AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

dit is echt belachelijk.
en dan gewoon Oleguer inbrengen in plaats van Toby.
Toby staat potverdomme rechtsback bij het Belgische elftal.

jongens toch.
of nog beter een middenvelder zodat je alle duels kan winnen op het middenveld. Voor ****ing Ado moet je niet bang zijn./

Siem de Jong is ook niets meer dan een domme waterdrager, weg met die vent.

Dag kampioenschap, het was weer net niet, het was gewoon....
ach laat ook maar, wat een lol met Jol, ADO is ook te sterk.

lekker zeg!

Nu naar supporters home feestje bouwen en spelers ontvangen!

Dit was wel heel zielig :roflol:

Jezus wat is Jol dom.

waar echte topclubs twente + psv gewoon hun punten halen
blijkt ajax weer een mentale dip te hebben ( gewoon te weinig kwaliteit )

Wat snap je toch weinig van voetbal Ove.

Jol mist buitenspelers bij verliezend Ajax
Tot afgrijzen van Martin Jol verloor Ajax zondag voor eigen publiek met 0-1 van ADO Den Haag. Het pijnlijke verlies wijt de trainer van de Amsterdammers mede aan de afwezigheid van echte buitenspelers.
Jol zag Ajax zich continue vastbijten in het stugge ADO. "Vorig jaar kon ik in zulke wedstrijden nog wel eens Dennis Rommedahl brengen. Nu heb ik eigenlijk geen echte buitenspelers", sprak de trainer na afloop. Afgelopen zomer vertrok de Deen transfervrij uit Amsterdam, dit omdat de club niet inging op zijn wensen.

"Geef me een zak met 10 miljoen euro en ik kom er wel uit", vervolgde Jol met een knipoog. "Natuurlijk willen wij ook iemand als bijvoorbeeld Dzsudzsák van PSV. Maar zo'n speler kunnen we niet betalen. Voor mijn komst hebben ze hier geloof ik wel 60 miljoen euro uitgegeven. Maar dat geld hebben ze ook niet aan buitenspelers besteed."

Jol wil het echter niet zorgwekkend noemen. "Nee hoor, vorig jaar zijn we ook sterk teruggekomen. Dat moet nu ook weer lukken", besluit de trainer van Ajax.

Beschamend dit. Spelers als Tainio, Mido en Atouba halen en dan zo'n bek. Misschien wil Andy vd Meyde wel terugkomen!

Wat snap je toch weinig van voetbal Ove.

het is allemaal niet zo moeilijk hoor anoniem
thuis moet ajax van iedereen kunnen winnen , nietwaar - dus is dit een beschamend resultaat van een ploeg - een beetje stevig voetballen en ajax is nergens meer - goed gedaan en verdiend van ado - auxerre mag geen excuus zijn

het ligt niet aan de kwaliteit maar wel hoe je het neerzet.

Mwah vindt dat Ove nog wel ergens gelijk heeft. Ajax mist gewoon kwaliteit. Het is een balletje naar voren trappen in de hoop dat Luis en Mounir er wel 1 maken. Vandaag speelde niemand goed op Urby na. De enige die zijn best deed en af en toe leuke acties had. Verder was het niet veel soeps. Siem de Jong speelde zoals altijd superslecht. Had nog 1/2 goede kansen. Maar goed wat wil je. Als je Enoh niet laat spelen en je laat Lindgren wel spelen. Veel mensen hadden dit graag gezien en wat krijg je? Ado die ajax op het middenveld aftroeft. Er zat geen enkel vechtlust en power in het middenveld. Tuurlijk speelde Enoh de laatste tijd niet best, maar hij is nog altijd beter dan Lindgren. Ik had het al geroepen hier als je op een middenveld met Eriksen, De Jong en Lindgren gaat spelen dan ga je geen enkele club in de eredivisie kloppen, zelfs Ado niet.

Gewoon een verdiende zeg van Ado. En Jol faalt gewoon weer hard. Het is en blijft een domme trainer zonder visie. Wat klets je nou over buitenspelers man. Toon is een keer lef. Gewoon op de flanken starten met Josefzoon en Zeegelaar. Jongens die zonder druk en onbevangen hun acties mogen actie. Maar goed ze zitten niet eens bij de selectie. Jonge talentvolle spelers zullen nooit doorbreken onder Jol.

