MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Toen Ajax twee jaar geleden kampioen werd, de derde ster haalde en Jan Vertonghen ein-de-lijk kampioen werd, was er een shot dat hij na het eindsignaal op z'n knieen viel en alle emotie eruit schreeuwde. Een van de mooiste shots die ik ooit op een sportveld heb gezien. Heeft iemand daar een filmpje of foto van? Er hing volgens mij ook een spandoek van tijdens het afscheid van Vertonghen.

Toen Ajax twee jaar geleden kampioen werd, de derde ster haalde en Jan Vertonghen ein-de-lijk kampioen werd, was er een shot dat hij na het eindsignaal op z'n knieen viel en alle emotie eruit schreeuwde. Een van de mooiste shots die ik ooit op een sportveld heb gezien. Heeft iemand daar een filmpje of foto van? Er hing volgens mij ook een spandoek van tijdens het afscheid van Vertonghen.

rjo28p.png

http://www.youtube.com/watch?v=5eFRolDrjmA

http://www.youtube.com/watch?v=ptMNCtX-5N8

Laatst bewerkt:
En ja hoor daar is hij weer - Toby zijn volgende gepeperde uitspraak : ik ben enorm gegroeid na het vertrek van verhongen - is er nou echt helemaal niemand die Toby ervan kan overtuigen dat hij blij mag zijn dat hij Ajax speelt
Toby - nogmaals , je bent een gewone modale verdediger

Wel benieuwd wie er straks beter is als Boilesen weer terug is

En ja hoor daar is hij weer - Toby zijn volgende gepeperde uitspraak : ik ben enorm gegroeid na het vertrek van verhongen - is er nou echt helemaal niemand die Toby ervan kan overtuigen dat hij blij mag zijn dat hij Ajax speelt

Nog steeds het spoor bijster John Ove, nog steeds het misgelopen kampioenschap niet te boven.

Maak je je nog steeds zo druk over de Godenzonen ? :D

Nog steeds het spoor bijster John Ove, nog steeds het misgelopen kampioenschap niet te boven.

Maak je je nog steeds zo druk over de Godenzonen ? :D

nee hoor onbekende - kampioenschappen hebben mij nooit veel gedaan - ons belangrijkste kampioenschap
is jaren geleden al op jullie behaald :cool:

toby staat nl synoniem voor de onzin uitkramende voetballer - numero uno wat mij betrefft -

Wees daar maar trots op Jhonnyboy, ik gun je nog veel creativiteit met je jaloezie richting Ajax, Toby et cetera. Ik lees aandachtig je stukjes tekst (y).

Topic ban ?
je begint vervelend te worden.........

Nice @ The Rock, blijft een geweldige voetballer , naar mijn mening...........
En goed om te horen dat van Blind :cool:

Ray........

Toch mooi. Dat John zijn leven bestaat uit het ergeren aan een Ajacied.
Zegt misschien wel iets over het leven van een kakkerlak.

Je zelf druk maken om een tegenstander.:o

Dank jullie wel jongetjes - dat ik mag blijven als jullie kritische noot , terwijl 2x45 minuten liggen te kwijlen als Toby stijlvol verdedigd - blind bijgetekend , goeie zet - Nederlandse speler

Toch mooi. Dat John zijn leven bestaat uit het ergeren aan een Ajacied.
Zegt misschien wel iets over het leven van een kakkerlak.

Je zelf druk maken om een tegenstander.:o
Hilarisch is ook dat de aanhang hun eigen spelers gaat bedreigen om maar te verliezen zodat Ajax geen kampioen kan worden. Paar seizoenen terug.

Dank jullie wel jongetjes - dat ik mag blijven als jullie kritische noot , terwijl 2x45 minuten liggen te kwijlen als Toby stijlvol verdedigd - blind bijgetekend , goeie zet - Nederlandse speler

Je hebt gelijk, we hadden beter Mathijsen kunnen kopen..

Wij Ajacieden zijn zo slecht nog niet :D

nee hoor onbekende - kampioenschappen hebben mij nooit veel gedaan - ons belangrijkste kampioenschap
is jaren geleden al op jullie behaald :cool:

toby staat nl synoniem voor de onzin uitkramende voetballer - numero uno wat mij betrefft -

hahaha, daar is de aap. alderweireld slaat soms wat stoere taal uit en heeft ongetwijfeld een keer gezegd dat feyenoord niks voorstelt en nu erger je je aan hem :roflol: - de haat heeft allemaal niks met z'n verdedigende capaciteiten te maken.

zondag mag ik feyenoord - heracles aanschouwen in de kuip bij de paupers in vak z. heerlijk, haha.

Terug
Naar boven