AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Vorig seizoen zijn we nog kampioen geworden met 9 jeugdspelers in de basis? you mad?

Boerrigter kan er niet veel van trouwens

he jelly

Laatst bewerkt:
die hebben wij niet nodig - hebben jullie geen jeugd ??? - anders zet je er toch weer een nieuwe belg/afrikaan/deen/ijslander neer

Niet nodig? Jullie kunnen geen jack shit betalen anders zouden er heel wat andere namen op het veld staan dan dat veredelde excelsior zooitje.
En btw Enoh/serero zijn feitelijk ook eigen opleiding ;)

Laatst bewerkt:
Boerrigter speelt geweldig man. Zag hem wel af en toe hinken. Volgens mij is 'ie niet helemaal fit.

Ik vind dat Boerrigter het hartstikke goed doet! Waarom vind jij hem slecht dan Anoniem?

Slechte techniek in de kleine ruimte. Niet de timing en het overzicht om op het juiste moment de pass te geven. Hij moet het vooral van zijn snelheid en traptechniek hebben. En ondanks zijn fysiek vind ik hem ook in de duels niet bijzonder.

Beetje lullig om hem nu al af te schieten maar tis geen topper. En niet het soort speler dat Ajax eigenlijk nodig heeft op die positie. Assaidi en Narsingh, die wil ik.

en als je het afzet tegen de andere spelers op linksbuiten?

Ik denk dat hij beter is dan Ebecilio. Al is die wel 5 jaar jonger.

Ozbiliz is duidelijk technisch superieur maar weinig doortastend.

De vleugels zijn sowieso de zwakke punten van Ajax.

Narsingh is erg leuk, maar heb ik vandaag ook totaal niet gezien. Is absoluut geen meerwaarde ten opzichte van de huidige vleugels.

Assaidi daarentegen is echt fantastisch. Maar die kost waarschijnlijk zo'n 8 miljoen en daar komt elke week een miljoen bij als hij zo blijft spelen.

Boerrigter is fysiek, heeft een goede aanname, kan een man passeren, heeft een goede voorzet in de benen en gaat vanzelf leren de goede oplossing voor de betreffende situatie te zoeken. Geweldige aankoop voor 5 ton.

Sulejmani speelde de tweede helft trouwens echt als een drol.

Narsingh is een traditionele rechtsbuiten. Krijt aan de schoenen, ongelovelijke explosiviteit, prima techniek in de kleine ruimte en een goede voorzet. Is een ideale speler voor Ajax. Vooral omdat hij dan op de positie staat waar hij graag wil staan en hoogstens 10 meter moet sprinten. In tegenstelling tot bij Heerenveen waar hij halverwege eigen helft moet beginnen met sprinten.

Enige wat jammer is aan deze twee jongens uit Amsterdam Oost dat ze aan Ramadan doen. En dat Assaidi voor Marokko speelt.

Hmm, ik geef Boerrigter wel de voordeel van de twijfel hoor! Ik vind dat hij het prima doet tot nu, we zullen wel zien hoe het verder gaat!

Narsingh is een traditionele rechtsbuiten. Krijt aan de schoenen, ongelovelijke explosiviteit, prima techniek in de kleine ruimte en een goede voorzet. Is een ideale speler voor Ajax. Vooral omdat hij dan op de positie staat waar hij graag wil staan en hoogstens 10 meter moet sprinten. In tegenstelling tot bij Heerenveen waar hij halverwege eigen helft moet beginnen met sprinten.

Enige wat jammer is aan deze twee jongens uit Amsterdam Oost dat ze aan Ramadan doen. En dat Assaidi voor Marokko speelt.

Narsingh die aan de ramadan doet? Volgens doen alleen Assaidi, El Akchaoui en nog een jongspeler aan de ramadan bij Heerenveen.

Verder vind ik Boerrigter wel een goede aankoop. Hij is bijna niet van de bal te krijgen en hij scoort gewoon erg makkelijk. Het is allemaal nog niet spectaculair nee, maar ik denk dat hij zelfs nog beter kan. En nu doet hij het al redelijk tot goed.

Serero is natuurlijk ook echt een aanwinst. Daar zullen ze bij Ajax nog heel veel plezier aan beleven. Enorme drive. Ook goed ingevallen gisteren.

alleen dat dingetje die hij deed om sibon te omspelen bij de eigen 16 was niet heel erg handig.

Ik heb nog niet veel van Serero gezien, maar elk schot op doel lijkt op de parkeerplaats van het stadion terecht te komen.

Ik heb nog niet veel van Serero gezien, maar elk schot op doel lijkt op de parkeerplaats van het stadion terecht te komen.

Aan zijn schot moet hij zeker nog werken ja. In de voorbereiding heb ik hem diverse keren aan het werk gezien en hij was soms gewoon te snel in zijn doen en laten voor zijn medespelers. Dit werd later ook geroepen door verslaggevers. Qua techniek en balbehandeling misschien de meest begaafde speler van Ajax. Alleen heeft hij natuurlijk het postuur van een 12-jarige. Gewoon rustig brengen deze jongen er zit veel potentie in. Gisteren was hij in ieder geval betrokken bij 2 doelpunten.

Terug
Naar boven