XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Maakt niet uit jongen. Een jood zoals jou zijn de meesten ;) #GLORYHUNTERSSS

haha glory hunter? ik ben voor ajax sinds ik voetbal kijk (1996 ofzo)... maar ik ben voetballiefhebber boven ajax suporter, dat wil zeggen dat ik niks heb met "andere ajax fans" of enigsinds de behoefte voel om met mijn rug naar het veld in -10 zonder shirt volledig doped up te gaan schreeuwen :) geef mij dan maar thuis in limburg eredivisie live !

Al 21jr fan :D
nog nooit bij een live wedstrijd geweest, ja via T.V..

wel in de (ajax) stadions geweest.......
zelfs producten voor ze gemaakt (voor de arena)...

Is het eigenlijk nog mogelijk om voor een wedstrijd kaarten te krijgen?

Even Ajax.nl kijken als je officieel wilt. Zie je de verkoop datums staan etcetera en of het uitverkocht is.

Ook kan je de Kaartenmarkt proberen (Seizoenskaarthouder verkoopt kaart aan Ajax en Ajax verkoopt weer aan derden) en anders Marktplaats.

Toby van een andere wereld doet weer van zich spreken - deze stoere meedogenloze tatooboy uit de Belgische sloppenwijken waar overleven op nr 1 stond ziet zelf wel in Liverpool spelen - de criteria zijn aanwezig volgens onze Toby .
Toby Toby wat is Liverpool diep gezonken als ze jou op een lijstje hebben staan
Je mag daar eigenlijk alleen het gras maar maaien -

Toby van een andere wereld doet weer van zich spreken - deze stoere meedogenloze tatooboy uit de Belgische sloppenwijken waar overleven op nr 1 stond ziet zelf wel in Liverpool spelen - de criteria zijn aanwezig volgens onze Toby .
Toby Toby wat is Liverpool diep gezonken als ze jou op een lijstje hebben staan
Je mag daar eigenlijk alleen het gras maar maaien -

Zo John. Kon je lastig poepen vandaag?

Laatst bewerkt:
De zoon van Van der Sar gaat volgend seizoen bij Ajax keepen, ben benieuwd of hij de kwaliteiten van zijn vader in huis heeft. Wat denken jullie?

De zoon van Van der Sar gaat volgend seizoen bij Ajax keepen, ben benieuwd of hij de kwaliteiten van zijn vader in huis heeft. Wat denken jullie?

Hij heeft acht proeftrainingen en een oefen wedstrijd gekeeped dus denk dat hij wel getest is door Ajax.
Hij komt ook van de jeugdopleiding van United dus heb er wel vertrouwen in.

als ie de lengte van zn pa heeft heeft ie al 1 ding voor op vermeer :P

---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 15:18 ----------

overigens als ajax op 1 plek geen problemen heeft gehad al jaren is het de keepersplek, van der sar, stekelenburg waren topkeepers en vermeer of cilessen gewoon prima keepers... als we nou eens een goede spits opleiden! :P

Niets tegen lui die uit of in de buurt van 020 wonen, maar serieus al die gloryhunters... Support your locals.

locals? ik woon tegenwoordig in limburg maar ben geboren en getogen in curacao :P dus ik heb geen "locals" ... besides supporteren omdat je ergens vandaan komt moet per se? wat een bullshit man, ik ben voor ajax en dat was ik ook toen het minder ging...

locals? ik woon tegenwoordig in limburg maar ben geboren en getogen in curacao :P dus ik heb geen "locals" ... besides supporteren omdat je ergens vandaan komt moet per se? wat een bullshit man, ik ben voor ajax en dat was ik ook toen het minder ging...

Nou dan zijn je locals dus of een club uit curacoa of een uit Limburg.

ten 1e: curacao heeft geen clubs, iig geen profclubs
ten 2e: limburg ben ik komen wonen sinds mijn 12e

ik ben een voetballiefhebber en heb ik de tijd dat ik voetbal ben gaan volgen fan geworden van de club met toen het mooiste voetbal en daar ben ik bij gebleven... maar goed waarom zit ik mijzelf ook te verdedigen eigenlijk :P

als ie de lengte van zn pa heeft heeft ie al 1 ding voor op vermeer :P

---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 15:18 ----------

overigens als ajax op 1 plek geen problemen heeft gehad al jaren is het de keepersplek, van der sar, stekelenburg waren topkeepers en vermeer of cilessen gewoon prima keepers... als we nou eens een goede spits opleiden! :P

Prima keepers? Ik vind dat je Vermeer wel een topkeeper kan noemen, ken weinig keepers die betere reflexen hebben dan hij. Vind hem zelfs een van de beste lijnkeepers.

Prima keepers? Ik vind dat je Vermeer wel een topkeeper kan noemen, ken weinig keepers die betere reflexen hebben dan hij. Vind hem zelfs een van de beste lijnkeepers.

Een echte topkeeper heeft meer nodig dan goede reflexen. Een topkeeper moet ook heersen in de 16 meter en bij hoge ballen zekerheid uitstralen. Dat ontbreekt bij Vermeer nog.. al heeft hij al meerdere malen punten voor ons gepakt.

Terug
Naar boven