- Waardering
- 2.744
Maar die kunnen eventueel de beker winnen , maar AZ wint het.. hoor ik ook weer uit betrouwbare bronKan je nagaan dat er ook clubs zijn die de mickey mouse league niet kunnen winnen..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar die kunnen eventueel de beker winnen , maar AZ wint het.. hoor ik ook weer uit betrouwbare bronKan je nagaan dat er ook clubs zijn die de mickey mouse league niet kunnen winnen..

t*ring! wat een afschuwelijke shirts

Las net een stukje over Stefan de Vrij als opvolger van Toby Alderweireld. de Vrij heeft nog maar een jaar contract, spreekt Nederlands, is pas 21 en is international. Niks mis mee.

Zit het net weer te bekijken,

Ach, aan dat soort sentimenten heb ik geen boodschap. de Vrij is volgens mij een uitstekende speler voor zijn leeftijd. En als de Vrij tien wedstrijden goed speelt scandeert de hele Arena zijn naam. Die Veltman gaat 'em echt niet worden, volgens mij.
Zit het net weer te bekijken,
maar lijkt wel Photoshop ook dat logo op die auto![]()
FAIL.
Bummer , was me laatste hoop.. dat het Photoshop was

Over Veldman zijn we het een, maar toch zonder meer dit:Ach, aan dat soort sentimenten heb ik geen boodschap. de Vrij is volgens mij een uitstekende speler voor zijn leeftijd. En als de Vrij tien wedstrijden goed speelt scandeert de hele Arena zijn naam. Die Veltman gaat 'em echt niet worden, volgens mij.

Hoe lelijk ? Lijkt ook vies veel op die van Chelsea van een poos terug geloof ik