AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Eriksen weg , Siem voorlopig nog buitenspel - aderlating voor jullie - scheelt passes en goals

Jup, vrees het ook. Maarja miljoenen verdienen is tegenwoordig belangrijker dan kampioen worden.

Ik word ook moe van de de zogenaamde "gun"factor om Eriksen een transfer te gunnen. Hij is verdomme 21 en nog lang niet op het zelfde niveau wat een Sneijder of Van der Vaart was. Afgelopen seizoen had hij ook nog zijn ups en downs.
t**fus moderne voetbal.

Waar is al het geld wat de afgelopen jaren is verdiend met de Champions League en de transfers? Nu komen ze aan met Duarte wat ik mijn ogen een nuttige speler is maar niet iemand die Eriksen vervangen kan. Niet dat ze met geld moeten smijten, maar een paar goede versterkingen zou niet verkeerd zijn. Hopelijk kan Andersen op termijn de leegte van Eriksen opvullen. (de Jong - Duarte - Andersen)

Waar is al het geld wat de afgelopen jaren is verdiend met de Champions League en de transfers? Nu komen ze aan met Duarte wat ik mijn ogen een nuttige speler is maar niet iemand die Eriksen vervangen kan. Niet dat ze met geld moeten smijten, maar een paar goede versterkingen zou niet verkeerd zijn. Hopelijk kan Andersen op termijn de leegte van Eriksen opvullen. (de Jong - Duarte - Andersen)

Goeie vraag waar dat geld is. Salarissen van spelers zijn omlaag, plus genoeg verdiend het afgelopen seizoen.

Hopen dat ze het nog een beetje gaan treffen met de loting!:o

Ajax moet helemaal geen enorme versterkingen halen en geld uitgeven. Ajax is een weg ingeslagen met Cruijf en zijn nieuwe jeugd. Over een jaar of vijf a zes moet je daar de eerste talenten van in het eerste zien. Tot die tijd moet je vertrouwen op een noodzakelijke aankoop en de huidige eigen jeugd. Dan maar wat mindere jaren.

Dat is waar. Overmars spreekt ook over afspraken in het "verleden". Word tijd dat ze de contracten bij Ajax wat verbeteren en spelers langer aan hun binden. Kijk naar PSV die Maher voor 4 jaar vastlegt. Bij Ajax gaat het vaak om 2 a 3 jaar.

LOTING CL | Groep H
Barcelona
AC Milan
AJAX
Celtic

Voetballen tegen Derkje.

Zwaar, maar mooie clubs. Celtic prachtig

Wat een loting, haha, weer allemaal landskampioenen. En in plaats van Real dan maar een keertje Barca:D

Geboekt naar Celtic. Andere 2 wedstrijden kunnen me om uit te gaan niet zo boeien. Andere hier die gaan?

Celtic thuis proberen

Als we duarte halen komen we een heel end!

:trollface:

Eriksen, Alderweireld weg en Siem de Jong voorlopig geblesseerd. Ik ben bang dat 't dit seizoen niet veel gaat worden.

Tegen wie hebben jullie geloot ove?

Dat geld heeft Ajax gewoon.

http://www.rtlnieuws.nl/economie/home/wat-gaat-ajax-doen-met-75-miljoen

De Kas van Ajax puilt uit
30-6-20116 miljoen euro
31-12-2011
15,6 miljoen euro30-6-2012
17 miljoen euro31-12-2012
49,7 miljoen euro30-6-201350 miljoen euro (schatting RTLZ)
31-12-2013
75-80 miljoen euro (berekening RTLZ)

Had het bericht gelezen, met daarbij de verschillende opties. Arena kopen, van de beurs afgaan om salarissen van spelers verhogen.

Ik denk dat ze van de beurs willen afgaan. Dat roept Johan al langer. De Arena kopen, lijkt mij overbodig. Salarissen van spelers verhogen zie ook niet gebeuren omdat ze voor een constructie hebben gekozen waar spelers bonussen krijgen bij bepaalde prestaties.

Het kost je nu ook geen geld om op de beurs te blijven dus waarom geld weggooien?

Terug
Naar boven