XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Ik vind je vaak een realistisch gozer maar kom op he, zelfs Real A heeft daar geen 7 doelpunten gemaakt. Iedereen hield op voorhand rekening dat Ajax zou gaan verliezen met 2 a 3-0.

ik dacht ook aan een kleine nederlaag , en heb ook met verbazing zitten kijken gisterenavond

mijn reactie was meer op dat commentaar van die pannenkoek

Normaal boeit het me niet wat Ajax doet maar dit hadden ze toch niet verdiend.
Dat ze verliezen ok, maar dat Lyon met 7-1 wint in Zagreb is gewoon bullshit.

Ik ben benieuwd op wie Domagoj Vida gewed heeft...zou wat zijn als hij daadwerkelijk ''voorspelt'' heeft dat Zagreb met 7-1 zou verliezen :roflol: Zal natuurlijk niet het geval zijn maar als hij al gewed heeft dat Zagreb zou verliezen is het nog duidelijker dat het allemaal doorgestoken kaart is.

die fotos zijn niet recent...zijn alleen recent (lees gisteravond) op internet gegooid

IK was er gister bij en letterlijk de gehele arena ontplofte toen ook het 2e doelpunt afgekeurd werd. Hele bizarre sfeer, je voelde gewoon de woede en heb nog nooit zo`n ziekelijk hard fluitconcert gehoord. Ik vond ajax prima spelen met hier en daar wat foutjes maar dat houd je altijd. Met name van der wiel heeft me positief verast die jongen was de gevaarlijkste man voor madrid in de 1e helft.

Gelukkig heb je het overleefd!

In de spits liep een middenvelder van 1.65. Links in de verdediging stond een verdedigende middenvelder van 1.65. Linksbuiten stond een motorisch gestoorde, zonder enige voetballende kwaliteiten. Op het middenveld stond niemand. En toch twee doelpunten gescoord. Dat vind echt klasse.

Ik vond vd Wiel wederom heel erg sterk spelen en ook Vertonghen was weer goed. Vond het commentaar in de rust van Mulder ook onzin. Hij zei dat je een iemand vijf meter voor de middenlijn niet mocht laten draaien om een pass te geven. Wat een onzin :roflol:

Van voetbalzone.nl

Foto's van Vida in gokkantoor wekken nog meer woede

De 7-1 nederlaag die Dinamo Zagreb woensdagavond leed tegen Olympique Lyon, laat de nodige verdenkingen op zich. De Kroatische club was bij voorbaat al kansloos voor plaats drie in de groep en liet de Fransen compleet over zich heen lopen. Nadat woensdagavond reeds een foto opdook waarop verdediger Domagoj Vida knipoogt naar Bafétimbi Gomis, is er nu nog meer 'belastend materiaal' opgedoken in nota bene het thuisland van Dinamo.

Op een Kroatisch forum zijn foto's opgedoken, waarop te zien is hoe Vida een gokkantoor in zijn thuisland binnengaat. Onduidelijk is wat de verdediger daar precies deed en op welke wedstrijden hij geld inzette, maar in het licht van de bizarre uitslag tegen Olympique Lyon vermoedt men ook in Kroatië dat er wel eens sprake kan zijn van doorgestoken kaart.

Door de monsternederlaag van Dinamo, die extra opvallend was door vier goals in tien minuten, slaagde Lyon erin groepsgenoot Ajax voorbij te stevenen en plaats twee op te eisen in de groep. Trainer Krunoslav Jurcic werd reeds aan de kant gezet bij de Kroaten. Ajax-trainer Frank de Boer zei het niet erg te vinden, indien de Europese voetbalbond (UEFA) een onderzoek zou instellen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

16bzjis.png
omg riooljournalistiek ten top. Zijn al oude foto's.

:haha: leer er mee leven gozert - jullie waren er de volgende ronde toch uitgeknikkerd want je hebt er niks te zoeken - nu kan je je richten op plek 3 achter az en psv

Kakkerlak met je 010 bril. Al die kakkerlaken zate gister te lachen, triest volk. Gaan tenslotte om nederlandse voetbal. Ajax was beter als Lyon, Ajax had gewoon recht om door te gaan. WTF boeit het of je de volgende ronde er uit wordt geknikkert.

Je hebt echt het IQ soms van een zeester. Je andere posts zijn oke, maar in het Ajax topic loop je alleen te bashe.

