Fitness Seller

AFCA Ajax topic

Ik gun het AZ wel, alleen zal Maher er dan niet goedkoper op worden :(

Haha *Top , ik zat zelf ook weer mee te hossen :D

Las net een stukje over Stefan de Vrij als opvolger van Toby Alderweireld. de Vrij heeft nog maar een jaar contract, spreekt Nederlands, is pas 21 en is international. Niks mis mee.

Ach, aan dat soort sentimenten heb ik geen boodschap. de Vrij is volgens mij een uitstekende speler voor zijn leeftijd. En als de Vrij tien wedstrijden goed speelt scandeert de hele Arena zijn naam. Die Veltman gaat 'em echt niet worden, volgens mij.

Ach, aan dat soort sentimenten heb ik geen boodschap. de Vrij is volgens mij een uitstekende speler voor zijn leeftijd. En als de Vrij tien wedstrijden goed speelt scandeert de hele Arena zijn naam. Die Veltman gaat 'em echt niet worden, volgens mij.

Noway man. Dat kan never nooit niet.

Zit het net weer te bekijken,
maar lijkt wel Photoshop ook dat logo op die auto ??? :o

FAIL.

0507siemuitshirt.jpg

mooi zwart is niet lelijk

zal vd gijp blij mee zijn

Het wordt steeds erger met Adidas, kom op zeg horizontale strepen en roze accenten..

Over Veldman zijn we het een, maar toch zonder meer dit:

Noway man. Dat kan never nooit niet.

Denswil moet zo snel mogelijk een kans krijgen op LCV!

Vind dit het mooiste uitshirt in jaren! Over smaak valt niet te twisten :D

Terug
Naar boven