MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Ik heb lang volgehouden dat het qua niveau allemaal wel meeviel in Nederland, maar zelfs ik moet nu toegeven dat het echt helemaal geen reet meer voorstelt :roflol: - Vooral Europees wordt dat zo duidelijk. Echt schandalig. Verliezen van Engelse, Spaanse en Italiaanse landen, oke. Maar Luxemburg en Bulgarije. Komop nou, zeg.

Ik heb lang volgehouden dat het qua niveau allemaal wel meeviel in Nederland, maar zelfs ik moet nu toegeven dat het echt helemaal geen reet meer voorstelt :roflol: - Vooral Europees wordt dat zo duidelijk. Echt schandalig. Verliezen van Engelse, Spaanse en Italiaanse landen, oke. Maar Luxemburg en Bulgarije. Komop nou, zeg.

mee eens -al een tijdje - kan geen eens meer een hatelijke opmerking plaatsen omdat het kant noch wal raakt na een 2-1 verlies - tjonge jonge jonge - ik vraag me wel eens af waar ik naar zit te kijken - stelletje kleuters

Wat slecht. Saai.

Haal die ijslander eens uit de spits.

ga de 2e helft niet eens meer kijken, in voor rayo v real

Hoeveel is het geworden?

lol wat een prutsers

Ik zie vitesse wel kampioen worden als die nog wat spelers krijgen in de winter

potverdomme weer niet te geloven

Echt 1 van de meest slechte wedstrijden die ik heb gezien de afgelopen drie jaar. En het ergste vind ik zelf, dat er totaal geen wil is om te winnen. Niemand is fanatiek, gaat er voor. Concentratie, het lijkt wel of ze gister allemaal in de shop hebben gezeten.

Triest

Opperst slechte vorm, onzekerheid troef.

Gelukkig gaan de concurrenten ook weer slecht. AZ nu 1, dat had Verbeek ook gekund daar.

Siem in de spits. De afgelopen 3 seizoenen heeft dat er voor gezorgd, dat alles weer ging draaie.

Bye bye ijskonijn

foto.jpg

gay

Is er al wat bekend over de opstelling?

Vermoedelijke opstelling volgens de Telegraaf: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, De Jong en Sigthórsson.

Klaassen en Serero tegen het fysiek van Celtic :roflol:

Vermoedelijke opstelling volgens de Telegraaf: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, De Jong en Sigthórsson.

Klaassen en Serero tegen het fysiek van Celtic :roflol:

Gast Serero speelde anders aardig goed vorige keer. En is tenminste in vorm. Kwa fysiek winnen we het niet. Kwa voetbal wel

---------- Post added at 15:45 ---------- Previous post was at 15:15 ----------

Hij kan nooit een topper worden. Omdat zijn mentaliteit ook van een fagget is.

Maarja dan nog:

Klaassen
Klaassen
Klaassen
Klaassen

Klaassen

:roflol:

Klaassen?!?!

Terug
Naar boven