MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Als Vermeer gewoon z'n werk doet is er niets aan de hand. Ajax was 80 minuten lang veel beter, het tempo lag hoog en de combinaties waren mooi. Overigens wel schrijnend dat dat pas gebeurd nadat Bulykin er af moet en Lodeiro er in komt. Als Bulykin niet geblesseerd was geraakt had Lodeiro 90 minuten lang op de bank gezeten.

Wat speelde die Lodeiro lekker zeg. Echt een verademing om iemand in de spits te hebben die kan voetballen. Dat is lang geleden.

+1 Toch belachelijk dat dat soort jongens altijd op de bank zitten en de basisspelers die het verneueken gewoon hun plaats behouden. Van mij mag de helft van de basis op de bank en andersom.

Wat speelde die Lodeiro lekker zeg. Echt een verademing om iemand in de spits te hebben die kan voetballen. Dat is lang geleden.

Lodeiro is eigenlijk geen spits, maar deed het zeer aardig. Ik roep vanaf het begin van het seizoen al dat Lodeiro op de plek van Janssen moet spelen en dat Janssen nooit gehaald had moeten worden. Ik denk dat Ajax dan veel beter zou kunnen voetballen. Het tempo ging meteen 3 stappen omhoog met Lodeiro in de ploeg. Goede steekpasses, mooi overzicht en doordat hij continu in beweging is is hij niet te verdedigen. Hij werd in Uruguay "de Uruguayaanse Messi" genoemd. Zover wil ik zeker niet gaan, maar hij heeft wel een beetje die speelstijl en zou in zo'n rol prima kunnen spelen. Ik ben benieuwd of hij er tegen Lyon weer in staat en hoe hij het dan doet. Het was heerlijk om me eens niet de hele avond te ergeren aan de beroerde balaanname van spits de Jong of spits Bulykin.

Ik had sowieso verwacht dat de Boer veel meer zou kiezen voor voetballers in plaats van lopers en werkers. Dat valt me erg van hem tegen. Ik zou altijd Anita verkiezen boven Enoh, Lodeiro boven Janssen, Eriksen boven de Jong et cetera. Ik zou zelfs eerder Aissati erbij halen dan de Jong.

Morgen naar Lyon, geen vertrouwen in.

Ik vrees ook dat Lyon er keihard overheen gaat. Voor het geld zou het goed zijn als Ajax doorgaat in de Champions League, maar ze hebben er eigenlijk niets te zoeken.

Ik denk dat Ajax het juist goed gaat doen tegen Lyon. Dit is namelijk Europees, dan is iedereen wel scherp, fel en gemotiveerd.
Tegen de middelmatige voetballers van de Eredivisie voelen onze vedettes zich oppermachtig. Ze worden nonchalant en denken dat het wel goed komt, terwijl ze..ook al zijn ze voetballend 34x beter...vergeten dat elke tegenstander 3 stappen harder loopt tegen Ajax.

Ik vrees ook dat Lyon er keihard overheen gaat. Voor het geld zou het goed zijn als Ajax doorgaat in de Champions League, maar ze hebben er eigenlijk niets te zoeken.

De enige reden waarom ik toch graag wil dat Ajax door gaat is omdat er dan nog een klein kansje is dat we Barça in de Arena kunnen zien.

Ik denk dat Ajax het juist goed gaat doen tegen Lyon. Dit is namelijk Europees, dan is iedereen wel scherp, fel en gemotiveerd.
Tegen de middelmatige voetballers van de Eredivisie voelen onze vedettes zich oppermachtig. Ze worden nonchalant en denken dat het wel goed komt, terwijl ze..ook al zijn ze voetballend 34x beter...vergeten dat elke tegenstander 3 stappen harder loopt tegen Ajax.

als jullie niet scherp zijn dan zijn eigenlijk ook maar een middelmatig team - dat zie je nu duidelijk , al hadden jullie ongelooflijk veel pech afgelopen za - ineens zit dan ook alles tegen - succes tegen lyon - persoonlijk denk ik dat jullie het heel zwaar krijgen

Zijn veel vluchten geannuleerd dus klote voor velen......wellicht auto pakken ?

Wij gelukkig met auto vanavond pleitos, zijn ongeveer 2000 kaarten verkocht hoorde ik.

De NOS wat een smerige media ratte zijn dat zeg. En dan met name Arno Vermeulen.

Het kamp ten Have probeert werkelijk alles om Cruijff zwart te maken. Ten Have gebruikte daarvoor zijn vriendje Arno Vermeulen van de nos. Want hoe kwam Arno Vermeulen altijd aan alle informatie? Juist ja door de rat van een ten Have.
Wie zat er als eerst aan de tafel bij Arno Vermeulen toen bekend werd gemaakt dat van Gaal directeur wordt, ja ten Have.

En nu wordt Cruijff als een racist veroordeeld. Serieus WTF. Dat filmpje is gemonteerd van de Nos, je ziet overduidelijk dat Davids zit te liegen.

