- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
die provinciale kneusjes staan nog altijd twee punten voor op jullie -![]()
En hoeveel boven 010?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die provinciale kneusjes staan nog altijd twee punten voor op jullie -![]()

Niet te hopen dat Siem of Cristiaan weg gaan deze zomer. Want dan blijft er weinig goeds over.
Man man wat slecht weer. De wil om te winnen straalt er echt van af. Geen inzet. Lukoki krijgt in de 16m voor elkaar om de bal naar de conerflag te schieten.
Geen snelheid in het spel, beweging is er niet. Het is weer slecht. Niveau voor de winterstop is weg.
GVD wat een afstraffing in de Arena zeg.
Als iemand Siem de Jong wil kopen ga ik hem op m'n fiets nog brengen. Waardeloze voetballer en aanvoerder.
Als iemand Siem de Jong wil kopen ga ik hem op m'n fiets nog brengen. Waardeloze voetballer en aanvoerder.
Ik heb gelijk eredivisie live opgezegt. Ben klaar met Ajax dit seizoen. Zaterdag gaan ze ook aan het gas....ben er klaar mee. Al 4 wedstrijden op rij moet je makkelijk winnen. Pfffff.....

Nee, dank je. Ruilen voor Vilhena wil ik wel.
Het schijnt trouwens dat Lukoki een speciaal trainingsschema volgt. Er zijn geheime beelden van gemaakt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hier Boerrigter in actie:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ging t vorig jaar of dat jaar dr voor ook voor geen meter maar werden ze toch kampioen?
Wat is de reden om met een kwalitatief minder team te starten ? Vind het een misser...
Spelers komen tekort, er zit een angst in het team die normaliter moet worden opgevangen door échte' ervaren spelers.
Vandaag miste ik vooral een gifkikkertje die ff de vlam in de pan laat slaan.....was allemaal netjes en lief, laag tempo en weinig zichtbare strijd.
Terecht volle bak kritiek na de wedstrijd vanaf de vakken, de Boer nu nog steeds los aan het gaan in de kleedkamer hoop ik.