RingKing
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 2m06
- Massa
- 115kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vandaag begonnen de Jong, Eriksen, Fischer en Sigi op de bank Tractortje.
Nou spelen die de laatste tijd niet heel bijzonder allemaal, maar het is beduidend beter dan B-junior Lukoki, amateur Hoessen en Derk "Net niet" Boerrigter.
De Boer koos ervoor om veel vaste waardes rust te geven. "Ik ben redelijk tevreden over de spelers die anders reserve zitten. Danny Hoesen was steeds aanspeelbaar. Jody Lukoki en Thulani Serero hebben hard gewerkt, maar moeten beter afronden."
Leuk is het dipje waar AJAX in zit niet. 2 - 0 tegen steau. 1 - 1 tegen 070 en dan gisteren een blamage tegen AZ. Ben benieuwd wat Frank uit zijn toverhoed tovert.

Leuk is het dipje waar AJAX in zit niet. 2 - 0 tegen steau. 1 - 1 tegen 070 en dan gisteren een blamage tegen AZ. Ben benieuwd wat Frank uit zijn toverhoed tovert.
Waarom is alfons groenendijk ook de hoofdtrainer van A1 geworden?
En lees nu alweer een bericht over Overmars. Hij wilt in de toekomst wel bij Arsenal werken. Nou tief dan meteen op. Als het management AJAX al als een tussenstap ziet![]()
"Boerrigter: ‘We moeten nu veerkracht tonen en gaan knallen’"
Ik houd m'n hart vast vandaag. Elke keer als we kunnen inlopen dan vernken we het weer.
Dacht psv ook, ik juich pas als de wedstrijd afgelopen is.