G
Gast 60484
Echt complete onzin. Wanneer ben je sterker/beter? Als je wint.
Echt complete onzin.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt complete onzin. Wanneer ben je sterker/beter? Als je wint.
Dus een ploeg die de hele wedstrijd domineert met 70% balbezit, 15 schoten op doel heeft maar de wedstrijd verliest door een onterechte penalty is slechter als de tegenstander?
Het was ook wel echt heel dom van die keeper. Als hij die bal doorlaat of gewoon probeert te keepen staat het 0-1. En dan is er niks aan de hand.
Elke uitslag heeft te maken met gebeurtenissen in de wedstrijd. Ik hoor Feyenoord fans om me heen zeggen: "We hadden gewoon bovenaan moeten staan! Wedstrijden tegen VVV, RKC en Roda hadden we gewoon moeten winnen".
Dat is zo'n bullshit. Het is een competitie over 34 wedstrijden, van elk 90 minuten. Wat er in die tijd gebeurt is altijd legitiem en altijd leidend. Als je niet wint is de tegenstander gewoon sterker dan dat jij bent tijdens die wedstrijd. Ergo: je verliest altijd terecht en je wint altijd terecht.
Er gebeurt ook nog weleens iets als een scheidsrechterlijke dwaling he. De 2-0 van Ajax tegen Twente die ten onrechte werd afgekeurd vanwege buitenspel. Die wedstrijd was toch wel ff anders gelopen als dit niet gebeurt was.
Ik ben het met je eens dat over 1 wedstrijd een scheidsrechterlijke dwaling tussen twee gelijkwaardige ploegen een beslissing kan brengen. Ik ben ook van mening dat dit voor de competitie geen effect heeft. Andere ploegen hebben ook te maken met dit soort misstanden. Daarom is een competitie over 34 wedstrijden een 100% graadmeter over wie waar behoort te staan.
Aissati is idd weer aan het opbloeien, hij scoort zowaar weer doelpunten en heeft weer een actie in huis. De laatste twee jaar had de achternaam "Hij Zat Niet" hem beter gepast, aangezien elk schot naast ging of op het doelijzer terecht kwam.Van der Wiel en Boerrigter terug in de basis.
Ondanks dat van Rhijn op dit moment natuurlijk eigenlijk in de basis hoort, snap ik het wel. Er moet komende zomer geld verdiend worden aan vd Wiel, en moet hij ook nog eens op het EK spelen.
Ik hoop overigens dat Aisatti op rechts speelt in plaats van Lukoki of Ebecilio. Zag hem tegen Heerenveen een paar heerlijke voorzetten geven vanaf rechts.
Van der Wiel en Boerrigter terug in de basis.
Ondanks dat van Rhijn op dit moment natuurlijk eigenlijk in de basis hoort, snap ik het wel. Er moet komende zomer geld verdiend worden aan vd Wiel, en moet hij ook nog eens op het EK spelen.
Ik hoop overigens dat Aisatti op rechts speelt in plaats van Lukoki of Ebecilio. Zag hem tegen Heerenveen een paar heerlijke voorzetten geven vanaf rechts.
5 als twente wint.

Als twente wint komen ze toch echt op 59 hoorKijken jullie niet goed ofzo? Teletekst is virtuele stand. Twente is totaal geen gevaar.