AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Ze kunnen weer eens fluiten naar het kampioenschap.

Hier dames en heren

linkje van een goeie livestream die alle wedstrijden + meer uitzenden!

[Link niet meer beschikbaar]

have fun

Heeft Vertonhen dan zo slecht gespeeld?

Hij was weer eens dramatisch. Nadat hij tegen Milan wel sterk speelde. Maar hij ging weer een paar keer knullig in de fout. Maar goed wie speelde wel goed? Vond Emanuelson en Sulejmani als enige hun best doen, dat is wel eens anders geweest.

Enoh en De Zeeuw waren heel slordig. Vd Wiel kon in de 1e helft geen duel winnen. Suarez zit een beetje in een dip, al had hij wel pech vandaag met de paal en lat. El Hamdaoui was niet niet scherp in tegenstellig tot de voorgaande wedstrijden.

Siem de Jong was weer eens superslecht. Die gozer speelt op nummer 10 maar hij heeft geen enkel inzicht en 0% techniek. Dramatisch dat zo´n speler op 10 speelt bij ajax. Hij schiet er dan wel mooi eentje in. Maar voor de rest? 3 keer over een bal heen gemaaid? En verder durft hij nooit een pass van verder dan 5 meter te geven. En dan al niet te denken aan hoeveel aanvallen hij verprutst, omdat hij werkelijk niks kan. Ik erger me al weken aan hem, maar vandaag was toch wel een toppunt bereikt. Misschien dat Jol regelmatig op de moeder van Siem mag liggen? Een andere verklaring heb ik niet.

En dan al niet te denken van de dramatische wissels. Lindgren en Eriksen erin. Er zit ook echt 0% voetbal in Eriksen. Ik denk dat hij zelfs bij Feyenoord niet eens aan spelen zou toekomen. Ik las hier weleens over een middenveld met De Jong en Eriksen, maar dan win je nog geen eens van VVV. Omdat je dan zelfs door jongens als Boymans en Leemans wordt overlopen:roflol:

zo denken jullie weer even dat jullie hemelbestormers zijn na een voorwedstrijdje CL en dan zet een subtopper met een spits van nog geen 65 kg jullie weer op je plaats - tja

graafschap uit......

idd rookemaster - dramatisch - maar toch een mooi weekend - hushovd wereldkampioen - saki door bij de k1 - ajax onderuit :D - heerlijk toch

Ja inderdaad. Het is natuurlijk belangrijker dat je rivaal verliest, dan dat je zelf wint en dat je nog steeds ergens onderin staat.:rolleyes:

Ove, lachen om Ajax terwijl je eigen club het NOG slechter doet ???

zo denken jullie weer even dat jullie hemelbestormers zijn na een voorwedstrijdje CL en dan zet een subtopper met een spits van nog geen 65 kg jullie weer op je plaats - tja

Typeert wel het Feyenoordsupporter gedrag van de laatste tijd. Zelf straks in de strijd tegen degradatie maar ondertussen naar andere clubs wijzen als ze een keer verliezen. En die spits van nog geen 65 kg..tsjah..Feyenoord mocht willen dat ze die hadden, dan stonden ze misschien geen 13e. De volgende wedstrijden van Feyenoord zijn tegen Twente en PSV. Dat betekend een 17e plek over 3 weken. Wordt straks leuk voetballen in de nieuwe Kuip tegen Veendam.

Ah joh ga toch niet in op die stakkerige feyenoorders, valt me echt op dat al die tjappies hetzelfde denk-patroon hebben. Kortzichtige lamballen.

En niks verspeeld kampioenschap, dit is nog steeds de kick-off fase, beetje vertrouwen mag wel zeg.

Typeert wel het Feyenoordsupporter gedrag van de laatste tijd. Zelf straks in de strijd tegen degradatie maar ondertussen naar andere clubs wijzen als ze een keer verliezen. En die spits van nog geen 65 kg..tsjah..Feyenoord mocht willen dat ze die hadden, dan stonden ze misschien geen 13e. De volgende wedstrijden van Feyenoord zijn tegen Twente en PSV. Dat betekend een 17e plek over 3 weken. Wordt straks leuk voetballen in de nieuwe Kuip tegen Veendam.

dit is niet van de laatste tijd hoor rock - zo zijn wij - maar goed je hebt wel weer gelijk want smolov kreeg gisteren nog twee dotjes van kansen
misschien had rickie ze wel gemaakt - maar ja geen euro's - dan maar leedvermaak;)

Ajax word gewoon geen kampioen simpelweg niet constant genoeg voor, ondanks 25duels ongeslagen.