Als Feyenoord in de CL speelt, ben ik ook gewoon voor Feyenoord en hoop ik dat ze doorgaan.

---------- Post toegevoegd Thu 8 Dec 2011 om 23:15 ----------

In de spits liep een middenvelder van 1.65. Links in de verdediging stond een verdedigende middenvelder van 1.65. Linksbuiten stond een motorisch gestoorde, zonder enige voetballende kwaliteiten. Op het middenveld stond niemand. En toch twee doelpunten gescoord. Dat vind echt klasse.

Ik vond vd Wiel wederom heel erg sterk spelen en ook Vertonghen was weer goed. Vond het commentaar in de rust van Mulder ook onzin. Hij zei dat je een iemand vijf meter voor de middenlijn niet mocht laten draaien om een pass te geven. Wat een onzin :roflol:

Whaha ik dacht precies het zelfde.

Ik vind alle berichten over omkoping nogal treurig. Je ligt er gewoon uit. Helaas. Het is niet het einde van de wereld. Het is een beetje armoe om daarover te gaan zorgen. Omkoping of niet. Natuurlijk is het vervelend vanwege de extra inkomsten en spelers die niet meer waard worden. Maar je moet gewoon door.

Nu dus maar op de competitie richten, die weer enigszins openligt door het puntverlies van AZ.

Moet wel zeggen dat ik me enigszins heb zitten ergeren aan alle Feyenoord fans, die het nodig vonden om hun genoegen te uiten over het verlies van de enige Nederlandse ploeg in de Champions League. Ik snap niet waar er nou zo leuk aan is?

Het verlies van de "aartsrivaal" is belangrijker dan de eigen club. Triest, maar waar. Apart? Ja. Zeldzaam? Nee, ik vrees het leeuwendeel van het "legioen".

Kakkerlak met je 010 bril. Al die kakkerlaken zate gister te lachen, triest volk. Gaan tenslotte om nederlandse voetbal. Ajax was beter als Lyon, Ajax had gewoon recht om door te gaan. WTF boeit het of je de volgende ronde er uit wordt geknikkert.

Je hebt echt het IQ soms van een zeester. Je andere posts zijn oke, maar in het Ajax topic loop je alleen te bashe.

Het is bijna 9 jaar geleden dat ze zelf in de CL hebben gespeeld. En dan om je rivaal lachen? Hahaha ze moeten zich schamen daar in 010...probeer zelf maar eens op het hoogste niveau te voetballen. Dat zit er de komende 10 jaar weer niet in:D.

---------- Post toegevoegd Fri 9 Dec 2011 om 08:12 ----------

Ik vind alle berichten over omkoping nogal treurig. Je ligt er gewoon uit. Helaas. Het is niet het einde van de wereld. Het is een beetje armoe om daarover te gaan zorgen. ?

Armoede is het zeker want het scheelt 25 miljoen euro. Dat is voor de begroting van Ajax heel veel geld.

Het is bijna 9 jaar geleden dat ze zelf in de CL hebben gespeeld. En dan om je rivaal lachen? Hahaha ze moeten zich schamen daar in 010...probeer zelf maar eens op het hoogste niveau te voetballen. Dat zit er de komende 10 jaar weer niet in:D.

---------- Post toegevoegd Fri 9 Dec 2011 om 08:12 ----------

Armoede is het zeker want het scheelt 25 miljoen euro. Dat is voor de begroting van Ajax heel veel geld.

Hoe komt iedereen aan die 25 miljoen? Dat is wat ze totaal konden verdienen als ze waren door gegaan, nu wordt het denk iets van 20. Scheelt nog veel geld, maar geen 25 miljoen.

Ik had een paar berichten terug alweer een vooruitziende blik:

De spelers van Dinamo Zagreb hebben tijdens de rust van het duel tegen Lyon enorme ruzie met elkaar gekregen. Een deel van de selectie wilde expres verliezen om trainer Krunoslav Jurčić te wippen, zo meldt de Kroatische nieuwssite Net.hr.

---------- Post toegevoegd Fri 9 Dec 2011 om 11:11 ----------

Als Feyenoord in de CL speelt, ben ik ook gewoon voor Feyenoord en hoop ik dat ze doorgaan.

---------- Post toegevoegd Thu 8 Dec 2011 om 23:15 ----------

Dus als het goed gaat met Feyand en dan in de CL speelt ben je voor hen ? Ga toch weg man, dat noemt zich Ajacied ? Jij bent gewoon een voetbal fan.

