Snepke1990
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 630
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Zegt veel over het niveau in 010. Enigste wat ze kunnen is kanker roepen en hun middelvinger opsteken. Triest.
z1000 pls go
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zegt veel over het niveau in 010. Enigste wat ze kunnen is kanker roepen en hun middelvinger opsteken. Triest.
vriend - een zeer gewaardeerde collega van mij is een hardcore ajaxied - als jij denkt dat alleen in rotterdam/denhaag/enschede/utrecht kanker word geroepen , heb je het weer mis - misschien zit jij in een huisvrouwenvak want jullie schijnen er daar best veel van te hebben in de ARENA![]()
In de arena is veel meer humor. Wij hebben die agressie en haat niet nodig. Want wij zijn de beste.
Ik let wel eens op dat publiek in de kuip. En dan hoor ik toch echt alleen maar kanker, kanker kanker. En middelvingers. Misschien zit op de 2e ring iets met meer verstand dan een zeester. Maar dat kan ik mij niet voorstellen.
In de Arena is ook wel agressie en haat hoor, maat van me heeft paar wedstrijden in vak 410 mogen mee kijken omdat hij iemand daarvan goed kent en heeft wel eens gezien dat iemand word geslagen als hij niet mee zingt.
Zoals ik net al zei, je hebt het in de Arena maar ook in de Kuip. Bij PSV weet ik niet want zit daar uberhaupt wel harde kern?
In de Arena is ook wel agressie en haat hoor, maat van me heeft paar wedstrijden in vak 410 mogen mee kijken omdat hij iemand daarvan goed kent en heeft wel eens gezien dat iemand word geslagen als hij niet mee zingt.
Zoals ik net al zei, je hebt het in de Arena maar ook in de Kuip. Bij PSV weet ik niet want zit daar uberhaupt wel harde kern?
Haat vanaf Feyenooit naar Ajax is groter dan andersom, dat is wellicht wat z1000 wilt zeggen en ik ben het daarmee eens. Het is in ieder geval massaler vanaf Feyenooit zijde.
http://www.youtube.com/watch?v=XMGILdtIOqE
Borst zegt het goed vanaf 1.30: "Er is een fase geweest in de jaren 90 dat Feyenoord jaar na jaar werd vernederd en dat heeft er diep ingehakt''.
EN nu op naar het kampioenschap. !
Bij PSV weet ik niet want zit daar uberhaupt wel harde kern?