AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Vandaag begonnen de Jong, Eriksen, Fischer en Sigi op de bank Tractortje.
Nou spelen die de laatste tijd niet heel bijzonder allemaal, maar het is beduidend beter dan B-junior Lukoki, amateur Hoessen en Derk "Net niet" Boerrigter.

Knap van Ajax dat ze in twee weken tijd Europa, Eredivisie en Beker kunnen verpesten!
Wat een waardeloose wedstrijd, niemand durfde te schieten. Alleen maar bij de 16 rond passen en niemand die schot durft te lossen.
Blom floot waardeloos!! Zo vaak overtreding/hands waar hij niks tegen deed.
Toen Az de 0-1 maakte waren de doelpogingen 14-3 als ik me niet vergis, maar tussen de palen is weer een ander verhaal...

Waardeloos weer, heb je bijna de hele wedstrijd om op je gemak te winnen scoor je gvd niet en ja dan komen hun en is het gelijk raak. Blom die floot ook weer als een mong**l zoals altijd.
Had wel weer is zin in de bekerfinale, bekerfinale, volgende ronde europa league misschien ook eredivisie dalijk verspeeld... sjonge jonge jonge diep triest. Maarja zaterdag weer een eind naar "duitsland" rijden hopen dat we daar het een en ander recht zetten!

Achja zie het zo scheelt ons weer een hoop geld en vrij vragen (enige lichtpuntje in het hele verhaal)... :mad:

Sfeer was ook wel weer erg goed, moeten we vaker doen die sfeeractie's, te weinig spandoeken, bandieri's en vlaggen de laatste tijd.

Vandaag begonnen de Jong, Eriksen, Fischer en Sigi op de bank Tractortje.
Nou spelen die de laatste tijd niet heel bijzonder allemaal, maar het is beduidend beter dan B-junior Lukoki, amateur Hoessen en Derk "Net niet" Boerrigter.

Precies, ik heb net de uitzending ff terug gezien (was in stadion) en de Boer zei dat het bij hen ging om wat moeiheid, kleine kwaaltjes. (en met Twenthe uiteraard in het vooruitzicht.)

Frank'ie zei het correct na de wedstrijd, AZ niet echt gezien en Ajax had 5 schoten op goal daar moet er 1 van zitten. Frank gaf zijn vertrouwen aan een alternatief elftal en helaas hebben ze het niet kunnen brengen.

edit:

De Boer koos ervoor om veel vaste waardes rust te geven. "Ik ben redelijk tevreden over de spelers die anders reserve zitten. Danny Hoesen was steeds aanspeelbaar. Jody Lukoki en Thulani Serero hebben hard gewerkt, maar moeten beter afronden."

nu.nl

Goed, over en sluiten met de beker.

Laatst bewerkt:
Leuk is het dipje waar AJAX in zit niet. 2 - 0 tegen steau. 1 - 1 tegen 070 en dan gisteren een blamage tegen AZ. Ben benieuwd wat Frank uit zijn toverhoed tovert.

Snap dan ook niet dat Ronald de Boer een aantal maanden gelden zo liep te pronken over de A1 en B1 van ajax. Hij zag tikkietakkie voetbal op de toekomst en geweldig potentie voor de toekomst. Zie er weinig van terug, er zat in oranje A1 laatste keer niet één speler van ajax bij.

Waarom is alfons groenendijk ook de hoofdtrainer van A1 geworden?

En lees nu alweer een bericht over Overmars. Hij wilt in de toekomst wel bij Arsenal werken. Nou tief dan meteen op. Als het management AJAX al als een tussenstap ziet:mad:

Waarom is alfons groenendijk ook de hoofdtrainer van A1 geworden?

En lees nu alweer een bericht over Overmars. Hij wilt in de toekomst wel bij Arsenal werken. Nou tief dan meteen op. Als het management AJAX al als een tussenstap ziet:mad:

Mee eens, maar hij heeft afgelopen periode wel goede zaken gedaan voor Ajax

Ik kan mij echt ergeren aan uitspraken van sommige spelers.

Nu weer dit bericht van Boerrigter : http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=183133
Code:
"Boerrigter: ‘We moeten nu veerkracht tonen en gaan knallen’"

Gvd je moet elke wedstrijd knallen. Knallen voor de mooiste club, wees eens trots op het shirt dat je draagt.

Vooral de Jong is goed in achterlijke uitspraken. Je zou ze een schop onder hun hol willen geven.

Ze vinden zich allemaal te goed voor AJAX, willen allemaal weg. Maar 2 wedstrijden achter elkaar een goed niveau halen kunnen ze toch niet.

Je kan er zaterdag vanuit gaan dat Twente er vol op gaat knallen.

Hahaha ik geniet van je fanatisme, z1000.

Ik houd m'n hart vast vandaag. Elke keer als we kunnen inlopen dan vernken we het weer.

Vandaag gewoon koploper worden! Als ze het nu wéér vernken verdienen ze het gewoon niet meer.

Inderdaad , dat lijkt me een prima plan !!!!!!!

1-0 Sigthorsson. Eindelijk weer eens een aanvaller die scoort.

Wop, de 2-0 er achteraan, De Jong. Nu mogen ze het niet meer weggeven.

Laatst bewerkt:
2-0. Geen best spel. Maar puntjes zijn belangrijk

Ik mis toch de steek balletjes. Er lijkt al weken iets van angst in te zitten. Er is genoeg beweging, maar de bal gaat altijd maar terug. Tempo is ook niet hoog.

De buitenspelers houden het spel ook niet breed. Waardoor het in de 16 te druk wordt.

Terug
Naar boven