MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Prijs is een prijs

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Yeaaah!! Ajax kampioen! Jwz.. wzawzdb

Mij boeit het weinig wie er kampioen wordt in NL. Snap alleen niet dat je er zo blij mee kan zijn als je bovenaan een lijstje armoedige pauper clubs eindigt.

Iemand met een avatar van Aad Adkoopsom zou als geen ander moeten weten wat de waarde is van zeker tien miljoen startgeld dat clubs krijgen als men zich kwalificeert voor de cl poule fase.

En de TV-pot die waarschijnlijk toch maar door 1 team gedeeld hoeft te worden :D

Is John Ove al langs geweest om Alderweireld op zijn falie te geven ? Hahahahahah.

Wellicht kan hij voortaan eerst Clasie, Leerdam, Mathijssen enzo afgaan voordat hij zich weer met Ajax bezig houdt.

En die gayboy achterin de Thomas kakkerlak de Vrij. Zit ook al een jaar te janken dat hij weg wilt. Lult alleen maar onzin John

John o wat ben ik gay, pls go

Zo Lurling was ff een potje irritant gisteren niet normaal. Majah weer een stap dichterbij het kampioenschap :D

Paar mooie acties van Cuenca op het einde inderdaad maar wij zijn Ajax, wij zijn de beste.

Is John Ove al langs geweest om Alderweireld op zijn falie te geven ? Hahahahahah.

Wellicht kan hij voortaan eerst Clasie, Leerdam, Mathijssen enzo afgaan voordat hij zich weer met Ajax bezig houdt.

En die gayboy achterin de Thomas kakkerlak de Vrij. Zit ook al een jaar te janken dat hij weg wilt. Lult alleen maar onzin John

John o wat ben ik gay, pls go

Aangezien hier gescholden mag worden alee stelletje nichten
Hier is Johnny -
Kijk het zit nl zo - Ajax word kampioen - punt
Maar onze Toby van een andere wereld kan het niet laten -
Toby heeft nl over frappant - ja ja onze stoere verdediger uit de Belgische sloppenwijken
Heeft weer een nieuw word ontdekt , Toby kennende wil hij dat graag delen met iedereen
In THE early years droegen jongens zoals Toby de ballen , poetsten zij de schoenen , en hielden vooral hun mond

Dat iemand met zo weinig kwaliteiten elke keer weer onzin mag uitkramen tekent het gebrek aan leiderschap binnen de Ajax-selectie

Of zouden die Denen,Zweden,Spanjaard - hem niet verstaan , wat spelen er zowiezo weinig eigen talenten in jullie 1e elftal

908e76b4-1869-11e2-ae4e-8871f4a98269_original.jpg.h380.jpg

Aangezien hier gescholden mag worden alee stelletje nichten
Hier is Johnny -
Kijk het zit nl zo - Ajax word kampioen - punt
Maar onze Toby van een andere wereld kan het niet laten -
Toby heeft nl over frappant - ja ja onze stoere verdediger uit de Belgische sloppenwijken
Heeft weer een nieuw word ontdekt , Toby kennende wil hij dat graag delen met iedereen
In THE early years droegen jongens zoals Toby de ballen , poetsten zij de schoenen , en hielden vooral hun mond

Dat iemand met zo weinig kwaliteiten elke keer weer onzin mag uitkramen tekent het gebrek aan leiderschap binnen de Ajax-selectie

Of zouden die Denen,Zweden,Spanjaard - hem niet verstaan , wat spelen er zowiezo weinig eigen talenten in jullie 1e elftal

Ik denk dat het Nederlands van onze Denen, Zweed en Spanjaard beter is dan dat van jou. Goedemorgen zeg...

Deze pass op een van onze eigen talenten is speciaal voor jou:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik denk dat het Nederlands van onze Denen, Zweed en Spanjaard beter is dan dat van jou. Goedemorgen zeg...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo zie je maar weer ajax eigen opleiding laten weer zien dat je gewoon kampioen word ZONDER voor miljoenen te kopen e.d !!!

WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE !! wknvhv AFCA cbs

Dikke pass is dat! Net even de samenvatting teruggekeken, nu in eigen huis afmaken! #32!!

acrLG3ac.gif

:D

mooie pass hoor van toby op blind - idd één van de weinige nederlandse talenten uit jullie opleiding
die is doorgebroken de laatste jaren - het zegt veel over jullie opleiding dat jullie 15/16 jarige weghalen
uit het buitenland de laatste tijd en siem de jong het enige aanvallende talent is wat in de basis speelt

ben wel een fan van blind hoor - een goeie back uit eigen opleiding is nooit weg

Terug
Naar boven