rivelino
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 73
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Siem stond er pas net in toen Eriksen inviel. Zou wel lullig zijn om hem dan gelijk te wisselen.
Jol had in ieder geval Enoh en Lindgren deruit moet fl*kkeren. Wat waren die slecht zeg. Verder had ik graag El Hamdaoui op 10 willen zien staan en Suarez in de spits.
Bedankt Martin Jol.
Eriksen erin voor De Zeeuw bij 1-1. Voel je je wel helemaal lekker. Met Jol aan het roer gaan we nooit kampioen worden.
Hij had Eriksen er voor Siem in moeten brengen. Want Siem was weer mooie kansen aan het verprutsen, zoals hij altijd doet. De prutser.
Lekker Jol de schuld geven.. haha
Ajax speelde gewoon slecht en had wat pech bij de tegengoals, doe je niets aan.
Het is allemaal weer "net niet", ajax was dramatisch, en het landskampioenschap....
En volgend seizoen wordt nog k*tter, steek weg, emmanuelson weg, van der wiel weg, jol weg effe denken wie ben ik vergeten..
Suarez wordt opgevangen door Hamdaoui. Stekelenburg heb je Vermeer voor. Emanuelson heb je Sulejmani voor. En een coach wordt er vast wel weer gevonden.
Ik zie niet zoveel problemen eigenlijk. Alleen de rechtsback wordt een probleem. Een nieuwe vd Wiel ga je niet zo snel terughalen.
Suarez wordt opgevangen door Hamdaoui. Stekelenburg heb je Vermeer voor. Emanuelson heb je Sulejmani voor. En een coach wordt er vast wel weer gevonden.
Ik zie niet zoveel problemen eigenlijk. Alleen de rechtsback wordt een probleem. Een nieuwe vd Wiel ga je niet zo snel terughalen.
Voordat Jol kwam was het helemaal niets met Ajax, hij heeft het weer op de rails gekregen. Dus om hem nu af te gaan zeiken en ook om zijn wissels. Hij presteert overal goed waar hij is, maar valt altijd buiten de prijzen.
Ik heb Ajax zelden zo slecht zien voetballen als dit seizoen.