LennyMclean
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 106
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

eriksen is meer een spelverdeler , terwijl de jong meer een lopende speler is - een middenveld met urby op links - eriksen in het midden en de zeeuw op rechts is volgens helemaal niet slecht - veel voetballend vermogen , wat minder fysiek - je zou zelfs de jong dan nog voor de eriksen kunnen zetten achter die twee andere pannenkoeken![]()
toen die sulie nog bij heereveen speelde was hij idd toen op zijn best
daar stond die sibon in de spits die hem goed begreep - suarez en al hammie zijn andere types - dus hij zal nooit zo uit de verf komen denk ik
the rock draai je de boel niet een beetje om? hamadoui niet aanvullend voor sulejmani? who cares, hamadoui speelt goed... ik zou nooit hamadoui aan de kant laten met zijn voetbal- en scorend vermogen
Goede sfeer zaterdag in de arena.
Mooi voor urby dat hij eindelijk eens waardering krijgt van de supporters. Vanaf minuut tot 46 tot 52 ofzo toegezongen door 410. En een mooie spandoek na rust. Hij speelt tot nu toe een sterk seizoen, al zal niet iedereen dat (willen) zien. Dat Ooijer erin stond vond ik een goede zaak. Hoop dat Toby nu scherper gaat spelen. De Zeeuw speelde een goede pot, maar hij stond op 10. Zoals in het 1e seizoenshelft vorig jaar. Verder was Lindgren echt superslecht. Geen duel gewonnen. En verder eindelijk een x niet aan Siem kunnen ergeren. The Rock kan weleens gelijk hebben dat Eriksen het beter zal doen op 10. Behoudens zijn eerste balcontact voelde hij zich best wel thuis op die nr 10 plek zaterdag. Paar leuke dingen laten zien.
Staande ovatie voor Mido was mooi, alleen was zijn invalbeurt niet om aan te zien natuurlijk. Maar hij krijgt de tijd.
Goede sfeer zaterdag in de arena.
Mooi voor urby dat hij eindelijk eens waardering krijgt van de supporters. Vanaf minuut tot 46 tot 52 ofzo toegezongen door 410. En een mooie spandoek na rust. Hij speelt tot nu toe een sterk seizoen, al zal niet iedereen dat (willen) zien. Dat Ooijer erin stond vond ik een goede zaak. Hoop dat Toby nu scherper gaat spelen. De Zeeuw speelde een goede pot, maar hij stond op 10. Zoals in het 1e seizoenshelft vorig jaar. Verder was Lindgren echt superslecht. Geen duel gewonnen. En verder eindelijk een x niet aan Siem kunnen ergeren. The Rock kan weleens gelijk hebben dat Eriksen het beter zal doen op 10. Behoudens zijn eerste balcontact voelde hij zich best wel thuis op die nr 10 plek zaterdag. Paar leuke dingen laten zien.
als hij zijn contract niet verlengd wat er dik in zit en dus de volgende ned speler die gratis de deur uitloopt zal de waardering er niet meer zijn