- Waardering
- 164
Jack van Gelder is ook actief op DBB zo te zien.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anita kan je gewoon niet opstellen tegen tegenstanders beter dan eredivisie niveau. En dan zat hij bij studio ajax te zeggen dat hij vooral aan sprongkracht moet werken![]()
Ik moest op een gegeven moment gewoon lachen hoe slecht het wel niet ging. Irriteerde me mateloos aan Enoh die het elke keer voor elkaar kreeg om de bal steeds net achter Vd Wiel te krijgen als hij op kwam. Daarbij kreeg Enoh 4x een panna en werd Anita 300x overlopen. Tja, het hele team presteerde slecht, maar dat kwam vooral door deze twee had ik het idee. De Jong werd totaal overgeslagen in het spel en als er een keer balbezit was ging alles over rechts waar geen rechtsvoor stond. Suarez en Verthongen werden duidelijk gemist. Er was geen opbouw en geen dreiging.
) real is echt nep, t staat pas 1-0. Triest maar waar.Bijna wel hé? Wij zaten ook achter de tv, en op een gegeen moment zaten we Real uit te lachen dat ze nog geen 5-0 voorstonden. Zeiden we kk real is echt nep, t staat pas 1-0. Triest maar waar.
Maar blik vooruit: Met hoeveel winnen we morgen van de 2e club van rotterdam?
Ik moest op een gegeven moment gewoon lachen hoe slecht het wel niet ging. Irriteerde me mateloos aan Enoh die het elke keer voor elkaar kreeg om de bal steeds net achter Vd Wiel te krijgen als hij op kwam. Daarbij kreeg Enoh 4x een panna en werd Anita 300x overlopen. Tja, het hele team presteerde slecht, maar dat kwam vooral door deze twee had ik het idee. De Jong werd totaal overgeslagen in het spel en als er een keer balbezit was ging alles over rechts waar geen rechtsvoor stond. Suarez en Verthongen werden duidelijk gemist. Er was geen opbouw en geen dreiging.
Bijna wel hé? Wij zaten ook achter de tv, en op een gegeven moment zaten we Real uit te lachen dat ze nog geen 5-0 voorstonden. Zeiden we t*ring () real is echt nep, t staat pas 1-0. Triest maar waar.
QUOTE]
Moet je nagaan hoe hard de real supporters moesten lachen om ajax!
Wel schrijnend om te zien dat Pieters en Anita de ''beste'' linksbacks van Nederland zijn.![]()
Helemaal niets in Rotjeknor!
Toch maar eens shoppen bij Excelsior voor Fernandez?
Een spits die wél scoort...

Ajax blijft uiteraard buiten bereik voor Feijenoord, maar tegen mindere ploegen waarschijnlijk wel.
De Jong is hetzelfde niveau Emanuelson, soms zó briljant, en vaak ook heel matig. Eriksen vind ik by the way helemaal niks, echt nog geen bal geraakt.
Opstelling:
Stekelenburg
vdWiel - Alderweireld - Vertonghen - Blind
Enoh - De Zeeuw
vdVaart
Suarez - ElHam - Sulejmani
Wat zijn jouw favorieten The Rock?