Fitness Seller

AFCA Ajax topic

Ik bedoelde meer de Premier League zelf, dus onderling. Voetbal is heel wat zwaarder en fysieker daar. Twee bepalende spelers uit Nederland gaan naar middenmotors in Engeland. Bony (topscoorder in Nederland) naar Swansea en Toby naar Norwich. Zegt toch genoeg dat verder niemand in hun geïnteresseerd is.

Alsof Manu trouwens ook echt gemotiveerd is om Europa League te spelen. City bakte er toen trouwens nergens wat van, wat ook niet gek is met hoe Mancini ze liet spelen.

Laatst bewerkt:
Watvoor tuig hebben alle spelers om tijdens de training? Een klein gewichts vest ofzo?

Wat bedoel je? Heb je een foto? Volgens mij dragen de meeste Ajax spelers wel sensors om hun hartslag, loopafstand e.d. te meten, misschien bedoel je dat?

Hij zal dit bedoelen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

John voor welke Club bent U eigenlijk ?

Oefen potjes van vandaag worden niet live uitgezonden zeker?

Een transfer van Toby Alderweireld van Ajax naar Norwich City is van de baan. De Engelse club wilde niet voldoen aan de financiële eisen van de Belgische verdediger, meldt zaakwaarnemer Søren Lerby aan Voetbal International. Ajax en Norwich zouden eerder deze week een principeakkoord hebben bereikt over een transfersom van acht miljoen euro.

Ajax houdt nog steeds rekening met een vertrek van Alderweireld deze transferperiode en trok met Mike van der Hoorn van Utrecht al een vervanger aan. Het contract van de Belgische international in Amsterdam loopt volgend jaar zomer af.

Norwich lijkt wel te rekenen op de komst van Leroy Fer. De club uit de Premier League hoopt de laatste details zaterdag af te kunnen ronden, meldt De Telegraaf. Afgelopen winter zag Fer een transfer van FC Twente naar Everton op het laatste moment afketsen toen bij de medische keuring knieproblemen aan het licht kwamen.

Aldus FOK!

Ik vond Eriksen en zelfs Boerrigter tegen RKC sterk spelen, Klaassen viel negatief op en Sana mag van mij per direct vertrekken. Tweede helft was een stuk minder, wel leuk om al die jonge gasten eens te zien spelen. Bojan geen indruk achter gelaten, kwam dan ook amper aan de bal.

Benieuwd naar de tweede van vandaag!

Ik vond Eriksen en zelfs Boerrigter tegen RKC sterk spelen, Klaassen viel negatief op en Sana mag van mij per direct vertrekken. Tweede helft was een stuk minder, wel leuk om al die jonge gasten eens te zien spelen. Bojan geen indruk achter gelaten, kwam dan ook amper aan de bal.

Benieuwd naar de tweede van vandaag!

Klaassen moet nog heel hard werken om aan te kunnen haken bij het eerste. Ook voor zijn blessure had hij niet het gewenste niveau. Komt technisch en tactisch voorlopig echt te kort. Is ook opgeleid als 10 en komt totaal niet uit de verf als half. Ik vind het vreemd dat de Boer hem blijft bestempelen als groot talent.

Boerrigter liep weer eens flink te b**chen na afloop: http://www.rtvnh.nl/sport/111515/Ajax+wint+oefenduel+met+5-1+van+RKC+(met+reacties)

De grootste , de mooiste , de armste
De club waar jullie altijd zo hard voor weglopen
Feyenoord 1

De laatste jaren zijn we qua niveau inderdaad flink weggelopen van Feyenoord. Welke spelers gaan jullie dit jaar verplicht verkopen om de selectie te kunnen trakteren op een tripje naar de dierentuin?

Wij hebben tenminste nog een dierentuin waar je naar toe kan , dat kan je van Artis niet zeggen - ouwe vieze zooi daar
On topic - ik verwacht toch wel dat onze indi weggaat - het zullen wel weer late transfers worden vrees ik
Aan de andere - het elftal blijft intact voor zover - maar zeker weten doe je het nooit ,kijk maar naar. Eriksen , de jong en natuurlijk tobert die op een andere wereld leeft

Wij hebben tenminste nog een dierentuin waar je naar toe kan , dat kan je van Artis niet zeggen - ouwe vieze zooi daar
On topic - ik verwacht toch wel dat onze indi weggaat - het zullen wel weer late transfers worden vrees ik
Aan de andere - het elftal blijft intact voor zover - maar zeker weten doe je het nooit ,kijk maar naar. Eriksen , de jong en natuurlijk tobert die op een andere wereld leeft

Lekker boeien of indi bij jullie blijft. Interesseert me helemaal niks. Ik kijk en volg niks van dat schijt clubje van je.

Terug
Naar boven