Fitness Seller

AFCA Ajax topic

Geen zorgen allemaal komt wel goed ;) #wzawzdb

Het kost wel geld, om beurs genoteerd te staan en daarnaast heb je meer beslissings-organen in de club. Hoop gedoe en een hoop gezeik. Of er ook nog dividend wordt uitgekeerd aan de aandeelhouders, dat weet ik niet.

Als Ajax van de beurs gaat hoeven ze geen verantwoording meer af te leggen aan de aandeelhouders en de raad van commissarissen. Ook zullen de beslissingen van het technisch hart sneller doorgevoerd kunnen worden en zitten ze niet vast aan allemaal irritante regeltjes die horen bij een bedrijf. Weet iemand wat dit ongeveer moet gaan kosten?

Als Ajax van de beurs gaat hoeven ze geen verantwoording meer af te leggen aan de aandeelhouders en de raad van commissarissen. Ook zullen de beslissingen van het technisch hart sneller doorgevoerd kunnen worden en zitten ze niet vast aan allemaal irritante regeltjes die horen bij een bedrijf. Weet iemand wat dit ongeveer moet gaan kosten?

60 mil

Zo, om nog even op de loting terug te komen :) Vind het wel een mooie groep, al hoop je voor overwintering misschien wel wat anders. Maar ik ben allang blij dat we Real er niet weer bij hebben, dan liever Barca voo mijn gevoel haha.

Balen dat Eriksen en Alderweireld weg zijn, maar dat was nog wel te verwachten. Ben benieuwd hoe het spel zich de komende weken ontwikkeld als je die twee plus De Jong mist. Je kon al zien hoe de rol van Siem onderschat wordt door velen. Dat zal nu alleen nog maar meer blijken bij Eriksen!

Ze hadden die hele brug onder moeten schilderen [afbeelding niet meer beschikbaar]
Oo lwal de text van de foto ook , "k*t brug" :roflol: ja ik ben snel tevreden vandaag...

Ajax is bezig met deze 2e rangs speler. Op het filmpje ziet het er leuk uit, maar betwijfel of het was.

Ik denk dat Duarte komt, kreeg net een publiekswissel en werd omhelst door de voorzitter, net of er afscheid werd genomen.

edit: [Link niet meer beschikbaar]

Erop achteruit gaan doe je toch wel helaas, ik ken Duarte en zijn kwaliteiten niet goed genoeg maar dat staat wel vast.

Maar als je als Ajax zijnde niet gaat afwijken van geen dure aankopen + idem salarissen moet je telkens lager instappen en bouwen dat is een keuze.

Hoorde net een gerucht dat Elia misschien komt?

Terug
Naar boven