Fitness Seller

AFCA Ajax topic

:D

hoezo onzin - tractor - als psv met tig buitenlanders speelt dan schreeuwt men moord en brand
maar als onze nationale trots speelt met 7 buitenlanders is het normaal - dacht het niet
met van rhijn en blind als uitschieters - twee backs notabene - waar is al dat sprankelende gebleven ?
is er bijv echt geen aron winter of een ronald de boer - op de linkerflank speelt een deen of een tukker ?
waar zijn de roy's en de sjakie swarts gebleven - ajax is ajax is niet meer - ja alleen op managementniveau

:cool:

Buitenlanders of niet, dat is geen argument. Ajax is geen opleidingscentrum voor Oranje of Nederland, maar voor Ajax zelf. Feit blijft dat Ajax momenteel met veel jeugd speelt (deels aangekocht) en talent de kans geeft.

Cruijf zit er net een jaar. Ik weet niet of ze in Rotterdam spelers in tanks kweken, maar een nieuwe Patrick Kluivert, Ronald de Boer of Aron Winter ga je pas over een jaar of zes zien, wanneer Cruijf daadwerkelijk invloed heeft gehad op de opleiding van jonge jongens.

Volgens mij is johan al wat langer aanwezig - we zullen het zien of jullie idd voor de nieuwe Patrick gaan of een doorgeefluik worden voor de fischertjes van deze tijd - dat Toby op zijn 24 nog steeds speelt voor Ajax zegt al genoeg

Vertonghen speelde op zijn 24e ook voor Ajax. Staat nu in de basis van Tottenham. Wat is je punt?

dat Toby op zijn 24 nog steeds speelt voor Ajax zegt al genoeg

Nogmaals; wat is je punt?

Wie gaat Ajax trouwens halen als eventuele vervanger van Eriksen en/of de Jong? van Ginkel? Maher?

Nogmaals; wat is je punt?

Wie gaat Ajax trouwens halen als eventuele vervanger van Eriksen en/of de Jong? van Ginkel? Maher?

Hmm misschien 1 van die 2. Anders niemand. Fischer kan prima op de plek van Eriksen spelen. Anderssen zit volgend jaar wel bij de selectie. Sana heb ik ook nog wel vertrouwen in. Boccara en Meleg komen er ook wel bij. Worden weer toppers.

Hoop alleen dat het geen leeg loop wordt. De volgende stap is toch echt overwinteren in de CL. En in de Eredivisie met een grote voorsprong kampioen worden.

Hoop echt Klaassen volgend seizoen weer fit wordt.

Ik las vorige week dat Maher de CL als criterium had voor zijn nieuwe club, dus wat dat betreft kunnen we PSV al bijna afschrijven!

ha mooi - onze toby wil misschien toch bij ajax blijven - ik als tegenstander juich dat toe
a.u.b blijf - want het was niet de scherpte op het middenveld die jullie de das omdeden afgelopen vrijdag
maar jou verdedigende capaciteiten - dus daarom toby met je stoere tatoeee blijf

Enoh speelt de pannen van 't dak bij Fulham :roflol:

ha mooi - onze toby wil misschien toch bij ajax blijven - ik als tegenstander juich dat toe
a.u.b blijf - want het was niet de scherpte op het middenveld die jullie de das omdeden afgelopen vrijdag
maar jou verdedigende capaciteiten - dus daarom toby met je stoere tatoeee blijf

media_xl_563374.jpg

Hij was uitblinker tegen Arsenal afgelopen weekend :roflol: - Stond zelfs akka's te zetten op 't middenveld. Die jongen is een technische voetbalmeester in Engeland. De Johan Cruijf van Kameroen.

Hij past natuurlijk ook veel beter in Engeland. Beetje schoppen en balletjes inleveren.

wat loopt iedereen te b**chen op alderweireld? Verdomd goede speler die al meer dan eens zijn waarde heeft laten zien voor het team in het verleden. Dat die een paar wedstrijden wat minder speelt wil niet gelijk zeggen dat we hem afschrijven.

TOBY HELD!

wat loopt iedereen te b**chen op alderweireld? Verdomd goede speler die al meer dan eens zijn waarde heeft laten zien voor het team in het verleden. Dat die een paar wedstrijden wat minder speelt wil niet gelijk zeggen dat we hem afschrijven.

TOBY HELD!

Haha alleen John is aan het zeiken. Maarja wat wil je. Als je al zolang geen kampioen bent geworden:roflol::roflol::roflol::roflol:

haha rotterdammer zie ik :P snap zijn frustaties in een keer een stuk beter ;)

Lekker erover door blijven zagen , NU weten we het wel..........

Terug
Naar boven