- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo wereldvreemd? Vraag me af hoe iemand in hemelsnaam op zo'n idee komt, kan zelfs totaal averrechts werken.Burgemeester Eberhard van der Laan van Amsterdam overweegt een ‘coolingdown’ in te laten voeren na wedstrijden in de ArenA. Hiermee moet worden voorkomen dat opgefokte hooligans buiten het stadion gaan relschoppen.
‘Ik ga dit plan voorstellen in het beleidsoverleg voetbal waar ook Ajax, de politie en de Amsterdam ArenA aan deelnemen’, schrijft Van der Laan aan de gemeenteraad.
Te denken valt aan een feestelijk programma met artiesten van ongeveer een halfuurtje. De supporters kunnen op die manier hun ergste frustratie of opwinding over de wedstrijd kwijtraken.
Deel dit nieuws
Bron: Ajax1.nl
Moet niet gekker worden, een coolingdown, vraag me dn toch weer af wie die artiesten gaat betalen![]()
Die Bouy snap ik nog steeds niet. Ziet volgens mij alleen de eurotekens in zijn ogen...
Er ligt overigens een 3-jarig contract klaar voor Dejan Meleg, het 17-jarige talent uit Servië. Schijnt erg talentvol te zijn en kan spelen als linkshalf of linksbuiten. Ik denk dat Ajax hem in de plaats van Bouy heeft gehaald.
Die Bouy snap ik nog steeds niet. Ziet volgens mij alleen de eurotekens in zijn ogen...
PSV heeft zich inmiddels gemeld bij Heerenveen voor Narsingh. Waarschijnlijk willen ze hem aantrekken als Labyad vertrekt. Ajax doet er goed aan om haast te maken als ze hem echt deze zomer willen contracteren. Ik vraag me overigens af hoe PSV hem ooit zou kunnen betalen, maar goed.
Er ligt overigens een 3-jarig contract klaar voor Dejan Meleg, het 17-jarige talent uit Servië. Schijnt erg talentvol te zijn en kan spelen als linkshalf of linksbuiten. Ik denk dat Ajax hem in de plaats van Bouy heeft gehaald.
Lens is rechtsbuiten, Wijnaldum kan rechtsbuiten. En dan Narsingh halen. Lijkt me gek? Als PSV geen CL haalt moet er daar eerder bezuinigd worden als dat er WEER nieuwe aankopen komen, als ik de berichten zo moet geloven?

Ze zeggen zelf geen CL nodig te hebben om rond te kunnen komen, maar nieuwe spelers lijkt me idd redelijk lastig dan.
Mega faal van PSV, jaar eerder nog ff voor een dikke 30 miljoen spelers gehaald en dan geen kampioen worden.... Vorig jaar had ik een ander scenario voor PSV in mijn hoofd. Geen geld, geen nieuwe spelers en dan 2011-2012 ergens rond plaats 5 eindigen. Nieuwe seizoen nog krapper in het budget en zo die neerwaartse spiraal in. Maar nee, de gemeente Eindhoven stak hier een stokje voor.![]()
Een neerwaartse spiraal haha. Omdat dit beter is voor jou eigen club zeker? Psv heeft de afgelopen jaren veel punten gepakt Europees, ander was de eredivisie al een stukje armoediger. Of heb je liever een subtopper die Europees meedoet?
Wijnaldum gaat volgend jaar op 10 spelen als Toivonen weg is en Lens blijft gewoon een invaller, want die komt wat tekort.
Engelaar en Isakson verdienen beiden 1.8 mil en die gaan ook weg.
Pieters gaat waarschijnlijk ook weg.
Ohw ohw. Wat ga je hier nou lopen goed praten over dat armoedige clubje van je. Dat er weinig verstand zit bij die boeren club is nou toch wel duidelijk. Maar dat is ook niet nodig als je afgelopen maandag weer voetbal supporters op tv zag.
PSV is een mega mega mega faal. 30mil gemeentegeld investeren en dan nog 0,0 % profijt.
De huishouding is waardeloos.
Ajax heeft het tenminste goed voor elkaar en heeft geen geld van een ander nodig.

Dat jij 100% anti psv bent wist ik allang. Je hebt ook veel tegen de Brabantse cultuur is het niet?
30 miljoen is van een bank en niet de gemeente. En dat gaat nog steeds profijt opleveren als er spelers verkocht worden. Jij bent duidelijk gefrustreerd dat psv weer bovenin mee kan doen door die lening.
En bij Ajax was geen wanbeleid
Seizoen 2008
Sulejmani 16
Cvitanich 6,5
Aissati 4
Oleguer 3
= 29,5 mil paar jaar later nog steeds geen kampioen en deze spelers leveren weinig op.
Psv is nu eenmaal geen Ajax. En voor zo'n kleine stad (niet eens bij de top 5 van nl) en achterland is het gewoon goed wat ze allemaal bereikt hebben.
Lens is rechtsbuiten, Wijnaldum kan rechtsbuiten. En dan Narsingh halen. Lijkt me gek? Als PSV geen CL haalt moet er daar eerder bezuinigd worden als dat er WEER nieuwe aankopen komen, als ik de berichten zo moet geloven?
Ik verwacht dat PSV afscheid wil gaan nemen van Lens en in Wijnaldum meer een middenvelder ziet. Met het vertrek van Labyad komt er dan een plaatsje vrij. Vertrouw me maar op deze dat het 100% waar is
Ik zeg niet dat ze hem gaan kopen, maar feit is dat ze zich bij PSV gemeld hebben en geïnformeerd hebben.En bij Ajax was geen wanbeleid
Seizoen 2008
Sulejmani 16
Cvitanich 6,5
Aissati 4
Oleguer 3
= 29,5 mil paar jaar later nog steeds geen kampioen en deze spelers leveren weinig op.
Enige conclusie die je kan trekken is dat investeringen niet gelijk staan aan succes. Overigens is die lening van de gemeente want banken lenen geen enkele club geld, de gemeente zit daar tussen om dat mogelijk te maken. Dus wat jij zegt is feitelijk onjuist.
Dit was wel nadat onder andere Sneijder en Babel verkocht waren voor €27 miljoen en €17 miljoen. Maar dat die aankopen belachelijk waren ben ik het helemaal mee eens, had nooit mogen gebeuren. Ajax voelt daar nog steeds pijn van.