verkopen/ verhuren is dan niet echt heel slim.

Denk dat Bizot er niet beter van wordt om reservekeeper te zijn bij Ajax2. Bij Cambuur kan hij zich ontwikkelen, niet dat ik hem ooit eerste keeper zie worden van Ajax.

Denk dat Bizot er niet beter van wordt om reservekeeper te zijn bij Ajax2. Bij Cambuur kan hij zich ontwikkelen, niet dat ik hem ooit eerste keeper zie worden van Ajax.

Oke. Dus dan is het miss toch wel een logische keuze van Ajax.

Tis wel even k*t zonder Steek. Vermeer is voetballand echt slecht.

Oke. Dus dan is het miss toch wel een logische keuze van Ajax.

Tis wel even k*t zonder Steek. Vermeer is voetballand echt slecht.

als meer de ballen maar tegenhoud toch maar het idd wel wennen zonder steek
ik vond wiel wel aardig en boer wel doeltreffend :D

http://www.ajaxf-side.nl uit de lucht. Weet iemand of dit tijdelijk/permanent is? En wat is er nou precies gebeurt met Sven/High, wat was de toedracht e.d.? (Ben op vakantie geweest)

Dus de marktwaarde van een jonge doelman van een middenmoter is 6 miljoen? Hahaha. Mij maakt het verder ook niet uit, want ik vind dat ze hem helemaal niet moeten aantrekken. Maar ik denk dat NEC zich echt enorm in de vingers gaat snijden.

Nee er is een verschil tussen de marktwaarde en gevraagde prijs. Ajax zelf gaat ook niet precies de marktwaardes vragen als er een speler wordt verkocht. Ik vind het gezien de omstandigheden gewoon niet meer dan logisch dat je wilt vangen als het grote Ajax je eerste keeper nog 'ff' wilt hebben.

Ajax doet precies hetzelfde als net voor het einde van de transfermarkt op een Jan Verthongen wordt geaasd.

Internazionale heeft Ajax-verdediger Jan Vertonghen op het verlanglijstje staan. Dat schrijven enkele Italiaanse media.

Italiaanse media melden dat de bekerwinnaar Vertonghen graag wil binnenhalen. Ajax vraagt naar verluidt twaalf miljoen euro.

http://www.goal.com/nl/news/546/serie-a/2011/08/12/2616586/inter-aast-op-vertonghen

12 miljoen :rolfol:

12 miljoen jezus, wat denken ze zelf? ???

kom jongens 12 miljoen is een heel goeie prijs voor een verdediger. Verdedigers zijn niet zo duur als middenvelders en aanvallers.
lolz, ik wil hem gewoon bij inter zien.

Terug
Naar boven