XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

joris speelt bij jullie hoor, john ove :P ben overigens fan van het type mathijsen, ondanks dat ie tegenwoordig te traag is en foutjes maakt, de solide, niet opvallende verdediger die hij jaren is geweest spreekt mij erg aan :)

Nog mensen richting de beker Woensdag ? Gaat weer een lekkere sfeer worden....meestal met de beker.

Niet te hopen dat Siem of Cristiaan weg gaan deze zomer. Want dan blijft er weinig goeds over.

Man man wat slecht weer. De wil om te winnen straalt er echt van af. Geen inzet. Lukoki krijgt in de 16m voor elkaar om de bal naar de conerflag te schieten.

Geen snelheid in het spel, beweging is er niet. Het is weer slecht. Niveau voor de winterstop is weg.

GVD wat een afstraffing in de Arena zeg.

Niet te hopen dat Siem of Cristiaan weg gaan deze zomer. Want dan blijft er weinig goeds over.

Man man wat slecht weer. De wil om te winnen straalt er echt van af. Geen inzet. Lukoki krijgt in de 16m voor elkaar om de bal naar de conerflag te schieten.

Geen snelheid in het spel, beweging is er niet. Het is weer slecht. Niveau voor de winterstop is weg.

GVD wat een afstraffing in de Arena zeg.

Als iemand Siem de Jong wil kopen ga ik hem op m'n fiets nog brengen. Waardeloze voetballer en aanvoerder.

Lekker potje handbal weer

Als iemand Siem de Jong wil kopen ga ik hem op m'n fiets nog brengen. Waardeloze voetballer en aanvoerder.

Waardeloze aanvoerder zeker. Straalt niks uit. Trekt nooit zijn bek open. Voetballand de laatste weken ook niet best.

Kan echt geen oplossing bedenken. Snap Frankie ook niet. Waarom spelers rust geven in gvd de halve finale.

Nee, dank je. Ruilen voor Vilhena wil ik wel.

Het schijnt trouwens dat Lukoki een speciaal trainingsschema volgt. Er zijn geheime beelden van gemaakt:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier Boerrigter in actie:

Ik heb gelijk eredivisie live opgezegt. Ben klaar met Ajax dit seizoen. Zaterdag gaan ze ook aan het gas....ben er klaar mee. Al 4 wedstrijden op rij moet je makkelijk winnen. Pfffff.....

Ging t vorig jaar of dat jaar dr voor ook voor geen meter maar werden ze toch kampioen?

Kijk was ik nou voor feyenoord dan ben je dit gewend....

Nee, dank je. Ruilen voor Vilhena wil ik wel.

Het schijnt trouwens dat Lukoki een speciaal trainingsschema volgt. Er zijn geheime beelden van gemaakt:

Hier Boerrigter in actie:

Hahaha, The Rock is terug :roflol:

Heb de wedstrijd niet kunnen zien. Maar drie keer achter elkaar puntverlies tegen aantoonbaar zwakkere tegenstanders is niet best. Probleem blijft gewoon kwaliteit. Ajax is gewoon niet goed genoeg. Tot zover de criticasters op het Cruijf beleid, die beweerden dat het beleid de afgelopen jaren wel goed was. Het is hopen dat er over een jaar of vijf a zes eindelijk wat goede spelers doorbreken. Nu is het pure middelmaat en spelers die mee kunnen draaien in Zwolle en Breda.

Vind het goed van de Boer dat 'ie dit toch duidelijk aan de kaak stelt met zijn beleid om jeugd op te stellen. Er is gewoon niemand beter dan wat er nu instaat.

Wat is de reden om met een kwalitatief minder team te starten ? Vind het een misser...

Spelers komen tekort, er zit een angst in het team die normaliter moet worden opgevangen door échte' ervaren spelers.
Vandaag miste ik vooral een gifkikkertje die ff de vlam in de pan laat slaan.....was allemaal netjes en lief, laag tempo en weinig zichtbare strijd.

Terecht volle bak kritiek na de wedstrijd vanaf de vakken, de Boer nu nog steeds los aan het gaan in de kleedkamer hoop ik.

Laatst bewerkt:
Ging t vorig jaar of dat jaar dr voor ook voor geen meter maar werden ze toch kampioen?

Zou mooi zijn als Ajax overtuigend kampioen zou worden, inplaatst van 2x het geluk te hebben dat de concurrentie veel punten laat liggen.

Wat is de reden om met een kwalitatief minder team te starten ? Vind het een misser...

Spelers komen tekort, er zit een angst in het team die normaliter moet worden opgevangen door échte' ervaren spelers.
Vandaag miste ik vooral een gifkikkertje die ff de vlam in de pan laat slaan.....was allemaal netjes en lief, laag tempo en weinig zichtbare strijd.

Terecht volle bak kritiek na de wedstrijd vanaf de vakken, de Boer nu nog steeds los aan het gaan in de kleedkamer hoop ik.

Welke spelers op de bank zijn beter dan die op 't veld staan dan? Ajax heeft de slechtste bank van de hele top 6.

Terug
Naar boven