AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Van Rhijn zijn probleem is dat die veel te kritisch op zichzelf is. Als hij 2 wedstrijden k*t speelt gaat die aan zichzelf twijfelen en is die niet die zelfverzekerde RB die gregory van der wiel deed vervagen. Maar geef het tijd, de jongen is pas 22 en zich nu pas maximaal aan het vormen als persoon.

Kan wel, maar vindt hem gewoon te vaak slordig in z'n passes, hij creeert te vaak gevaarlijke situaties uit het niets, zoals tegen Barcelona, en gisteren weer tegen Milan. Dit deed hij ook in de vriendschappelijke wedstrijden met Oranje, dus ik hoop dat Van Der Wiel op het Wk weer rechtsback is :)
Ik vind dat onzeker zijn iets voor wanneer je 19,20 bent, op je 22e moet je daar stilaan vanaf raken als je een topper wilt worden. (al heeft hij natuurlijk al betere periodes gekend, hopelijk komen die snel weer terug)

Mooi dat hij zijn kansen blijft krijgen van De Boer, maar met zo'n jongens versla je geen ultra-verdedigend AC Milan, en dat was wel het doel...

Jij vind alles dramatisch

Van Rhijn speelde best behoorlijk. Denswill is een talent en gaat ver komen. Vergeet niet dat deze jongen voor het eerst in CL speelt.

Nee hoor. Blind, Serero en Klaassen spelen samen echt geweldig op dat middenveld. En het centrum van de verdediging is ook heel behoorlijk. Vind van Rhijn gewoon echt heel matig. Was bij zijn debuut nog beter dan nu. Denswil heeft verdedigend genoeg potentie, maar hij ramt zo vaak die bal naar voren in plaats van een oplossing te zoeken (in CL dan). Dat is jammer. En inderdaad hij is nog jong, dus dat komt vast nog wel.

Buitenspelers heb je niet. Fischer vind ik overigens ook geen buitenspeler. Maar bij gebrek aan beter moet hij daar lopen.

Ik vind Hoesen ook heel goed spelen. Helaas scoort hij niet zoveel, maar heeft erg veel overzicht en laat anderen beter spelen. Legt vaak balletjes goed af, overstapjes, subtiele hakjes. Niet echt een typische spits, maar wel erg fijn om mee samen te spelen voor het middenveld, denk ik.

het is toch nooit goed, barcelona verslagen.. Je hoort er niks meer van :o
0-0 tegen milaan , vind ik behoorlijk...

Nee laten we lekker gaan nitpikken........

+1111

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

Nee hoor. Blind, Serero en Klaassen spelen samen echt geweldig op dat middenveld. En het centrum van de verdediging is ook heel behoorlijk. Vind van Rhijn gewoon echt heel matig. Was bij zijn debuut nog beter dan nu. Denswil heeft verdedigend genoeg potentie, maar hij ramt zo vaak die bal naar voren in plaats van een oplossing te zoeken (in CL dan). Dat is jammer. En inderdaad hij is nog jong, dus dat komt vast nog wel.

Buitenspelers heb je niet. Fischer vind ik overigens ook geen buitenspeler. Maar bij gebrek aan beter moet hij daar lopen.

Ik vind Hoesen ook heel goed spelen. Helaas scoort hij niet zoveel, maar heeft erg veel overzicht en laat anderen beter spelen. Legt vaak balletjes goed af, overstapjes, subtiele hakjes. Niet echt een typische spits, maar wel erg fijn om mee samen te spelen voor het middenveld, denk ik.

Van Rhijn heeft laten zien dat hij kan ballen. Dit jaar is hij wat minder. Maar dat komt wel weer goed.
Fisher is ook geen echte links buiten nee. In de jeugd speelde hij op de plek van Erikssen.

1 ding moet je niet vergeten. Ajax is een gezonde financiële club. Wij hebben geen rijke Olie sjijk of geen Barlesconnie.
Het huidige voetbal is verziekt. Kijk naar Real en de schulden hoe triest.

Des te meer ben ik blij dat een gezonde club als Bayern en Dordtmund nu de top van europa zijn.

Volgens mij begin van het seizoen kreeg van Rhijn rood en wedstrijd daarna had Ligeon gespeeld. Die gast speelde echt een dodelijke eerste helft, elke voorzet was toen perfect. Tweede helft was helaas wat minder.
Laatste wedstrijd at hij speelde heb ik helaas niet gezien. Van mij mogen ze hem er wel in zetten ipv v Rhijn als hij zo blijft spelen en van die slechte k*t terugspeelballen geeft

Kan wel, maar vindt hem gewoon te vaak slordig in z'n passes, hij creeert te vaak gevaarlijke situaties uit het niets, zoals tegen Barcelona, en gisteren weer tegen Milan. Dit deed hij ook in de vriendschappelijke wedstrijden met Oranje, dus ik hoop dat Van Der Wiel op het Wk weer rechtsback is :)
Ik vind dat onzeker zijn iets voor wanneer je 19,20 bent, op je 22e moet je daar stilaan vanaf raken als je een topper wilt worden. (al heeft hij natuurlijk al betere periodes gekend, hopelijk komen die snel weer terug)

Mooi dat hij zijn kansen blijft krijgen van De Boer, maar met zo'n jongens versla je geen ultra-verdedigend AC Milan, en dat was wel het doel...

ik miste ook zijn scherpte wel een beetje. Van Rhijn is normaal gesproken wel van de vieze voorzetten maar die heb ik nu nauwelijks gezien

0-0 tegen een tiental Milanezen die niveau PSV nastreven
Gewoon een slecht resultaat man - dit was een 100% kans om ze te pakken , maar dat hebben jullie niet gedaan

Nee Ajax was zo verschrikkelijk dominerend dat ze er gewoon uitliggen
Ach ray word eens wakker - in Italië lachen ze helemaal kapot
Kom maar eens de volgende ronde door in Europa League

Slaat echt weer nergens op...
PSV was dramatisch slecht weer...

je kan een hoop zeggen maar dat was AJAX zeker NIET !

