- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ohw ohw ohw. Europees gezien, ben ik dan voor Feyenoord ja. Hoe meer Nederlandse ploegen het goed doen in de Cl/EL hoe meer Europeese plekken Nederland verdient.
volgens mij speelde er bij real er ook een paar niet mee - ik had meer van ze verwacht in de 2e helft - weinig passie en de echte wil om te winnen zag ik niet - te speels
volgens mij speelde er bij real er ook een paar niet mee - ik had meer van ze verwacht in de 2e helft - weinig passie en de echte wil om te winnen zag ik niet - te speels

John Ove snapt er, net als 99% van de Feyenoorders, helemaal niets van. Dat is ook de reden dat Feyenoord altijd zo dramatisch presteert. Totaal niet in staat om een wedstrijd of spelers te analyseren. Grappig dat ze daar hun beste spelers ook altijd voor een appel en een ei wegdoen zodat ze "echte Feyenoorders" als Bosschaert en Buijs kunnen halen.
Wat betreft de wedstrijd vind ik het raar dat iedereen alleen maar aandacht heeft voor die 1-7. Die 2 afgekeurde doelpunten vond ik veel erger.
Mijn excuses, ik had niet door dat je gewoonweg voetbal fan was met wat lichte sympathie voor Ajax. Dacht dat ik te maken had met iemand die Ajacied is (ingegoten met de paplepel, wedstrijden bezoek) maar dan begrijp ik je standpunt wel.
---------- Post toegevoegd Fri 9 Dec 2011 om 13:04 ----------
Mee eens (ben Ajacied) maar ik zag in de tweede helft duidelijk een Real met een forse handrem spelen.
Als Madrid in elke ontmoeting zowel uit als thuis dit jaar maar even gas gaf dan was het raak.....

John Ove snapt er, net als 99% van de Feyenoorders, helemaal niets van. Dat is ook de reden dat Feyenoord altijd zo dramatisch presteert. Totaal niet in staat om een wedstrijd of spelers te analyseren. Grappig dat ze daar hun beste spelers ook altijd voor een appel en een ei wegdoen zodat ze "echte Feyenoorders" als Bosschaert en Buijs kunnen halen.
Wat betreft de wedstrijd vind ik het raar dat iedereen alleen maar aandacht heeft voor die 1-7. Die 2 afgekeurde doelpunten vond ik veel erger.
domme mensen die hier roepen dat je niet voor een andere nederlandse club mag zijn in europees verband. Ik ben zelf ook ajacied, van jongs af aan al.. Ga bijna elke thuiswedstrijden en toch ben ik als het om europese duels gaat gewoon voor de nederlandse club hoor.
Hoe beter nl presteert, hoe meer nederlandse clubs deel mogen nemen.. Dat is toch alleen maar gunstig.
En hoe beter nederland presteert in europa, hoe aantrekkelijker de eredivisie wordt voor spelers van buitenaf en voor andere organisaties met veel geld. Dit is de enige manier om weer een rol van betekenis te gaan spelen in het hedendaagse voetbal....
Rep..........Domme mensen die hier roepen dat je niet voor een andere Nederlandse club mag zijn in Europees verband. Ik ben zelf ook Ajacied, van jongs af aan al.. ga bijna elke thuiswedstrijden en toch ben ik als het om Europese duels gaat gewoon voor de Nederlandse club hoor.
Hoe beter NL presteert, hoe meer Nederlandse clubs deel mogen nemen.. dat is toch alleen maar gunstig.
En hoe beter Nederland presteert in Europa, hoe aantrekkelijker de Eredivisie wordt voor spelers van buitenaf en voor andere organisaties met veel geld. Dit is de enige manier om weer een rol van betekenis te gaan spelen in het hedendaagse voetbal....

Nu blijkt ook nog eens dat Lyon 2 buitenspel doelpunten had die WEL zijn goedgekeurd, de 1-4 en de 1-7. Het wordt steeds gekker.
Domme mensen die hier roepen dat je niet voor een andere Nederlandse club mag zijn in Europees verband. Ik ben zelf ook Ajacied, van jongs af aan al.. ga bijna elke thuiswedstrijden en toch ben ik als het om Europese duels gaat gewoon voor de Nederlandse club hoor.
Hoe beter NL presteert, hoe meer Nederlandse clubs deel mogen nemen.. dat is toch alleen maar gunstig.
En hoe beter Nederland presteert in Europa, hoe aantrekkelijker de Eredivisie wordt voor spelers van buitenaf en voor andere organisaties met veel geld. Dit is de enige manier om weer een rol van betekenis te gaan spelen in het hedendaagse voetbal....
Inderdaad, werd al voor het seizoen geroepen dat Frank roofbouw aan het plegen was. Van der Wiel kan gewoon spelen met zijn handje trouwens.
In Amsterdam heerst die haat jegens de concurrentie veel minder dan in de rest van Nederland. Vrij apart eigenlijk. Over het algemeen zijn wij ook veel meer met ons eigen clubje bezig ipv anderen.
---------- Post toegevoegd Fri 9 Dec 2011 om 18:40 ----------
Wat mij betreft trekt Ajax zich trouwens principieel terug uit dat k*ttoernooi dat de "europa league" heet.
Ze noemen ons arrogant maar dat is altijd nog niet zo erg als een misgunner. Je wilt toch dat zoveel mogelijke Nederlandse club in Europees verband goed presteren. Als je dat niet wilt dan snap je geen reet van het hele voetbal gebeuren.
dus als je er niet van snapt - presteert je club dramatisch en ben je niet in staat
om wedstrijden/spelers te analyseren
het is me duidelijk hoe jij over voetbal nadenkt - logische redenering - bedankt voor deze heldere uitleg![]()

Al die blessures trouwens bij Ajax? Ik las een bericht van Rock hier aan het begin van het seizoen, dat spelers bij Ajax vaak te hard trainen en daardoor blessures oplopen. Dat lijkt toch waarheid. Al die blessures lijken allemaal door overbelasting te komen.
En alsof het nog niet drama genoeg is, heeft Gregory vd Wiel zijn hand ook nog eens gebroken. En dat terwijl hij de afgelopen weken weer geweldig stond te spelen. Echt heel jammer.