Trouwens ook goed bezig om Toby mentaal helemaal kapot te maken. Pluim voor Jol.

het is allemaal niet zo moeilijk hoor anoniem
thuis moet ajax van iedereen kunnen winnen , nietwaar - dus is dit een beschamend resultaat van een ploeg - een beetje stevig voetballen en ajax is nergens meer - goed gedaan en verdiend van ado - auxerre mag geen excuus zijn

true story

Mwah vindt dat Ove nog wel ergens gelijk heeft. Ajax mist gewoon kwaliteit. Het is een balletje naar voren trappen in de hoop dat Luis en Mounir er wel 1 maken. Vandaag speelde niemand goed op Urby na. De enige die zijn best deed en af en toe leuke acties had. Verder was het niet veel soeps. Siem de Jong speelde zoals altijd superslecht. Had nog 1/2 goede kansen. Maar goed wat wil je. Als je Enoh niet laat spelen en je laat Lindgren wel spelen. Veel mensen hadden dit graag gezien en wat krijg je? Ado die ajax op het middenveld aftroeft. Er zat geen enkel vechtlust en power in het middenveld. Tuurlijk speelde Enoh de laatste tijd niet best, maar hij is nog altijd beter dan Lindgren. Ik had het al geroepen hier als je op een middenveld met Eriksen, De Jong en Lindgren gaat spelen dan ga je geen enkele club in de eredivisie kloppen, zelfs Ado niet.

Gewoon een verdiende zeg van Ado. En Jol faalt gewoon weer hard. Het is en blijft een domme trainer zonder visie. Wat klets je nou over buitenspelers man. Toon is een keer lef. Gewoon op de flanken starten met Josefzoon en Zeegelaar. Jongens die zonder druk en onbevangen hun acties mogen actie. Maar goed ze zitten niet eens bij de selectie. Jonge talentvolle spelers zullen nooit doorbreken onder Jol.

Trouwens ook goed bezig om Toby mentaal helemaal kapot te maken. Pluim voor Jol.

Heeft niet zozeer met Eriksen te maken denk ik.
Alleen hij moet De Jong van die 10 positie afhalen, en daar gewoon Eriksen neer zetten.

verder met De Zeeuw en Enoh op het middenveld.

Ik zou ook graag Jozefzoon op rechtsbuiten zien.
maar wat ga je dan doen met Suarez en Mounir?

Ga je dan Suarez naar links halen? en dan dus geen plek in de basis hebben voor Urby of Mickey?

Sowieso vond ik het vandaag belachelijk dat Toby er niet in kwam.

Heeft niet zozeer met Eriksen te maken denk ik.
Alleen hij moet De Jong van die 10 positie afhalen, en daar gewoon Eriksen neer zetten.

verder met De Zeeuw en Enoh op het middenveld.

Ik zou ook graag Jozefzoon op rechtsbuiten zien.
maar wat ga je dan doen met Suarez en Mounir?

Ga je dan Suarez naar links halen? en dan dus geen plek in de basis hebben voor Urby of Mickey?

Sowieso vond ik het vandaag belachelijk dat Toby er niet in kwam.

Josefzoon op rechts en Suarez eventueel via links en dan Mounir in de spits is een optie. Of Mounir op 10, Suarez op 9. En dan een rechts en links buiten. Met daarachter 2 controleurs. Urby op linksback.

Josefzoon op rechts en Suarez eventueel via links en dan Mounir in de spits is een optie. Of Mounir op 10, Suarez op 9. En dan een rechts en links buiten. Met daarachter 2 controleurs. Urby op linksback.

Ben opzich wel benieuwd naar Mounir op 10, en dan links Mickey, Suarez in de spits en Jozefzoon op rechts.

wie wil je als controleurs dan?
De Zeeuw en Enoh? of eventueel Lindgren of Bonevacia erin?

ik ben geen ajaxied , maar al hamdoei speelde bij az volgens mij meer vanaf links
en trok dan vaak naar binnen - alleen is suarez ook zo'n speler - jammer voor jullie speelt huntelaar niet meer - dan zet je huntelaar in de spits en dan laat je el hamdoei vanaf links komen en suarez van rechts - dodelijke voorhoede volgens mij

ik ben geen ajaxied , maar al hamdoei speelde bij az volgens mij meer vanaf links
en trok dan vaak naar binnen - alleen is suarez ook zo'n speler - jammer voor jullie speelt huntelaar niet meer - dan zet je huntelaar in de spits en dan laat je el hamdoei vanaf links komen en suarez van rechts - dodelijke voorhoede volgens mij

Jaa, jammer genoeg hebben we Zlatan, Chivu, Trabelsi en Maxwell niet meer.

Heb ik het goed gelezen, Vleminckx topscoorder in Nederland:scratch:

Terug
Naar boven