XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Ach, gewonnen is gewonnen. Dat is momenteel toch al een hele kunst voor Ajax

Boerrigter weer aan de rug geblesseerd. Toch heel zuur die chronische blessures bij Boilesen, Boerrigter en Sigthorsson. Sulejmani kampt daarnaast ook nog eens met chronisch overgewicht. Jongens waar toch veel van verwacht werd.

Zonde dat boerrigter al zo lang stil staat. Leek toch wat te gaan worden die 1e wedstrijden vorig jaar.

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 13:22 ----------

ajax is gewoon elke week gastacteur in "de wedstrijd van het jaar" van de tegenstander... iedereen wil ajax pakken en kan net iets meer tegen ajax, terwijl het in de cl juist omgedraait is (iedereen onderschat/minacht ajax daar)

Toch wel triest dat voetballers een tikkeltje harder gaan lopen als ze worden aangemoedigd. Als prof zou het niet uit moeten maken waar je speelt en tegen wie. Zou een vechtsporter niet gebeuren.

Sulejmani buiten de selectie. Andersen erin. Geniaal.

Zaterdag hoofdklasse (b/c ?!) , mijn god zeg.............
die mensen betalen contributie :o

Tegen Vitesse is een 'topper' wie had dat ooit gedacht hehehe.

gaat niet zo best denk?

Toby blijft een modale verdediger , tatoeages en stoere teksten meer niet

Zonder moissander zijn we nergens

Net terug, drama alles....

Geen mtivatie, geen strijd. Zal me verbazen als menig speler buiten adem de wedstrijd is ge-eindigd.

2 punten uit 3 wedstrijden

........

gijp gisteren: "die bony loopt los voorbij die 2 centrale verdedigers".

Heb me zitten verbazen over het gebrek aan inzet en strijd, er zit er ook geen een tussen die ff de boel wakker kan schudden.. het is al triest genoeg dat dat nodig is, maar ze missen echt een karaktertje ala vertonghen/anita/janssen of zelfs suarez wat langer geleden. Zo jammer dat ze allemaal, en dat geldt voor de hele eredivisie, zo snel naar het buitenland gaan, helaas geef ik ze ook groot gelijk. Er zijn maar weinig teams die hun beste spelers kunnen houden

Anita wordt zeer ernstig gemist. Ploeg komt verder gewoon kwaliteit tekort. Zo simpel is het. En dat is logisch als je iedereen verkoopt en niemand terug haalt.

Die geweldige jeugdopleiding van de afgelopen jaren, blijkt voorlopig toch niet zo geweldig en zo krijgt Cruijf voorlopig toch gelijk.

Laatst bewerkt:
Wat een vertoning zeg.....

Ben het wel eens met het beleid om de jeugd de toekomst te laten zijn, maar je hebt toch echt een paar mannen nodig in het veld. Babel laat zien dat hij een nivo hoger is dan de rest, maar eigenlijk belachelijk dat er verder niet één speler is die een tegenstander uit weet te spelen en dan nog eens gevaarlijk kan zijn....

En dan die slappe passes af en toe... :-(

Wat is die boni een fenomeen zeg. Wat is die sterk aan de bal, ongelooflijk. En dan ook nog zoveel techniek en snelheid. Ben benieuwd hoe lang ze die kunnen houden bij vitesse.

buffer dan 90% van dbb :)

dat is wel het verschil met psv dit jaar denk ik.. die zijn ook 2 spelers tijdelijk kwijt waardoor het voetbal een stuk minder word ( toivonen en van bommel) maar toch blijven de punten steeds bij psv waardoor straks als toivonen enz weer komen ze geen 42 punten hoeven inhalen

Psv speelt net zo slecht alleen die hebben meer geluk en winnen toch nog, zie PEC en W2 :roflol:

dat is men hele punt, dat is ook de kunst.. ook wanneer je slecht speelt toch qua punten de volle bak krijgen..

Terug
Naar boven