AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Ajax gaat dat natuurlijk nooit winnen. Echt een ongelofelijk matig elftal.

Ik geef Ajax wel kans, dat Celtic stelt namelijk helemaal niks voor. Zegt genoeg dat de grote mannen Van dijk en Samaras zijn. Daarnaast speelde Ajax uit bij Celtic toch ook veel beter maar zat het gewoon tegen. Ik denk wel 3 punten voor Ajax.

Deze spelers passen ook bij Ajax , tussen al die andere grote namen
Van jullie ?

**** de haters. commentaar leveren is makkelijk. kijk het interview van cruijff. dan weet je dat het allemaal goed komt. de komende 2 jaar zijn een tussenjaar.

wtf die anderson

de Boer mag em wel is ff een paar flinke tikken voor z´n harses geven

**** de haters. commentaar leveren is makkelijk. kijk het interview van cruijff. dan weet je dat het allemaal goed komt. de komende 2 jaar zijn een tussenjaar.

Dat geloof ik ook wel. Maar ik kijk gewoon naar 't elftal van nu. Het is het gewoon niet goed genoeg. Als je de vergelijking trekt met een middenmoter als Feyenoord. Wie zou Feyenoord willen hebben van dit Ajax? Cillessen en de Jong. Meer niet. Dat zegt genoeg.

Dat geloof ik ook wel. Maar ik kijk gewoon naar 't elftal van nu. Het is het gewoon niet goed genoeg. Als je de vergelijking trekt met een middenmoter als Feyenoord. Wie zou Feyenoord willen hebben van dit Ajax? Cillessen en de Jong. Meer niet. Dat zegt genoeg.

:mad::mad:

10-0

10x van der hoorn

Nou kom maar op..........
Begint.....zo meteen...........

veltman lekkahhhhhhh

kzie ze nog wel een smerige tegen krijgen in de laatst paar minuten

Daarom ben ik alvast weer op dbb...

kdacht om weer met mij te kunnen babbelen reej

heej

reeej

stemt deze uitslag jou tevreej?

groeten andré

****ing lekkerrrr jongenss

veltbaas

1-0 is te weinig..
Yea HErt is terug en ik ga nooit meer wegh.............

Dat celtic is ook wel enorm slecht hoor.

Wij zijn Ajax wij zijn de beste

Terug
Naar boven