Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No offense hoor, maar blokkeert dit niet enorm de doorstroom van eigen jeugd, weet niet hoe het met de jeugd van Ajax zit maar zes extra talenten binnenhalen vind ik wel veel.
Ajacied Eriksen wil naar Dortmund
Christian Eriksen was na afloop van het laatste competitieduel van Ajax open over zijn toekomst. Als het aan de Deen ligt, verlaat hij de landskampioen voor Borussia Dortmund.
Foto: ProShots
De Champions League-finalist informeerde deze week bij Ajax naar Eriksen. Nu is het afwachten tot Dortmund een bod doet.
''Iedereen weet dat dit misschien mijn laatste wedstrijd voor Ajax was'', zei Eriksen na de 2-0 zege bij FC Groningen. ''Sommige teamgenoten wezen me er vooraf ook nog op.''
Met Dortmund gaat hij graag het gesprek aan. ''Ja, dat is wel een club waar ik zou willen spelen. Ik denk dat ik daar goed pas. Ze spelen aanvallend, mooi voetbal, zoals ik dat ook graag wil. En ze doen mee om de prijzen.''
Ja ik denk dat Ajax met hun plafond salaris thingy het u'm niet gaat worden met Maher...Ja. Maher zal dan komen, mits de verkoopprijs normaal is.
Zou zomaar kunnen dat volgend jaar een wat minder jaar wordt.
Ja ik denk dat Ajax met hun plafond salaris thingy het u'm niet gaat worden met Maher...
maar komt er helemaal niks uit de jeugd ??
Even vraagje, heb dit weekend voetbal amper kunnen volgen ivm weekendje weg.
Ik zag dat Jasper keepte ipv Kenneth, dit omdat hij de afgelopen wedstrijden goed gekeept heeft of heeft dit een andere reden?
Hoe is de wedstrijd verlopen, simpele overwinning of had er meer ingezeten?
Jasper keepte ipv kenneth omdat hij een goede instelling had en daarom mocht keepen. Ajax 2-0 gewonnen vind ik een nette uitslag en ze hebben het seizoen goed afgesloten. Ajax mag wel wat meer doen met hun budget. Aangezien ze nu 3 seizoenen achter mekaar kampioen zijn geworden, en ze aardig wat geld hebben gekregen voor andere spelers. Plus als Alderweireld en Eriksen weg gaan hebben ze nog een leuk zakcentje erbij. De jeugd doet het ook goed, ik hoop dat ze is een paar leuke spelers erbij kopen. Kortom hopelijk volgend seizoen weer kampioen!
Hopelijk volgend seizoen een champions league winnen of europa league .. dat zou nog mooier zijn !!! maar we hebben meleg e.d nog als talenten aangekocht misschien die in de basis in ajax 1 .. ben benieuwd wat erbij gekocht gaat worden en wie er doorstromen !!!
Niet op deze planeet iig, ben al blij als we de kwartfinale weten te halen.Hopelijk volgend seizoen een champions league winnen of europa league .. dat zou nog mooier zijn !!! maar we hebben meleg e.d nog als talenten aangekocht misschien die in de basis in ajax 1 .. ben benieuwd wat erbij gekocht gaat worden en wie er doorstromen !!!

Niet op deze planeet iig, ben al blij als we de kwartfinale weten te halen.

Barcelona defender Marc Muniesa (21), whose contract expires, has offers from a Spanish club, two German clubs, and Dutch club Ajax. [rac1]