MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Gvd graf t**fus kk zooi. hoe de **** kan dit. Slap t*ring zooitje. Van rhijn eriksen, niveau van een mongooltje. t*ring zooi. Keek uit naar de finale in onze eigen arena. Hoe kan je zo slecht spelen zeg. Niemand heeft een voldoende gehaald. Respect voor de 900 mee gereisde boys. Slapen gaat nog wel eve dure. Kook van woede

Not sure if srs?

Ik zit eigenlijk te wachten op zo'n uitgesproken gepeperde uitspraak van der Toby -
Hij is nl altijd zo stoer der Toby - tja Toby als je de nul niet kan houden tegen een stelletje bijeengeraapte Roemenen
Dan ben je rijp voor verkoop
Dag Toby van de wereld - voordeel van de uitschakeling , op naar het kampioenschap

Bloed serieus. Deze wedstrijd hadden we makkelijk moeten winnen.
Tegen Chelsea hadden we ook kans. We hebben tenslotte City en Manu ook verslagen. Dan komt de finale al aardig dicht bij.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Feb 2013 om 12:35 ----------

Ik zit eigenlijk te wachten op zo'n uitgesproken gepeperde uitspraak van der Toby -
Hij is nl altijd zo stoer der Toby - tja Toby als je de nul niet kan houden tegen een stelletje bijeengeraapte Roemenen
Dan ben je rijp voor verkoop
Dag Toby van de wereld - voordeel van de uitschakeling , op naar het kampioenschap

Klopt. Er zijn er nog meer die staan te schreeuwen dat ze toe zijn aan een nieuwe club.
Ze spelen allemaal wisselvallig.

Graf zooi, spuig er nog van.

Jammer weer... maar goed, dan maar beker/kampioen.....

Had al een akelig voorgevoel, maar goed koppies bijeen en focussen op kampioen worden.

Het ergste is nog dat je wéét dat dit gaat gebeuren. Als Ajax een voorsprong heeft, of op een of andere manier al in het voordeel lijkt te zijn, spelen ze als een steil dweilen en worden ze meestal gewoon afgetroefd op felheid.

Het ergste is nog dat je wéét dat dit gaat gebeuren. Als Ajax een voorsprong heeft, of op een of andere manier al in het voordeel lijkt te zijn, spelen ze als een steil dweilen en worden ze meestal gewoon afgetroefd op felheid.
Yep, zelfde als PSV punten aan het verspelen is, dan doet Ajax het ook gelijk...of proberen ze expres de competitie spannend te houden...zoveel vragen. :(

Weer een beste grensrechter. 1 doelpunt afkeuren onterecht en 1 bal over de achterlijn.

Het spel is ook weer om te huilen.

Weer een beste grensrechter. 1 doelpunt afkeuren onterecht en 1 bal over de achterlijn.

Het spel is ook weer om te huilen.
Die kerel is echt blind ! :o
maar goed Ajax, speel die k*t bal is over , zo moeilijk is voetbal niet hoor :mad:

Groetjes, Ray..........

Bij Fey-Psv ging het lekker los trouwens ,
kleedkamer ruzie LOL.........

Die kerel is echt blind ! :o
maar goed Ajax, speel die k*t bal is over , zo moeilijk is voetbal niet hoor :mad:

Groetjes, Ray..........

Bij Fey-Psv ging het lekker los trouwens ,
kleedkamer ruzie LOL.........

Haha ja lekker bezig Lens. Ongedierte meppe

haha mooi hoe mathijsen direct weg loopt, een professional tussen de kneusjes (en nee, hiermee bedoel ik niet dat de mathijsen van dit moment een betere voetballer is dan de rest, maar wel een speler die het allemaal heeft gezien tegenover provincie kneusjes)

haha mooi hoe mathijsen direct weg loopt, een professional tussen de kneusjes (en nee, hiermee bedoel ik niet dat de mathijsen van dit moment een betere voetballer is dan de rest, maar wel een speler die het allemaal heeft gezien tegenover provincie kneusjes)

haha provincie kneusjes :rolleyes: de meeste komen toch uit Amsterdam en Rotterdam.

Ik mis echt Suarez. Die ging er altijd vol voor. Een echte spits.

En wederom .. als een stel slappe dweilen.

Die Cuenca kan er ook echt helemaal niks van.

Cuenca valt wel tegen inderdaad.

De Boer nu bij Derksen op rtl7

De Boer = echte Ajacied !!!!!

die provinciale kneusjes staan nog altijd twee punten voor op jullie - :D

Terug
Naar boven