AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Wij Ajacieden zijn zo slecht nog niet :D

hahaha, daar is de aap. alderweireld slaat soms wat stoere taal uit en heeft ongetwijfeld een keer gezegd dat feyenoord niks voorstelt en nu erger je je aan hem :roflol: - de haat heeft allemaal niks met z'n verdedigende capaciteiten te maken.

zondag mag ik feyenoord - heracles aanschouwen in de kuip bij de paupers in vak z. heerlijk, haha.

ach jongens - ik ben nog lang niet zo slecht hoor - ik weet goed voetbal echt wel te waarderen :)

dit is een citaat van een ander niveau

Als die teringneuzen bij ons het zelfde proberen te flikken als bij psv dan wordt het echt oorlog. opt*fen met die honden uit 020 en hun nep eiben-jeugd.

dit hoor je mij toch niet zeggen :cool:

Boerrigter niet mee naar NAC, hij zit niet bij de selectie.
In plaats van Boerrigter gaat de, net weer fitte, Cuenca mee ;)

Denk dat Babel speelt

vondt die paar keer dat Cuenca speelde hem ook niet echt fantastisch

:o

Om toch nog maar even te reageren, je moet hem ook tijd geven denk ik. Sowieso was het al bijna jaar geleden dat hij wedstrijd had gevoetbald, net terug van een lange blessure, éérste wedstrijd ging niet geweldig en kreeg redelijk wat kritiek. Conclusie, begrijp best dat hij niet fantastisch speelt in de paar keer dat hij gespeeld heeft.

Om toch nog maar even te reageren, je moet hem ook tijd geven denk ik. Sowieso was het al bijna jaar geleden dat hij wedstrijd had gevoetbald, net terug van een lange blessure, éérste wedstrijd ging niet geweldig en kreeg redelijk wat kritiek. Conclusie, begrijp best dat hij niet fantastisch speelt in de paar keer dat hij gespeeld heeft.

Lekker belangrijk. Als je een speler huurt, moet 'ie presteren. Cuenca heeft er nog niks van gebakken. 'Tis dat Ajax natuurlijk totaal geen alternatieven heeft. Sulejmani, Sana, Lukoki en Cuenca komen allemaal niet aan bod door verschillende factoren. Dan houd je Boerrigter over. Een speler die eigenlijk een pure linksbuiten is. Dan kan de Boer wel zeggen dat 'ie er niks van bakt, maar dat is in mijn ogen ook niet helemaal eerlijk.

Ik zou liever volgend seizoen liever Andersen zien, dan Cuenca een jaar huren.

Ja is misschien ook zo, denk dat we allemaal teveel verwachten omdat ie van barca komt.

Cuenca is erg gehyped, idd omdat hij van Barca komt. Verwachtingen waren hoog.

Ajax is nu aan het kijken of Cuenca nog een jaar huren of Babel langer vastleggen.

Denk dat Babel nog wel een jaartje blijft, heb ook nog niet echt wat gehoord over geïnteresseerde clubs

Ik vind boerrigter zo slecht nog niet. Zeker niet als sub voor de gehele 2e helft. Elke keer als hij meedoet komt hij in scorings positie. Hij doet er niet altijd wat mee maar wel dreiging. Geldt hetzelfde voor Babel. Presteert ook maar 30 minuten. Ik gun die hoesen ook wel wat tijd.

Ik vind boerrigter zo slecht nog niet. Zeker niet als sub voor de gehele 2e helft. Elke keer als hij meedoet komt hij in scorings positie. Hij doet er niet altijd wat mee maar wel dreiging. Geldt hetzelfde voor Babel. Presteert ook maar 30 minuten. Ik gun die hoesen ook wel wat tijd.
Van de 10x is hij 1x goed , de rest van de tijd.. glijd hij uit :o
vind Babel trouwens ook niet goed , beetje dreiging meer niet........

Vanavond 3-1 voor Ajax.
K*t kakkerlak Lurling zal wel irritant worden.

Van de 10x is hij 1x goed , de rest van de tijd.. glijd hij uit :o
vind Babel trouwens ook niet goed , beetje dreiging meer niet........
Of schiet hij mis. Hij is snel maar niet rendabel itt vorig seizoen. Wie weet, mss volgend jaar beter, iedereen bij Ajax heeft zo z'n mindere periodes.

Ik denk 3-0 vanavond voor Ajax.

Jaja Babel speelt.
Goede keus van Frankie

goed begin

not srs

Terug
Naar boven