XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

0-1 valt nog mee....

EDIT....
zo en weer terug op aarde..
1-1.

Laatst bewerkt:
Waardeloze wedstrijd!

Inderdaad wat een k*t wedstrijd en nog bijna verliezen in de laatste minuut...

Zo...wat een niveau vandaag weer. Dramatisch! Die Bojan..potverdomme die maakt me toch een partij dramatische keuzes

Welke buitenlandse Nederlandse speler is het die naar Ajax komt ?!
ik kan ff op niemand komen ...

Lichtpuntje in de wedstrijd vond ik dan toch nog Hoesen. Die gast heeft meer een actie in huis dan die houten klaas Sigthorson.

Naar alle waarschijnlijkheid Elia of mss Ola John.

Lichtpuntje in de wedstrijd vond ik dan toch nog Hoesen. Die gast heeft meer een actie in huis dan die houten klaas Sigthorson.

Naar alle waarschijnlijkheid Elia of mss Ola John.

Was schijnbaar al een streep gezet door Elia, Ola John blijft over dan?
vd Vaart of emanuelson leek mij wel vet.

Ajax was bedroevend vandaag, en ik ben Bojan tocb een potje beu sjonge jonge wat een slappe hap. Laat hem maar lekker terug gaan naar Spanje. We hebben echt goede aankopen nodig anders zie ik het somber in dit seizoen.

Ik vond Bojan vandaag juist beter spelen dan de wedstrijden daarvoor, alleen die ene bal had hij moeten afgeven. Ben benieuwd welke vleugel aanvaller er nog bij gaat komen. Ik denk dat Frank er wel weer wat moois van maakt.

Hehe frank is ook wakker geworden

De Boer niet tevreden over spel Sigthórsson
02-09-13
Frank de Boer was na het duel met FC Groningen niet te spreken over Kolbeinn Sigthórsson. De spits heeft volgens de oefenmeester niet gebracht wat van hem verwacht werd. Daar moet snel verandering in komen.

AjaxFanzone.NL
Sigthórsson zal zijn spel drastisch moeten aanpassen wil hij het vertrouwen van de trainer weer volledig terugkrijgen. "Hij moet sleuren en alert zijn. Dat was niet zo", zo laat De Boer weten in een reactie tegenover het Algemeen Dagblad.

Door het spel van de IJslander tegen FC Groningen is het alles behalve zeker of hij zijn basisplaats zal behouden. De Boer kan zomaar voor iemand anders kiezen voor zijn positie. "Dat overweeg je altijd. Maar dat doe je met meerdere mensen. Er komt een moment dat ik denk: nu moet hij erin", aldus de hoofdcoach, die zondagmiddag Danny Hoesen nog in het veld bracht voor de IJslander.

Beter Hoesen erin!

"SPANNENDE DAG - De komst van Ola John is definitief van de baan. De buitenspeler van Benfica was volgens De Telegraaf de eerste keuze als nieuwe buitenspeler, maar vanwege een blessuregolf bij Benfica gaat een huurperiode niet door. Zakaria Labyad lijkt daardoor weer in beeld te komen als versterking."

Erg jammer, ik vind Ola John echt een fantastische speler. Had ik graag weer in Nederland zien spelen.

Erg jammer, ik vind Ola John echt een fantastische speler. Had ik graag weer in Nederland zien spelen.

Als je interesse hebt, waarom dan zo lang gewacht? Het vertrek van Eriksen en Alderweireld heeft geen klote te maken met de bezetting op linksbuiten!:mad:

Tja weer (te) laat gehandeld, nu heb je niks. Goed, met deze selectie moeten we het doen! Nu die achterlijke transferperiode weer voorbij is kunnen we in ieder geval met een vaste selectie werken.

Gister trouwens Jong PSV - Jong Ajax gezien. Dat was wel vermakelijk zeg! Van 2-0 naar 2-4 :D

Nu zal Meleg wel bij de A-selectie komen.

Boulah is transfervrij! Zo naast Moisander in 't centrum. Dat wordt legendary.

Zo inderdaad fijn zijn totdat veltman weer terug is.

Je hebt van der Hoorn ook nog he!

Terug
Naar boven