budybolder
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als Ajax van de beurs gaat hoeven ze geen verantwoording meer af te leggen aan de aandeelhouders en de raad van commissarissen. Ook zullen de beslissingen van het technisch hart sneller doorgevoerd kunnen worden en zitten ze niet vast aan allemaal irritante regeltjes die horen bij een bedrijf. Weet iemand wat dit ongeveer moet gaan kosten?
Vind het wel een mooie groep, al hoop je voor overwintering misschien wel wat anders. Maar ik ben allang blij dat we Real er niet weer bij hebben, dan liever Barca voo mijn gevoel haha. Eriksen, Alderweireld weg en Siem de Jong voorlopig geblesseerd. Ik ben bang dat 't dit seizoen niet veel gaat worden.
Eriksen ERG jammer maar wel te verwachten uiteraard...Ik weet echt niet wat ik er van moet denken , ik wacht het maar afIk denk dat jullie vierde worden want Celtic gaan jullie onderschatten

Wat een loting, haha, weer allemaal landskampioenen. En in plaats van Real dan maar een keertje Barca![]()

Hoeft niet een lands kampioen te zijn(2e die Champ voor competitie hebben gespeeld) maar daar doel je denk ik niet op ?!