Dit dus...:D

Ergens heeft hij wel gelijk natuurlijk, dit seizoen is Milan een stuk zwakker en onzekerder dan andere jaren, en als je barcelona klopt moet je 10milanezen eigenlijk ook pakken. Het grote verschil met andere wedstrijden in de groepsfase, is dat er in alle andere wedstrijden door beide ploegen effectief gevoetbald werd, en dat was hier niet het geval. Daar kon Ajax helaas nog niet goed genoeg mee omgaan, en daarom zitten die ervaren italianen wel in de volgende ronde.. :(

Ergens heeft hij wel gelijk natuurlijk, dit seizoen is Milan een stuk zwakker en onzekerder dan andere jaren, en als je barcelona klopt moet je 10milanezen eigenlijk ook pakken. Het grote verschil met andere wedstrijden in de groepsfase, is dat er in alle andere wedstrijden door beide ploegen effectief gevoetbald werd, en dat was hier niet het geval. Daar kon Ajax helaas nog niet goed genoeg mee omgaan, en daarom zitten die ervaren italianen wel in de volgende ronde.. :(

De kansen waren er zeker. Milan thuis en celtic uit.

Maar als Itlianen ergens goed in zijn. Is het in verdedigen. Je uit de wedstrijd lokke enz enz.

Ja geef hem ook nog even gelijk.
ik ben wel klaar met dit topic...

John schijt het topic lekker onder , het zal me een rotzorg zijn......

Ray kakkerlakken moeten het hebben van provoceren. Kwa voetbal hebben ze natuurlijk niks om gelukkig van te worden.
Ze hebben 1 voor 1 allemaal een grote bek.

Ik moet er altijd wel om lachen. Gelukkig lost ons AJAX het op met voetbal en hebben wij geen callimero gedrag nodig.

Als je supportert voor Ajax wilt dat niet zeggen dat je blind moet zijn voor wat er fout gaat. Ik zeg alleen maar dat de ploeg nog niet genoeg stootkracht had om door de verdediging van Milan heen te breken, niet dat Feyenoord het beter had gedaan hoor ;)

Ray kakkerlakken moeten het hebben van provoceren. Kwa voetbal hebben ze natuurlijk niks om gelukkig van te worden.
Ze hebben 1 voor 1 allemaal een grote bek.

Ik moet er altijd wel om lachen. Gelukkig lost ons AJAX het op met voetbal en hebben wij geen callimero gedrag nodig.

ik ben blij dat je gelukkig word van jouw ajax - dat is nou net het verschil - ik heb voetbal nooit nodig gehad
om gelukkig te worden c-1000 ;) maar je hebt punt ajax lost het altijd op met voetbal - resultaat europa-league

verstandige ajax-supporters zijn dit met me eens en die zijn er genoeg hoor , maar als je alleen maar alles bekijkt door een ajax-bril dan heeft iemand al snel een grote bek en dan als hij ook nog eens is voor FEYENOORD - ja man die moeten gewoon helemaal hun ,,,,, houden :D

succes jochie vandaag

ik ben blij dat je gelukkig word van jouw ajax - dat is nou net het verschil - ik heb voetbal nooit nodig gehad
om gelukkig te worden c-1000 ;) maar je hebt punt ajax lost het altijd op met voetbal - resultaat europa-league

verstandige ajax-supporters zijn dit met me eens en die zijn er genoeg hoor , maar als je alleen maar alles bekijkt door een ajax-bril dan heeft iemand al snel een grote bek en dan als hij ook nog eens is voor FEYENOORD - ja man die moeten gewoon helemaal hun ,,,,, houden :D

succes jochie vandaag

Moet toch zeggen dat ik juist het idee krijg dat Feyenoorders voetbal als hun enige lichtpuntje in hun leven zien. En dan vaak die teleurstelling wat haat, jaloezie en agressie tot gevolg heeft. Wetende dat het vanaf morgen weer een zware week in de haven wordt, hopende op lichtpuntje het weekend erna, zodat zij het gevoel kunnen krijgen ook iets bereikt te hebben in hun leven en weer energie hebben om weer een weekje te bikkelen in de haven.

:p

succes jochie vandaag

4ez2spe.gif

Moet te doen zijn

Moet toch zeggen dat ik juist het idee krijg dat Feyenoorders voetbal als hun enige lichtpuntje in hun leven zien. En dan vaak die teleurstelling wat haat, jaloezie en agressie tot gevolg heeft. Wetende dat het vanaf morgen weer een zware week in de haven wordt, hopende op lichtpuntje het weekend erna, zodat zij het gevoel kunnen krijgen ook iets bereikt te hebben in hun leven en weer energie hebben om weer een weekje te bikkelen in de haven.

:p

als je dit al een vorm van haat , jaloezie en agressie vind dan ben ik wel eens benieuwd in wat voor belevenswereld jij je bevind - het is maar voetbal , maar ajax uit mokum meer niet

Terug
Naar boven