- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

7miljoen voor emanuelson!! die volgend jaar gratis is. Hoeveel vragen ze voor Suarez? 100 miljoen?![]()
Ik geloof trouwens dat Sevilla 2 jaar geleden een bedrag rond de 9 miljoen euro heeft geboden voor Emanuelson, maar dat is destijds niet geaccepteerd.7miljoen voor emanuelson!! die volgend jaar gratis is. Hoeveel vragen ze voor Suarez? 100 miljoen?![]()

Lachwekkend inderdaad. Iedere keer erger ik me weer aan die Emanuelson en ik ben niet eens Ajax-supporter.![]()
De deal van Emanuelson lijkt afgeketst te zijn. Ajax schijnt een bedrag van om en nabij de 7 miljoen euro gevraagd te hebben met weinig ruimte voor onderhandeling. Villarreal is natuurlijk ook niet gek
De ruil van Oleguer zit ook vast. Op een andere website zit iemand met een directe lijn naar iemand binnen Ajax, die ook de transfer van "een Finse speler van Sunderland" al 2 uur van tevoren wist te melden. Deze bron meld dat de onderhandelingen vast zitten op kleingeld en dat Ajax de overschrijvingspapieren gewoon gaat insturen zodat die in ieder geval voor 24:00u binnen zijn en de clubs daarna nog kunnen handelen. Maar zoals het er nu uit ziet veranderd er niet veel meer.
De transfer van Hadouir ging trouwens niet door om dat van den Boog dat geblokkeerd heeft vanwege het gedrag van Hadouir.
Waar schijnt dat uit?
Er wordt nl. ongelooflijk veel onzin de wereld in gegooid.
Dat meld een bron binnen Ajax. Ik kan het dus zelf niet bevestigen, maar diezelfde bron had ook gelijk over de transfer van Tainio, al lang voordat iemand het ook maar wist. Er wordt heel veel onzin verspreid inderdaad, maar sommigen hebben wel degelijk goede lijntjes. Net zoals bij de transfer van de Zeeuw naar Ajax destijds, 1 iemand op internet wist alle ins en outs al twee dagen voordat naar buiten kwam dat er überhaupt onderhandeld werd. Villarreal is in ieder geval afgeknapt op de vraagprijs, en Villarreal staat niet bekend als een club die lullig doet om wat centen neer te leggen.

Ajax heeft Teemu Tainio op basis van een prestatiecontract vastgelegd, meldt AD Sportwereld.
Tainio kost Ajax net als Ahmed 'Mido' Hossam vrijwel geen geld. De Fins international zal per wedstrijd worden betaald. Zowel Tainio als Mido zijn als stand-in gehaald en hebben een eenjarig contract ondertekend.
"Ik ben de clubleiding van Sunderland bijzonder dankbaar dat ze hebben meegewerkt aan deze transfer", aldus de 30-jarige middenvelder. Martin Jol: "Tainio had nog een doorlopend contract en dat heeft Sunderland afgekocht. Daardoor werd het voor ons mogelijk om hem te halen."
Prima deal denk ik zo. Per wedstrijd betaald krijgen en geen transfersom.
Hoe breed is nu de selectie van Ajax?
De ZZP'ers Mido en Tainio niet meegerekend.

Hoe breed is nu de selectie van Ajax?
De ZZP'ers Mido en Tainio niet meegerekend.
Een man van momenten, had mooie goals, maar totaal niet constant en ik heb hem draken van wedstrijden zien spelen. Kijk bijvoorbeeld ADO uit... Of RKC... Dat maakt het geen topper.
Ja ik heb deze discussie wel vaker gehad en wat opvalt is dat Ajaxcieden vrij positief waren over Pantelic. Waarom hebben ze dan in A'dam besloten te laten gaan?
Buiten zijn 'momenten' vond ik hem erg vaak een stap te laat, balaanname moest vaak in twee keer waardoor er onnodig balverlies werd geleden, veel ballen werden te strak ingespeeld óf te ver achter de man.
En ik denk dat weinig voetballers bij Ajax te vergelijken zijn maar als ik kijk naar Suarez bijvoorbeeld heb ik daar veel meer respect voor. Een voetbaldier met een grandioze instelling die én een man voorbij kan, zeer creatief is en onvoorspelbaar de 16 inloopt.