Rhyme
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahaha, daar is de aap. alderweireld slaat soms wat stoere taal uit en heeft ongetwijfeld een keer gezegd dat feyenoord niks voorstelt en nu erger je je aan hem- de haat heeft allemaal niks met z'n verdedigende capaciteiten te maken.
zondag mag ik feyenoord - heracles aanschouwen in de kuip bij de paupers in vak z. heerlijk, haha.

MooiBoerrigter niet mee naar NAC, hij zit niet bij de selectie.
In plaats van Boerrigter gaat de, net weer fitte, Cuenca mee![]()
ik zag Boerrigter al liggen 
Boerrigter niet mee naar NAC, hij zit niet bij de selectie.
In plaats van Boerrigter gaat de, net weer fitte, Cuenca mee![]()
vondt die paar keer dat Cuenca speelde hem ook niet echt fantastisch

Om toch nog maar even te reageren, je moet hem ook tijd geven denk ik. Sowieso was het al bijna jaar geleden dat hij wedstrijd had gevoetbald, net terug van een lange blessure, éérste wedstrijd ging niet geweldig en kreeg redelijk wat kritiek. Conclusie, begrijp best dat hij niet fantastisch speelt in de paar keer dat hij gespeeld heeft.
Om toch nog maar even te reageren, je moet hem ook tijd geven denk ik. Sowieso was het al bijna jaar geleden dat hij wedstrijd had gevoetbald, net terug van een lange blessure, éérste wedstrijd ging niet geweldig en kreeg redelijk wat kritiek. Conclusie, begrijp best dat hij niet fantastisch speelt in de paar keer dat hij gespeeld heeft.
Dat was Oleguer ook.Cuenca is erg gehyped, idd omdat hij van Barca komt. Verwachtingen waren hoog.
Ajax is nu aan het kijken of Cuenca nog een jaar huren of Babel langer vastleggen.

Van de 10x is hij 1x goed , de rest van de tijd.. glijd hij uitIk vind boerrigter zo slecht nog niet. Zeker niet als sub voor de gehele 2e helft. Elke keer als hij meedoet komt hij in scorings positie. Hij doet er niet altijd wat mee maar wel dreiging. Geldt hetzelfde voor Babel. Presteert ook maar 30 minuten. Ik gun die hoesen ook wel wat tijd.

Of schiet hij mis. Hij is snel maar niet rendabel itt vorig seizoen. Wie weet, mss volgend jaar beter, iedereen bij Ajax heeft zo z'n mindere periodes.Van de 10x is hij 1x goed , de rest van de tijd.. glijd hij uit
vind Babel trouwens ook niet goed , beetje dreiging meer niet........