XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

:cool: Ik als Amsterdams kind, sluit mij aan...

Was gezellig gister op de dam..:rolleyes:

Ik was niet naar de stad geweest gisteren, gewoon met vrienden van te voren in het home, daar was het gewoon gezellig daarna naar een vergeleken met de afgelopen weken aardige wedstrijd gekeken.

Maar, veldman jeweetwel, de beste van het veldman, veldman de beste, de beste veldman, shit wat was hij goed!

Ik was niet naar de stad geweest gisteren, gewoon met vrienden van te voren in het home, daar was het gewoon gezellig daarna naar een vergeleken met de afgelopen weken aardige wedstrijd gekeken.

Maar, veldman jeweetwel, de beste van het veldman, veldman de beste, de beste veldman, shit wat was hij goed!

Ja, hij zou zo mee kunnen komen met de 11 van barca of real!! Haha..

Nou, zullen we daar nog mee wachten?

Maar als je in de context kijkt, paar keer op de bank gezeten vervolgens lang geblesseerd en nu ineens er zo staan is niet slecht. En een jongen 100% uit de eigen jeugd is altijd goed natuurlijk :cool:.

Hahahaha. Tsja.. daar ga ik dan met m'n grote bek :roflol:

Ijskonijn ligt er de komende tijd aan. Tijd voor veversing.

Siem de Jong: "Vandaag de mri gehad, een verrekking in de hamstring dus toch een paar weken eruit"

Zucht...

er lijkt een spannende twist bij ajax-barca te komen, zowel messi, valdes, alba, alvez en sanchez spelen niet mee en xavi, fabregas en pique zijn twijfel gevallen. komt nog bij dat ze de zondag daarop tegen athletic Bilbao, de nr 5 in de tussenstand van de spaanse divisie, moeten terwijl ze maar 3 punten voor staan op de nr 2 en real ook nog in hun nek hijgt dus het zou zomaar kunnen dat sleutelspelers gespaard gaan worden voor dit duel omdat ze met 1 punt al zeker zijn van plaatsing naar de volgende ronde van de CL en de Spaanse competitie in moordend tempo doorgaat.

Het zou kunnen dat we hier een gelijkspel of misschien zelfs winst kunnen pakken als we voorin wonderen kunnen vertonen want vorige keer hebben we Barcelona laten zien dat Ajax ook een geduchte tegenstander is alleen kampte we toen met problemen achter die nu vrijwel zijn opgelost. Het probleem zit hem dan ook voorin waar we sigthorsson (hadden we sowieso niet veel aan) en de jong (pijnlijk dit) moeten missen. Ook bojan die vorige keer tegen Barcelona een prima pot speelde kan helaas nog niet meedoen. Dus hoesen staat waarschijnlijk spits, Fischer links en Andersen op rechts gaat krijgen... ik ben benieuwd

Wil de pret niet drukken, maar Barcelona B speelt ons nog helemaal zoek:rolleyes: Cuenca in de basis die Boilesen aan alle kanten dolt zou het helemaal afmaken:o

Zou willen dat het anders was. Ben een groot voorstander van het nieuwe beleid, maar we gaan wat overgangsjaren tegemoet voordat we weer een behoorlijk elftal hebben. Het eerste is de afgelopen 2 jaar achteruit gehold en Jong Ajax is he-le-maal niks:( Het is wachten op de lichting Bazoer, Nouri, Kishna, Cerny en dan nog met het voorbehoud dat we jongens als Denswil, Veltman en Andersen kunnen behouden.

Maar onzin is het wel dat we gaan worden weggetikt.
Wij spreken elkaar na de wedstijd...

3-0 :d

Terug
Naar boven