XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

:D

mooie pass hoor van toby op blind - idd één van de weinige nederlandse talenten uit jullie opleiding
die is doorgebroken de laatste jaren - het zegt veel over jullie opleiding dat jullie 15/16 jarige weghalen
uit het buitenland de laatste tijd en siem de jong het enige aanvallende talent is wat in de basis speelt

ben wel een fan van blind hoor - een goeie back uit eigen opleiding is nooit weg

Ja en Feyenoord haalt op 18 en 19 jarige leeftijd spelers weg bij Excelsior. En jullie zijn al 14 jaar geen kampioen.

Zegt veel over jullie jeugd opleiding:D

:D

mooie pass hoor van toby op blind - idd één van de weinige nederlandse talenten uit jullie opleiding
die is doorgebroken de laatste jaren - het zegt veel over jullie opleiding dat jullie 15/16 jarige weghalen
uit het buitenland de laatste tijd en siem de jong het enige aanvallende talent is wat in de basis speelt

ben wel een fan van blind hoor - een goeie back uit eigen opleiding is nooit weg

1 van de weinige Nederlands talent uit eigen opleiding EHm vermeer, babel, ricardo van rhijn, stefano denswil, mitchel dijks, davey klaassen danny hoesen moet ik nog verder gaan of snap je het echt niet !!!

Er is nog niks officieel, maar wil het toch delen. Adam Maher en zijn vader zijn op 10 april op de Toekomst geweest. Er komen nu steeds meer geluiden dat afgelopen week een akkoord is bereikt tussen Maher en Ajax. Ajax en AZ moeten er nog wel uitkomen.

1 van de weinige Nederlands talent uit eigen opleiding EHm vermeer, babel, ricardo van rhijn, stefano denswil, mitchel dijks, davey klaassen danny hoesen moet ik nog verder gaan of snap je het echt niet !!!

hoesen ? gehaald toch - dat is waar na een handtekening is het gelijk een talent uit eigen jeugd :)
van rhijn/vermeer oke - de rest spelen bijna nooit want plekken zijn ingenomen door gekochte spelers
volgens mij snap ik wel hoor

maher naar ajax - topaankoop

Wordt trouwens super weer Zondag..alleen 12.30 wedstrijd is dan klote.

Er is nog niks officieel, maar wil het toch delen. Adam Maher en zijn vader zijn op 10 april op de Toekomst geweest. Er komen nu steeds meer geluiden dat afgelopen week een akkoord is bereikt tussen Maher en Ajax. Ajax en AZ moeten er nog wel uitkomen.

Als AZ 10 miljoen vraagt, lijkt het me einde verhaal. Ik dacht dat Ajax niet meer dan 5 miljoen voor een speler ging betalen? Overigens wordt ook van Ginkel overal genoemd. Dan hebben ze blijkbaar niet zoveel vertrouwen in Serero. Erg jammer.

Als AZ 10 miljoen vraagt, lijkt het me einde verhaal. Ik dacht dat Ajax niet meer dan 5 miljoen voor een speler ging betalen? Overigens wordt ook van Ginkel overal genoemd. Dan hebben ze blijkbaar niet zoveel vertrouwen in Serero. Erg jammer.

Speculaties allemaal. We hebben zelf toppers in de jeugd. Anderssen, Meleg.

Wacht gewoon maar af. Frankie doet geen domme dingen.

Als AZ 10 miljoen vraagt is het inderdaad einde verhaal, maar dat lijkt me niet. AZ heeft beloofd deze zomer mee te werken aan een transfer. Ik denk dat de prijs meer richting de 6 miljoen gaat. Ik denk eigenlijk dat van Ginkel duurder is.

Dat er weinig vertrouwen is in Serero begrijp ik wel. Stijgt er niet bovenuit bij Jong Ajax, integendeel. Lijkt "het" niet te zien. Aardige techniek, maar totaal geen overzicht. Ze laten hem nu af en toe als verdedigende middenvelder spelen om hem dat te laten oefenen, maar ik heb weinig hoop.

...

Laatst bewerkt:
Zelf gemaakt Ray? Mooie foto

...

Laatst bewerkt:
Wat is de planning morgen?

Ik kijk thuis de wedstrijdje en ga daarna met een maatje naar het Leidse.

Ik ga lekker thuis kijken op 2 T.V's :o
Op een het schakel kanaal en de ander gewoon Ajax :D

Ik wil NIKS missen ! :)

Wat is de planning vandaag ?

Ehh over een 2 1/4 uur richting stadion en dan eerst eens een koud biertje nuttigen bij het 'supportershuis', iedereen minstens één 6-pakkie mee. :D

Is JohnOve trouwens al gespot ? Heeft zich al een paar uur niet druk gemaakt om Toby....begin me zorgen te maken.

Rond 10 uur naar jinso of home, daarna 410 zoals elke wedstrijd, vieren denk ik op het leidse we kijken wel even hoe het loopt allemaal want iedereen is wat anders van plan.

En heb een vermoeden dat de politie niet zomaar iedereen laat gaan waar ze willen, we zullen zien het wordt hoe dan ook een gekke dag!

In

';

Terug
Naar boven