Maakt mij niks uit wat andere Europees doen, alleen Ajax telt.

Laatst bewerkt:

De spelers van Dinamo Zagreb hebben tijdens de rust van het duel tegen Lyon enorme ruzie met elkaar gekregen. Een deel van de selectie wilde expres verliezen om trainer Krunoslav Jurčić te wippen, zo meldt de Kroatische nieuwssite Net.hr.

Dus als het goed gaat met Feyand en dan in de CL speelt ben je voor hen ? Ga toch weg man, dat noemt zich Ajacied ? Jij bent gewoon een voetbal fan.

:roflol: jij bent echt ****ing retarded.

Ohw ohw ohw. Europees gezien, ben ik dan voor Feyenoord ja. Hoe meer Nederlandse ploegen het goed doen in de Cl/EL hoe meer Europeese plekken Nederland verdient.

Dus dan wordt de situatie misschien net als 12 jaar geleden. Dat er standaard 2 Nederlandse ploegen zich kwalificeren voor de CL en dat er 1 club nog voorrondes moet spelen.

Maarja het is algemeen bekend dat de denkwijze van de mensen in 010 bijzonder laag is. Het enigste woord wat het publiek daar kan roepen is het K woord. Bijzonder triest publiek

Maarja het is algemeen bekend dat de denkwijze van de mensen in 010 bijzonder laag is. Het enigste woord wat het publiek daar kan roepen is het K woord. Bijzonder triest publiek

- ik vind echt dat jullie slecht hebben gespeeld , er had meer in gezeten - maar goed dat zet ik hier wel eens wat neer met een knipoog - het woord " k vind ik een afschuwelijk woord wat ik hier nog nooit heb gebruikt + als ik vind dat mijn club slecht heeft gespeeld zeg ik dat gelijk en dat is eigenlijk vrij veel de laatste jaren

ik kreeg vandaag een post van een logvolger van dit topic wat eigenlijk nog verachtelijk is - en dan hebben we hier over iemand die ajax aan het hart ligt
en dus beschaafd is en qua denkwijze op een hoog niveau staat - toch C1000
?
hij suggereerde eigenlijk dat alle zwarte voetballers bij ajax slaven zijn - iets anders kan ik het eigenlijk niet uitleggen , want pannenkoek vergelijken met zwarte slaaf is volgens mij heel iets anders toch C1000?

hij is wel genoteerd by the way

- ik vind echt dat jullie slecht hebben gespeeld , er had meer in gezeten - maar goed dat zet ik hier wel eens wat neer met een knipoog - het woord " k vind ik een afschuwelijk woord wat ik hier nog nooit heb gebruikt + als ik vind dat mijn club slecht heeft gespeeld zeg ik dat gelijk en dat is eigenlijk vrij veel de laatste jaren

ik kreeg vandaag een post van een logvolger van dit topic wat eigenlijk nog verachtelijk is - en dan hebben we hier over iemand die ajax aan het hart ligt
?
hij suggereerde eigenlijk dat alle zwarte voetballers bij ajax slaven zijn - iets anders kan ik het eigenlijk niet uitleggen , want pannenkoek vergelijken met zwarte slaaf is volgens mij heel iets anders toch C1000?

Ik ben het absoluut niet met je eens dat Ajax slecht heeft gespeeld. Ajax heeft twee doelpunten gemaakt tegen Real Madrid. En dat zonder Sightorsson, de Jong, Boerrigter, Alderweireld en Boilesen. Vijf basisspelers, die allen in aanvallend opzicht belangrijk zijn. In plaats daarvan speel je met louter gemankeerde voetballers, die de wedstrijd in Amsterdam grotendeels gecontroleerd hebben.

?

Ajax speelde niet goed nee. Maar er werden wel 2 doelpunten onterecht afgekeurd. Als die wel telde was de wedstrijd heel anders afgelopen.

Daarnaast speelde Ajax ook niet met 5 basispelers

Over de 2 wedstrijden gezien was Ajax beter als Lyon.
En wat Zagreb hebt gepresteerd is triest, dat gebeurt niet eens op 5e klasse niveau in Nederland. 6 doelpunten in 35 minuten.

Ajax had gewoon moeten doorgaan punt. Maar goed we zitten in een donkere periode, ik hou er hoop op dat alles goed komt en dat Cruijff zege viert.

Terug
Naar boven