MuscleMeat

AFCA Ajax topic

was ik maar een n*ger:(

Dit is een trieste gebeurtenis in mijn leven...

I am dissapointed!

Het schijnt dat de harde kern van Dinamo heeft geeist dat de spelers Lyon zou laten winnen! Dit vanwege de rellen met Ajax supporters.
Ze gunnen het Ajax niet!

Maar goed, lekker tegen Utd. in de Uefa Cup!

Zou die grens ook bedreigd zijn, ****ing hell.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De knipoog

heeft hij nu ook zijn duimpje omhoog?

ajax was toch niet machte in de hele 2e heflt om enige dreiging te veroorzaken
als je zo speelt hoor je eigenlijk ook niet thuis in de sjampionsleage
maar dat wisten we toch op voorhand al
kwestie van mentaliteit die lyon wel kon opbrengen

pisvee-er of k-lak en een iq van een borrelnootje?

Schande voor het voetbal. Wat een vertoning van de arbitrage in Amsterdam en de wedstrijd van lyon zit een sterk luchtje aan.

IK was er gister bij en letterlijk de gehele arena ontplofte toen ook het 2e doelpunt afgekeurd werd. Hele bizarre sfeer, je voelde gewoon de woede en heb nog nooit zo`n ziekelijk hard fluitconcert gehoord. Ik vond ajax prima spelen met hier en daar wat foutjes maar dat houd je altijd. Met name van der wiel heeft me positief verast die jongen was de gevaarlijkste man voor madrid in de 1e helft.

Van voetbalzone.nl

Foto's van Vida in gokkantoor wekken nog meer woede

De 7-1 nederlaag die Dinamo Zagreb woensdagavond leed tegen Olympique Lyon, laat de nodige verdenkingen op zich. De Kroatische club was bij voorbaat al kansloos voor plaats drie in de groep en liet de Fransen compleet over zich heen lopen. Nadat woensdagavond reeds een foto opdook waarop verdediger Domagoj Vida knipoogt naar Bafétimbi Gomis, is er nu nog meer 'belastend materiaal' opgedoken in nota bene het thuisland van Dinamo.

Op een Kroatisch forum zijn foto's opgedoken, waarop te zien is hoe Vida een gokkantoor in zijn thuisland binnengaat. Onduidelijk is wat de verdediger daar precies deed en op welke wedstrijden hij geld inzette, maar in het licht van de bizarre uitslag tegen Olympique Lyon vermoedt men ook in Kroatië dat er wel eens sprake kan zijn van doorgestoken kaart.

Door de monsternederlaag van Dinamo, die extra opvallend was door vier goals in tien minuten, slaagde Lyon erin groepsgenoot Ajax voorbij te stevenen en plaats twee op te eisen in de groep. Trainer Krunoslav Jurcic werd reeds aan de kant gezet bij de Kroaten. Ajax-trainer Frank de Boer zei het niet erg te vinden, indien de Europese voetbalbond (UEFA) een onderzoek zou instellen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

16bzjis.png

woord van 2011 "knipoogkroaat"

Ik vermoed dat de hogere bazen van Zagreb hun spelers hebben aangemoedigd om flink onderuit te gaan en dit geheel los van Ajax. Ze wilden die trainen lozen en hadden nog even een goede reden nodig.....

Ik vind je vaak een realistisch gozer maar kom op he, zelfs Real A heeft daar geen 7 doelpunten gemaakt. Iedereen hield op voorhand rekening dat Ajax zou gaan verliezen met 2 a 3-0.

pisvee-er of k-lak en een iq van een borrelnootje?

Schande voor het voetbal. Wat een vertoning van de arbitrage in Amsterdam en de wedstrijd van lyon zit een sterk luchtje aan.

:haha: leer er mee leven gozert - jullie waren er de volgende ronde toch uitgeknikkerd want je hebt er niks te zoeken - nu kan je je richten op plek 3 achter az en psv

Normaal boeit het me niet wat Ajax doet maar dit hadden ze toch niet verdiend.
Dat ze verliezen ok, maar dat Lyon met 7-1 wint in Zagreb is gewoon bullshit.

Ik ben benieuwd op wie Domagoj Vida gewed heeft...zou wat zijn als hij daadwerkelijk ''voorspelt'' heeft dat Zagreb met 7-1 zou verliezen :roflol: Zal natuurlijk niet het geval zijn maar als hij al gewed heeft dat Zagreb zou verliezen is het nog duidelijker dat het allemaal doorgestoken kaart is.

Die vroege rode kaart is natuurlijk ook een goed excuus om te zeggen dat je met 7-1 verliest

Terug
Naar boven