MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Welcome to every game from the last two years.

Haha snap dat je dat zegt maar hij heeft ook hele goede wedstrijden gespeeld. Maar laatste tijd wordt het steeds duidelijker zichtbaar dat je toch weer een creatief persoon op het middenveld mist.

Demy de Zeeuw is het een hele tijd geweest maar is nu even in mindere vorm.
Hopelijk heeft hij deze snel weer gevonden en erger ik me niet zo aan Enoh meer :D

Daarom zeg ik dus: waar blijven die supporters. Zonder supporters geen club. Of wou je dat ook tegen spreken? Volgens Jol heeft hij de indruk dat het Ajax publiek het allemaal wel lekker vindt gaan binnen Ajax. Met andere woorden: waar maakt Cruyff zich druk om?

Zoals ik al zei de supporters hebben geen invloed in een club dat zich meer profileert als bedrijf. Tuurlijk heb je gelijk, zonder supporters geen club maar hoever moet het gaan voordat een supporters zijn liefde aan de club opzegt ? Ajax weet dat er geen 40.000 supporters hun scc zullen opzeggen en dat is het enige dat telt. Zelfde als met de CL prijzen..succes = stijgende vraag kaartjes = geen rekening houden met supporters. De prestaties dit jaar zijn goed dus Jol heeft zeker een punt dat het Ajax publiek tevreden is en dat is ook waar Jol over gaat maar niet alleen het resultaat telt kijk naar andere clubs, het kan snel verslechteren als er wanbeleid wordt gevoerd.

Hoe gaat het trouwens met ATBOUBA ? Pffff....die is even rijk aan het worden met niks doen..

22 juli 2009 RvN
Het Duitse blad Bild heeft delen uit het contract van Ajax aanwinst Atouba gepubliceerd. Bild toont foto's van het contract en bericht erover. De komende twee jaar verdient de back maar liefst 1,4 miljoen euro. Indien hij tenminste 60% vand e wedstrijden speelt wordt zijn contract na twee jaar met nog een seizoen verlengd. Hij gaat dan 1,54 miljoen euro verdienen. Na dat jaar is er nog een optie voor nog een jaar indien hij opnieuw 60% van de duels speelt, hij gaat dan 1,694 miljoen euro verdienen. Hij gaat er daarmee behoorlijk op vooruit ten opzichte van zijn salaris bij HSV

Laatst bewerkt:
Die Atouba kan zakken vullen in Ajax 2 ouwe.

Nog meer mensen aanwezig in 410 morgen?

dank je baas

als het straks werkt krijg je karma anders niks

over een 15-20 minuten staan er een stuk of 3-5 streams, altijd.

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------

als je nog geen sopcast hebt zal ik het maar alvast downloaden :)

en dan : Channel - 94910

ff dlen

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

t*ring scherp beeld

maar hoe kom je aan die channel nr?

---------- Toegevoegd om 12:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

war utrecht nice

staat in mn favoriet, als je nog even wacht staat die ook de site.

ja klopt zie het nu pas

thx bro

warrrrrrrrrrrrrr

jezus wat begon ajax slap :roflol:

ik was even gaan eten toen ik terug kwam was het 2-0 mind is blown ahhahaaha

zo twente jeeeeej

utreg thuis altijd lastig

Als je met 25% concentratie het veld op komt is dit het resultaat. Wat een drama, verschrikkelijk. Ik hoop dat Jol eens ingrijpt op het middenveld, want voornamelijk de Zeeuw en de Jong spelen al vanaf het begin van het seizoen slecht. Van mij mag Enoh er ook af, als je ziet hoe hij die penalty veroorzaakt is dat echt verschrikkelijk dom. Hij heeft een meter voorsprong, gaat vervolgens stil staan, laat z'n man uit z'n rug weglopen, sukkelt er achter aan en trekt hem opzichtig aan z'n shirt. Hoe dom ben je dan?

Ik vraag me trouwens af hoe El Hamdaoui door de medische keuring is gekomen met een houten linkerbeen.

Zondagmiddag zitten er enkele scouts van Manchester City in de Amsterdam ArenA. De Engelsen bekijken in de wedstrijd tussen Ajax en FC Utrecht vooral Luis Suárez, maar zullen ook de verrichtingen van Jan Vertonghen in de gaten houden. De Belg staat nog niet op het lijstje bij The Citizens, maar de scouts van City willen wel eens zien waarom Vertonghen de laatste tijd bij zoveel clubs genoemd wordt.

Die zullen zich kapot hebben gelachen denk ik.

Laatst bewerkt:
Als je met 25% concentratie het veld op komt is dit het resultaat. Wat een drama, verschrikkelijk. Ik hoop dat Jol eens ingrijpt op het middenveld, want voornamelijk de Zeeuw en de Jong spelen al vanaf het begin van het seizoen slecht. Van mij mag Enoh er ook af, als je ziet hoe hij die penalty veroorzaakt is dat echt verschrikkelijk dom. Hij heeft een meter voorsprong, gaat vervolgens stil staan, laat z'n man uit z'n rug weglopen, sukkelt er achter aan en trekt hem opzichtig aan z'n shirt. Hoe dom ben je dan?

Ik vraag me trouwens af hoe El Hamdaoui door de medische keuring is gekomen met een houten linkerbeen.

Die zullen zich kapot hebben gelachen denk ik.
Heeft Vertonhen dan zo slecht gespeeld?

Terug
Naar boven