AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

ten 1e: curacao heeft geen clubs, iig geen profclubs
ten 2e: limburg ben ik komen wonen sinds mijn 12e

ik ben een voetballiefhebber en heb ik de tijd dat ik voetbal ben gaan volgen fan geworden van de club met toen het mooiste voetbal en daar ben ik bij gebleven... maar goed waarom zit ik mijzelf ook te verdedigen eigenlijk :P
Hoef je ook niet te doen, is maar mijn mening.

Antonio Conte ziet Ajax niet meer als Europese topclub. De oefenmeester van Juventus zei dat na afloop van de uitschakeling in de Champions League door Bayern München. Daarmee liet Conte ook direct weten dat zijn club voorlopig ook niet bij de absolute top hoort, vooral omdat het niet meer mogelijk is.

"Die hebben budgetten van honderden miljoenen en kunnen alle topspelers kopen. Dat kunnen wij niet", citeert De Telegraaf de Italiaanse coach. "Kijk naar Ajax. Dat was het te kloppen team, maar Ajax bestaat niet meer. Ajax is een club die nu alleen nog maar jonge spelers opleidt."

Conte speelde in 1996 met Juventus nog de Champions League-finale tegen Ajax. Met de club uit Turijn, waar hij nu trainer is, versloeg hij de Amsterdammers toen na het nemen van strafschoppen. Een jaar eerder ging Ajax wel met de hoofdprijs aan de haal. Toen werd AC Milan geklopt.

Klopt toch?

Logisch gevolg van het moderne voetbal. Als wij in een land met 50miljoen inwoners hadden gewoond was Ajax net zo groot als Real Madrid.

---------- Post toegevoegd 11 April 2013 om 13:15 ----------

Klopt toch?

Logisch gevolg van het moderne voetbal. Als wij in een land met 50miljoen inwoners hadden gewoond was Ajax net zo groot als Real Madrid.

Dat Juve zat onder de dope. 'We' hadden de beker in '96 moeten hebben

Weer een nuttige bijdrage van je John

Dank je wel , ik blijf je gewoon op de hoogte houden met meer van fantastisch nieuws over de beste club van Nederland

wujvyc.jpg

Niets tegen lui die uit of in de buurt van 020 wonen, maar serieus al die gloryhunters... Support your locals.
Want als je niet in de buurt van Amsterdam woont en je bent toch voor Ajax, ben je meteen een gloryhunter amirite?

Ik ben een trotse Rotterdamse Ajacied, en zal dat ook voor altijd zijn. Zelfs al degraderen we naar de Jupiler League. Dus nee, zeer zeker geen gloryhunter.

Een knulletje durft hij wel aan te pakken met zn bilmaatjes om hem heen.

Wat een ontzettende kneus. Maar ja die wordt ook niet echt geremd door zijn intelligentie.

Zegt veel over het niveau in 010. Enigste wat ze kunnen is kanker roepen en hun middelvinger opsteken. Triest.

:D - als jij daadwerkelijk denkt dat dit het gemiddelde niveau is in rotterdam - heb je het mis
dit is een voetbal topic Z - ik verlang weer naar een slogan van een of andere geweldige godenzoon of zoiets

:roflol: Overal heb je minder slim volk. Brb filmpje over Bijlmer zoeken.

Ik let wel eens op dat publiek in de kuip. En dan hoor ik toch echt alleen maar kanker, kanker kanker. En middelvingers. Misschien zit op de 2e ring iets met meer verstand dan een zeester. Maar dat kan ik mij niet voorstellen.

Zegt veel over het niveau in 010. Enigste wat ze kunnen is kanker roepen en hun middelvinger opsteken. Triest.

Ik let wel eens op dat publiek in de kuip. En dan hoor ik toch echt alleen maar kanker, kanker kanker. En middelvingers. Misschien zit op de 2e ring iets met meer verstand dan een zeester. Maar dat kan ik mij niet voorstellen.

vriend - een zeer gewaardeerde collega van mij is een hardcore ajaxied - als jij denkt dat alleen in rotterdam/denhaag/enschede/utrecht kanker word geroepen , heb je het weer mis - misschien zit jij in een huisvrouwenvak want jullie schijnen er daar best veel van te hebben in de ARENA ;)

Terug
Naar boven