Fitness Seller

AFCA Ajax topic

kom jongens 12 miljoen is een heel goeie prijs voor een verdediger. Verdedigers zijn niet zo duur als middenvelders en aanvallers.
lolz, ik wil hem gewoon bij inter zien.

Hij heeft een clausule van 20 miljoen in zijn contract, dat zou oplopen als de competitie zou beginnen. Inter kennende zullen ze niet aan die 20 miljoen voldoen. De Boer zei laatst nog dat ze de hoofdprijs zullen vragen.

Vandaag is de Baby Champions League van start gegaan. De A1 heeft 2-0 van Aston Villa gewonnen. De Bondt en Fischer waren de doelpuntenmakers, Fischer scoorde in zijn eerste actie als invaller. Fischer is de jongste van het team volgens mij, maar nu al de beste. Wat een speler is dat zeg. Kan in het rijtje Eriksen - Boilesen. De talenten die John Steen Olsen aanbrengt zijn stuk voor stuk toppers. Helaas kan dat niet gezegd worden over de talenten die Ton Pronk aanbrengt, zoals de Bondt en Marinkovic. Die zijn van buitenaf gehaald, maar zeker niet beter dan wat er al loopt.

Hij heeft een clausule van 20 miljoen in zijn contract, dat zou oplopen als de competitie zou beginnen. Inter kennende zullen ze niet aan die 20 miljoen voldoen. De Boer zei laatst nog dat ze de hoofdprijs zullen vragen.
Inter krijgt binnenkort waarschijnlijk een zak geld voor eto, dus miss toch.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Karma voor degene die de zoon van een oud-Ajacied aanwijst :D Zou niet zo moeilijk moeten zijn.

wamberto helemaal links?

Over een paar uur zit ik in de koel bij VVV-Ajax (seizoenkaart houder VVV).
Bij deze wil ik aan Ajax een oproep doen om niet meer dan 5x te scoren vandaag. Alles daarboven wordt het genant!:rolleyes:

Voorspelling:
VVV 1- Ajax 4

De Jong lijkt weer te gaan starten :mad:

n*gger what

Ik zit de tweede helft enigszins te volgen. Die Blind :roflol: - Wat doet die in godsnaam in een Ajax tenue?

Terug
Naar boven