AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

10 10 10 10!

Dat is drieeeeeeeeee

Wat een doelpunt

wat gebeurde er in de 3 minuut? :roflol:

:roflol: lekker slim in de 3e minuut lol

RKC doet het ook goed trouwens, 2-0 voor tegen PSV!

Wat een rare actie van die keeper zeg. Ik vind het niet erg want nu is het een gelopen zaak.

Kampioenen!

Is weer duidelijk lucky Ajax....

Ons programma :

15-04 Ajax vs De Graafschap

22-04 Ajax vs FC Groningen

29-04 FC Twente vs Ajax

02-05 Ajax vs VVV Venlo

06-05 Vitesse vs Ajax

Stand:

Ajax 61 pnt.
AZ 58 pnt.
Twente 56 pnt.
Feyenoord 55 pnt.
PSV momenteel 54 pnt. (2-1 in voordeel RKC)

Met 't programma wat we hebben lijkt t me sterk dat we nog iets weg gaan geven, eventueel wat tegen Twente, maar zelfs bij verlies staan we boven met doelsaldo ( momenteel +47 tegenover +29 voor AZ )

Ajax Kampioen 2011-2012 ;)

Houston, we've got a hattrick!

Jajaja, natuurlijk. De ene keer speelt de tegenstander expres zwak, de andere keer ligt het weer aan de rode kaart :roflol: - Sorry hoor, maar het is echt bullshit. Ajax speelt momenteel gewoon iedereen van het veld en speelt verreweg het beste voetbal van de eredivisie.

van der Wiel viel trouwens dramatisch in. Die heeft nog wel even nodig.

Jajaja, natuurlijk. De ene keer speelt de tegenstander expres zwak, de andere keer ligt het weer aan de rode kaart :roflol: - Sorry hoor, maar het is echt bullshit. Ajax speelt momenteel gewoon iedereen van het veld en speelt verreweg het beste voetbal van de eredivisie.

van der Wiel viel trouwens dramatisch in. Die heeft nog wel even nodig.

Ja viel mij ook op. Zocht nog niet snel de kaats of speelde snel in. Liep als het ware een beetje achter de feiten aan.

Wat een avond zeg, droomscenario! :D Nu PSV winnen van AZ en we hebben de kat in het bakkie:p

Is weer duidelijk lucky Ajax....

Natuurlijk:rolleyes: Bijna het hele seizoen zonder volwaardige selectie spelen, 9 wedstrijden op rij winnen en het komt door geluk.....

Ach altijd dat gejank om geluk, ze winnen nu 10 wedstrijden achter elkaar, dus wat nou geluk? Come at me bro!

Ze kunnen niks anders dan zeiken omdat het pure afgunst is. Zit geen geluk bij inderdaad.

Super sfeer gehoord gisteren op tv en ook het vuurwerk, DAT IS VOETBAL.

Nu nog vuurwerk legaliseren op de fanatieke zijdes dan hoeft dat niet meer stiekem = veiliger.

Terug
Naar boven