XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Bedankt Martin Jol.

Eriksen erin voor De Zeeuw bij 1-1. Voel je je wel helemaal lekker. Met Jol aan het roer gaan we nooit kampioen worden.

Hij had Eriksen er voor Siem in moeten brengen. Want Siem was weer mooie kansen aan het verprutsen, zoals hij altijd doet. De prutser.

Laatst bewerkt:
+1 Riv.

gewoon eriksen in de basis ipv de Jong.
de Jong was leuk achter Pantelic, maar niet achter Mounir.

En Sulejmani gewoon vanaf het begin erin.
gadverdamme.

Trouwens dat tegendoelpunt was ook niet helemaal zuiver.
Onterechte vrije trap, en buitenspel.

Siem stond er pas net in toen Eriksen inviel. Zou wel lullig zijn om hem dan gelijk te wisselen.

Jol had in ieder geval Enoh en Lindgren deruit moet fl*kkeren. Wat waren die slecht zeg. Verder had ik graag El Hamdaoui op 10 willen zien staan en Suarez in de spits.

Siem stond er pas net in toen Eriksen inviel. Zou wel lullig zijn om hem dan gelijk te wisselen.

Jol had in ieder geval Enoh en Lindgren deruit moet fl*kkeren. Wat waren die slecht zeg. Verder had ik graag El Hamdaoui op 10 willen zien staan en Suarez in de spits.

Vandaag begon Siem dan toevallig op de bank.
maar in de competitie start Siem vaak, terwijl hij een k*tseizoen tot nu toe speelt.

Bedankt Martin Jol.

Eriksen erin voor De Zeeuw bij 1-1. Voel je je wel helemaal lekker. Met Jol aan het roer gaan we nooit kampioen worden.

Hij had Eriksen er voor Siem in moeten brengen. Want Siem was weer mooie kansen aan het verprutsen, zoals hij altijd doet. De prutser.

Lekker Jol de schuld geven.. haha

Ajax speelde gewoon slecht en had wat pech bij de tegengoals, doe je niets aan.

Lekker Jol de schuld geven.. haha

Ajax speelde gewoon slecht en had wat pech bij de tegengoals, doe je niets aan.

Jol heeft bewezen dat het geen goede trainer is. Overal waar hij leiding heeft gegeven was het 'net niet'. Dus zal het me niet verbazen als het dit seizoen weer 'net niet' gaat worden. Als je hem soms ziet wisselen en spelers ziet neerzetten, dan denk je ook van welke idioot heeft hem een trainersdiploma gegeven.

Vorig jaar speelde Ajax de tweede helft van het seizoen fenomenaal. Maar inderdaad veel rare beslissingen. Eerst die gekke aankopen als Mido, Atouba, Tainio en dat soort rare figuren. En dan de verschrikkelijk spelende Enoh en de Zeeuw constant laten staan? Daar bovenop laat hij Emanuelson spelen in plaats van Sulejmani, wat ik ook niet begrijp.

En als dieptepunt verovert Andre Ooijer, niet goed genoeg bevonden voor PSV, een basisplaats boven toptalent Toby Alderweireld.

Als jullie het snappen, leg het me alsjeblieft uit.

Ik begrijp niet waarom ze tanio op de bank houden, zeker als je enoh week na week ziet blunderen.

Het is allemaal weer "net niet", ajax was dramatisch, en het landskampioenschap.... :roflol:

En volgend seizoen wordt nog k*tter, steek weg, emmanuelson weg, van der wiel weg, jol weg effe denken wie ben ik vergeten..

Verthongen.

Het is allemaal weer "net niet", ajax was dramatisch, en het landskampioenschap.... :roflol:

En volgend seizoen wordt nog k*tter, steek weg, emmanuelson weg, van der wiel weg, jol weg effe denken wie ben ik vergeten..

Suarez wordt opgevangen door Hamdaoui. Stekelenburg heb je Vermeer voor. Emanuelson heb je Sulejmani voor. En een coach wordt er vast wel weer gevonden.

Ik zie niet zoveel problemen eigenlijk. Alleen de rechtsback wordt een probleem. Een nieuwe vd Wiel ga je niet zo snel terughalen.

vd Wiel ga je opzich ook niet missen. Verdedigend is hij absoluut niet sterk, altijd naar binnen en diep gaan ook op momenten dat het niet kan.

Suarez wordt opgevangen door Hamdaoui. Stekelenburg heb je Vermeer voor. Emanuelson heb je Sulejmani voor. En een coach wordt er vast wel weer gevonden.

Ik zie niet zoveel problemen eigenlijk. Alleen de rechtsback wordt een probleem. Een nieuwe vd Wiel ga je niet zo snel terughalen.

Vermeer vind ik waardeloos, Sulejmani wou in het begin van het seizoen weg, lekker relletje trappen, en idd een "net niet"coach vinden ze ook wel weer.

Ze krijgen binnenkort een jonge, Finse rechtsback op proef die transfervrij is in de winterstop. Schijnt een aardig talent te zijn.

Ik hoop dat Ajax een belletje richting Frank Rijkaard pleegt als Jol vertrekt en Rijkaard nog steeds zonder werk zit. Maar de opvolger van Jol zal wel Danny Blind worden met de Boer als assistent.

Voordat Jol kwam was het helemaal niets met Ajax, hij heeft het weer op de rails gekregen. Dus om hem nu af te gaan zeiken en ook om zijn wissels. Hij presteert overal goed waar hij is, maar valt altijd buiten de prijzen.

Voordat Jol kwam was het helemaal niets met Ajax, hij heeft het weer op de rails gekregen. Dus om hem nu af te gaan zeiken en ook om zijn wissels. Hij presteert overal goed waar hij is, maar valt altijd buiten de prijzen.

Ik heb Ajax zelden zo slecht zien voetballen als dit seizoen.

Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Onder Van Basten ging er genoeg fout, maar voetballend leek het ten minste ergens op.

Ok. Maar als Ajax wel mooi voetbalt maar geen kampioen wordt de komende jaren, is het dan goed?

Stuk beter dan verschrikkelijk voetballen en ook geen kampioen worden. Maar goed, bij Ajax zit het op meer plekken fout dan alleen bij de trainer. Het bestuur, de opleiding en de scouting functioneren ook dramatisch. Dus voorlopig zie ik ons niet kampioen worden of uberhaupt vooruitgang boeken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven