MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Wat een vertoning weer. Enige lichtpuntje is El Hamdaoui. Suarez+El Hamdaoui wordt een dodelijk duo.

Pff...wat is die Eriksen slecht zeg. Door de media gehyped. Maar hij kan echt werkelijk niks goed doen. Zogenaamde supertalent...:roflol:

En Van der Wiel moet is minder gaan dromen op het veld en minderen met twitteren.

Hoe komt men er trouwens bij dat ajax favoriet is voor de titel? Het lijkt mij meer medelijden dan dat het op feiten berust is.

Lekker dan, 2-0 voor en nog gelijk, prutsers

Jammer dat al die Rotterdamse relnichten hier weer stoer komen doen.
Ze hebben ook een keertje gewonnen.
Doen goddomme al lang niet meer mee voor de prijzen, en het is meer regel dan uitzondering als Ajax met 4 doelpunten verschil wint van 010.

Op naar volgende week, Vitesse thuis. Ich bin dabei! vak 410

t**fus zooi echt heel me weekend is ****ed up. Was gewoon sago.

Ik schaam me altijd voor mn mede feyenoord supporters die Ajax gaan uitlachen als ze verliezen en Feyenoord keer wint :roflol:

Ik schaam me altijd voor mn mede feyenoord supporters die Ajax gaan uitlachen als ze verliezen en Feyenoord keer wint :roflol:

Feyenoord gaat kampioen worden vrees ik. Wel liggen iedergeval op schema. Een goed begin is het halve werk.
Ajaks daarentegen speelt niet echt als een team, deze moeten nog ingespeeld worden en gaan het dus moeilijk krijgen, vooral in de toppers en tegen groningen bijvoorbeeld, een trend die zich al jaren doorzet.

Hoe komt men er trouwens bij dat ajax favoriet is voor de titel? Het lijkt mij meer medelijden dan dat het op feiten berust is.
is toch ook door eigen doen...roepen daar al jaren dat ze kampioen moeten worden maar worden het niet...
met de 1 op de stropdassen als hoogtepunt:o

mja wel een hoop gejank hier op 1e speeldag...er is echt nog werkelijk niets gebeurd...over 3 wedstrijden staat die hele ranglijst weer anders dus om zo een seizoen al te beginnen, straalt wel het vertrouwen uit...

niet te veel gloryhunten he

NAC wil twee Ajacieden huren in ruil voor Leonardo

AMSTERDAM - In ruil voor Leonardo verlangt NAC Breda twee huurlingen van Ajax. Beide clubs hervatten deze week de onderhandelingen over de transfer van de 27-jarige Braziliaan.
Het Algemeen Dagblad bericht dat NAC haar pijlen richt op Daley Blind en Jeffrey Sarpong.

“Met ons voorstel gingen ze niet akkoord”, laat technisch manager Jeffrey van As van de Bredanaars weten. “Prima, maar dan blijft Leonardo gewoon bij ons.”

Van Basten

Vorig jaar kreeg Leonardo van toenmalig Ajax-trainer Marco van Basten geen nieuw contract aangeboden. Diens opvolger Martin Jol ziet in de Braziliaan een speler om de aanvallende opties te verruimen.

De bekerwinnaar nam deze zomer al dan niet tijdelijk afscheid van Miralem Sulejmani, Marko Pantelic, Dennis Rommedahl en Kennedy Bakircioglu en haalde daarvoor alleen Mounir El Hamdaoui in de plaats.

(Bron:nu.nl)

:roflol: Die van As is knetter gek.
Ze mogen Anita wel overnemen.

Ajax wil zich verdedigend versterken met Andre Ooijer.

versterken(?)

Kunnen we het in dit topic een beetje rustig houden? Ik weet dat het heel verleidelijk en stoer is om vanachter je PCtje grappig te doen, maar probeer je even in te houden. Als je alleen maar in dit topic post om te rellen kan je beter wegblijven.

versterken(?)

Is weer zo'n bericht dat Jack van Gelder op de TV roept om kijkcijfers te trekken. Volgens hem kwam Kezman ook naar Ajax. Van Gelder doet altijd alsof hij interne bronnen bij Ajax heeft en altijd goed geïnformeerd is, maar zijn berichten zijn vaak onjuist, en als ze al juist zijn is hij vaak de laatste die het roept. Voetbalnieuws op TV is achterhaald, kan niet meer op tegen het internet.

versterken(?)

Ik vind dat beleid van ajax echt schrijnend hoor. Alleen gericht op de korte termijn. We zien toch al 10 jaar dat dit niet werkt? Die ooijer is 36! Enig pluspunt is dat hij transfervrij is, maar hij is AFGEDANKT BIJ P$V! Ik vind dat ajax de eer aan zichzelf moet houden.

Het is een 010'er, zegt genoeg toch.

Maar waarschijnlijk winnen we dit seizoen zelfs met Ooijer en Oleguer in het centrum met 4-1 van ze.

Stom, zag ik niet idd. Ach,zolang wij maar genoeg eer hebben niet in hun topic te gaan ****en. Wij kunnen het nl vast niet erger maken dan feyenoord zelf.

Kunnen die achtelijke 010ers gewoon niet reageren hier. Wtf, jullie hebben je eigen topic. Hou het gewoon normaal. Zo blijft dit topic ook open.

Ontopic.

Veel mensen zeggen tis het begin van het seizoen. Maarja je hebt het gezien vorig jaar. 1 punt te kort. En omdat zo'n achtelijke dwaas weer het veld op komt rennen, voel ik mij aan de ene kant best genaaid.

Welke 'fan'-kneus zet er in de titel AFCA Ajax?
Als echte supporter had je toch wel kunnen weten dat die lettercombinatie niet correct is.
Verder heb ik veel vertrouwen in dit seizoen, als alle basisspelers weer meedoen en Jol ze aan het voetballen krijgt net als de tweede seizoenshelft van het vorige seizoen.
Voor een transfer van Suarez heb ik niet zoveel vrees, welke Europese topclub heeft er een spits nodig?

Terug
Naar boven