Cruiff is een man met een goude hart, met allemaal goede doelen onder zijn naam. Die man is alles behalve een racist.

Ik kook echt al een week van woede, ben er best kapot van. Ben echt bijna in staat om een bezoekje te brengen aan Arno Vermeulen. t**fus t**fus leugenaar.

Er zijn geluidsopnames gemaakt van de vergadering waar cruyff dat gezegd zou hebben schijnt. Dus is afwachten wanneer die in het openbaar komen.

De NOS wat een smerige media ratte zijn dat zeg. En dan met name Arno Vermeulen.

Het kamp ten Have probeert werkelijk alles om Cruijff zwart te maken. Ten Have gebruikte daarvoor zijn vriendje Arno Vermeulen van de nos. Want hoe kwam Arno Vermeulen altijd aan alle informatie? Juist ja door de rat van een ten Have.
Wie zat er als eerst aan de tafel bij Arno Vermeulen toen bekend werd gemaakt dat van Gaal directeur wordt, ja ten Have.

En nu wordt Cruijff als een racist veroordeeld. Serieus WTF. Dat filmpje is gemonteerd van de Nos, je ziet overduidelijk dat Davids zit te liegen.

Cruiff is een man met een goude hart, met allemaal goede doelen onder zijn naam. Die man is alles behalve een racist.

Ik kook echt al een week van woede, ben er best kapot van. Ben echt bijna in staat om een bezoekje te brengen aan Arno Vermeulen. t**fus t**fus leugenaar.

Rustig bro. Dit is niet goed voor je hart. :D :D :D

Alsof je dan gelijk ook een racist bent.....pfffffffff. Hij heeft het (mocht het waar zijn) over een individu en niet over een ras.

Wat Cruyff waarschijnlijk probeerde te zeggen is: Wat doet Edgar Davids in zo'n belangrijke organisatie van een voetbalclub ?

Maar de NOS heeft nog een appel te schillen met Johan omdat deze vroeger analyses deed bij hen maar nu niet meer wilde of te duur werd. De NOS mocht gister ook als enige persoonlijk met Davids in gesprek...heel vreemd en het gaat over iets van maanden geleden dus dan moet je of gelijk je bek open trekken als je het zo erg vindt of je snater houden en niet stiekem wachten op het moment dat je het kan gebruiken.

Alsof je dan gelijk ook een racist bent.....pfffffffff. Hij heeft het (mocht het waar zijn) over een individu en niet over een ras.

Wat Cruyff waarschijnlijk probeerde te zeggen is: Wat doet Edgar Davids in zo'n belangrijke organisatie van een voetbalclub ?

Maar de NOS heeft nog een appel te schillen met Johan omdat deze vroeger analyses deed bij hen maar nu niet meer wilde of te duur werd. De NOS mocht gister ook als enige persoonlijk met Davids in gesprek...heel vreemd en het gaat over iets van maanden geleden dus dan moet je of gelijk je bek open trekken als je het zo erg vindt of je snater houden en niet stiekem wachten op het moment dat je het kan gebruiken.

Ja alle Media ploegen moesten vertrekken behalve de Nos.
Lekker he, zo'n corrupt niet commercieel zendertje.

Hopen dat Derksen de NOS vanavond op hun donder geeft, het wordt eens tijd.

Verschrikkelijk irritante stem heeft die Schreuder ook...

Er zijn geluidsopnames gemaakt van de vergadering waar cruyff dat gezegd zou hebben schijnt. Dus is afwachten wanneer die in het openbaar komen.

Wanneer iemand die tapes lekt overtreedt hij of zij de wet. Ik denk niet dat dat snel gaat gebeuren. De beruchte tape van Coronel is ook nooit gelekt.

De RvC trekt duidelijk alle registers open om Cruijff in een zo kwaad mogelijk daglicht te zetten. Helaas voor hen lijkt dit voorlopig alleen maar tegen ze te werken. Cruijff heeft vandaag aangegeven dat hij eventueel samen wil werken met van Gaal. Tactisch een hele goede zet, aangezien hij door deze toezegging laat zien dat hij aan kan blijven bij Ajax als van Gaal komt.

Eljero Elia is voor acht miljoen euro af te halen bij Juventus. Op de laatste dag van de transfermarkt van afgelopen zomer kochten de Italianen de vleugelaanvaller voor negen miljoen euro over van Hamburger SV, maar Antonio Conte zet hem amper in. De hoop van la Vecchia Signora is dat Elia bij Borussia Dortmund geruild kan worden voor Mats Hummels, maar lukt dat niet, dan mag hij voor acht miljoen weg.

Bron: voetbalzone.nl

Misselijkmakend die Arno, Davids ook. Ik zie meestal wel als iemand liegt of niet oprecht spreekt. Edgar wordt door Ten Have en co gewoon als pion ingezet om nog meer stront over Cruijff heen te gooien.

Terug
Naar boven