Als utrecht supporter hoop ik natuurlijk dat die 3e ster NOOIT komt ;D!

Deleted van Kroonjuwelen. Zwaar triest zulke mensen, totaal niet voor rede vatbaar en meteen met geweld dreigen. Ik zeg meteen stadionverbod, maargoed.

http://www.youtube.com/watch?v=lL55REnLXIs

Natuurlijk ben je wel een mongol als je in een feye shirt gaat lopen, moet je ook niet proberen in Rotterdam met Ajax shirt.

Laatst bewerkt:
stoere binkjes - heb je overal -

Zo'n vermoeden - had ik al - Typische Feyenoord-supporters - Zelf niet kunnen voetballen - maar wel een grote bek -

Lijken de belgen wel met het WK.

Maar goed laten we wel wezen; Het was dramatisch.
De frustratie op het gezicht van Luis was al zichtbaar na 20 minuten. Alsof hij er geen zin meer in had.
Laten we het houden op een mindere wedstrijd.
Probleem is wel dat ze weer wat te wisselvallig gaan worden en dat hebben we vorig seizoen gezien dat werkt niet in je voordeel.

Stekelenburg tekent geen nieuw contract bij Ajax

AMSTERDAM - Maarten Stekelenburg zal geen nieuw contract tekenen bij Ajax. De verbintenis van de 28-jarige doelman bij de Amsterdamse club loopt nog tot 2012.
Onderhandelingspogingen van Ajax-zijde om het contract open te breken verwacht de doelman niet, zo zegt hij in het magazine NUsport. "Nee dat zal niet gebeuren."

Aldus lijkt een vertrek na dit seizoen onvermijdelijk. "Als je mijn contract bekijkt dan loopt dat na dit seizoen nog maar een jaar door," helpt de Ajax-doelman op weg.
"Ajax wil iets aan me verdienen en dat gun ik ze ook. Financieel zou het voor hen het beste zijn als ze me deze zomer verkopen. Al bepaal ik wel zelf waar ik heen ga. Ik wil naar een topcompetitie en dan niet naar een degradatiekandidaat. Anders blijf ik liever nog een jaar bij Ajax. Ik zit niet op hete kolen."

United
Het voedt een hardnekkig gerucht in Amsterdam: Stekelenburg zal na dit seizoen naar Manchester United gaan. Jol bevestigde dit vorige week in NUsport de interesse van de Engelse topclub.
"Dat is een categorie waar iedereen zou willen spelen," blijft Stekelenburg op de vlakte. "Als Jol zegt dat hij van de interesse op de hoogte is, neem ik dat voor kennisgeving aan. Mijn zaakwaarnemer en ik hebben nog niets gehoord."

Avontuur
Eén ding is zeker: Stekelenburg zal het huidige seizoen bij Ajax afmaken. "In de winterstop zal ik zeker niet weggaan. Kenneth (Vermeer) is voorlopig nog niet fit en ik stap zelf ook liever niet halverwege over."
"Ik ben dit seizoen met Ajax begonnen aan de titelrace en het Champions League-avontuur en daar wil ik tot het einde bij betrokken blijven. Ik geloof in deze groep. Ajax heeft niet ineens 'een modaal elftal' omdat we een keer verliezen van FC Utrecht. We kunnen mooie dingen bereiken."
(Bron:nu.nl)

Goede gast die Stekelenburg, correct en loyaal bezig. Net zolang bij Ajax keepen tot dat hij op een top niveau zit en dan pas vertrekken...

Kunnen diverse spelers die mislukt zijn in het buitenland en/of zo snel mogelijk wilden vertrekken bij Ajax om het zogenaamd 'te maken' nog een voorbeeld aannemen. Zaakwaarnemers zullen er ook schuldig aan zijn...

Terug
Naar boven