Fitness Seller

AFCA Ajax topic

mooie overwinning 020'ers tegen een city waar ik eigenlijk niet kan geloven dat dit elftal kampioen is geworden vorig jaar - voetbal wint van kracht en geld - zondag word het anders - we gaan het zien

mooie overwinning 020'ers tegen een city waar ik eigenlijk niet kan geloven dat dit elftal kampioen is geworden vorig jaar - voetbal wint van kracht en geld - zondag word het anders - we gaan het zien
Klopt want dan wint het geld én het voetbal :D

Ik heb genoten.......

Met ongeveer zelfde team zo spelen tegen Heracles en dan tegen City zo..

Heracles = komt wel goed, spelen onbewust op het basis niveau.
City= doen er alles aan, hoger niveau behalen.

Instelling en mentaliteit....

Vraag voor de trainer is hoe krijg ik de spelers net zo gemotiveerd tegen een betere ploeg als tegen een mindere (op papier) ploeg....

Blijft lastig....

Guidetti ook lekker stil op twitter met ze uitdagende houding, haaaaaaaah.

Laatst bewerkt:
Zonder Babel stond Ajax nu in het rechterrijtje. Ging gisteren gewoon de strijd aan met Richards. Ben echt onder de indruk. Natuurlijk geen geweldenaar, maar is onmisbaar voor Ajax op dit moment.

Was toch ff fantastisch gisteravond!

Geld ? Waar dan - voetbal word gespeeld in sportstad van Nederland
Rotterdam waar anders

Zie het somber in voor Feyenoord. Vorig jaar ging Ajax op een ongekende winstreak na de overwinning op Manchester. En Feyenoord verkeert in slechte vorm.

Wij gaan gewoon winnen - tractor , geloof me

Ricardo Kishna, een van de grootste talenten van de club, heeft gisteren te horen gekregen dat hij een kraakbeendefect heeft in zijn linker knie. Dit nadat hij er net 1,5 jaar geleden uit is geweest vanwege dezelfde blessure aan zijn rechter knie. Dit lijkt einde carrière voordat deze überhaupt begonnen is. Doodzonde, deze jongen is een speciale voetballer met extreme kwaliteiten.

Spannende wedstrijd tot nu toe!

sulejmani....

Sulejmani en Sana zijn geen Ajax waardige spelers.

In Blind hebben de meeste mensen waaronder ik zich toch vergist. Blijkt toch wel een leuke back te zijn als hij vertrouwen krijgt.

Conclusie na vandaag is dat Ajax voorlopig afhaakt voor het kampioenschap.

sulejmani die had toch zn kniebanden ofso geblesseerd 3 weken terug?
en daarna stond ie gewoon in het servische elftal

:o
Ik snap echt niet waarom deze man nog ingezet wordt..........

Inderdaad. Lui, te dik en brengt niks. Voorbeeldje van: geld verdiend en geen motivatie meer.

---------- Post toegevoegd Sun 28 Oct 2012 om 19:52 ----------

Sulejmani en Sana zijn geen Ajax waardige spelers.

In Blind hebben de meeste mensen waaronder ik zich toch vergist. Blijkt toch wel een leuke back te zijn als hij vertrouwen krijgt.

Blind is niet zo gaar als menigeen hem inschat maar komt op start + maximum snelheid fors tekort.

Was vandaag ook niet goed (verdediging opzich is oo kniet jevanhet) maar heeft de afgelopen weken beter gespeeld dan we van hem gewend waren.

Laatst bewerkt:
leukste is nog dat feyenoord zonder supporters nergens was, alleen daardoor jaagden ze door.

en dat ze zo blij waren met een gelijkspel? lol'd

ajax staat vooralsnog 7 punten achter op twente en zelfs 3 punten achter op vitesse.

maar wel erg leuk dat feyenoord nergens was zonder het publiek man.

Terug
Naar boven