AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Wow, Klaassen.

Makkelie gaf vorige week penalty's (aan feyenoord) bij een beetje duw en trekwerk maar gisteren bij Ajax is het allemaal niks. Twee weken geleden gaf hij ook allemaal onterechte penatly's (of juist andersom).

Valt mooi door de mand, weg met die mafklapper.

Even een grappige statistiek. Als Ajax de komende wedstrijd tegen Milan met dezelfde opstelling speelt als tegen NAC, spelen er 11 andere spelers in de basis in vergelijking tot de wedstrijd tegen Milan waarin de Boer debuteerde als trainer van Ajax.

Even een grappige statistiek. Als Ajax de komende wedstrijd tegen Milan met dezelfde opstelling speelt als tegen NAC, spelen er 11 andere spelers in de basis in vergelijking tot de wedstrijd tegen Milan waarin de Boer debuteerde als trainer van Ajax.
:cool:
Ik ben al sinds een tijdje een GROTE fan van Frank (Frons) de Boer :D

echt een held !

J9VU5Rb.gif

David Endt bij Fox Sport 2, analist bij de wedstrijd Arsenal - Everton. Paar goede woordjes gedaan voor Heitinga.

Geeft maar weer aan wat een sentimentele prutser die man is:rolleyes:

Heitinga heeft al tijden geen wedstrijd op top niveau meer gespeeld, maar vind zichzelf nog te goed voor een terugkeer naar Ajax. In realiteit is het te betwijfelen og hij dat niveau nog aan kan en zou hij hoe dan ook vierde in de rangorde, achter Veltman, Denswil en Moisander zijn. Ternauwernood voor Van der hoorn:o Laat Heitinga alsjeblieft zakken blijven vullen in het buitenland en Endt lekker sprookjes blijven vertellen. Bij top voetbal hebben ze allebei niets te zoeken...

Geeft maar weer aan wat een sentimentele prutser die man is:rolleyes:

Heitinga heeft al tijden geen wedstrijd op top niveau meer gespeeld, maar vind zichzelf nog te goed voor een terugkeer naar Ajax. In realiteit is het te betwijfelen og hij dat niveau nog aan kan en zou hij hoe dan ook vierde in de rangorde, achter Veltman, Denswil en Moisander zijn. Ternauwernood voor Van der hoorn:o Laat Heitinga alsjeblieft zakken blijven vullen in het buitenland en Endt lekker sprookjes blijven vertellen. Bij top voetbal hebben ze allebei niets te zoeken...
+ 1
Mag van mij weg blijven....

Vanavond d-day! Zou een geweldige prestatie zijn als ze het halen! Financieel ook mooi

Mooi?! Schaam je!:mad:

Triest uitschot dat Italiaanse demonstranten tegen belastingverhooging aanvalt, omdat de bus er niet langs kan? Ze mogen ze allemaal ter plekke door het hoofd schieten wat mij betreft!:army:

PS: Hoop op winst vanvond. Verwacht herhaling van zetten thuis wedstrijd. Wij komen voor, zij maken in de laatse 10 minuten gelijk:(

Mooi?! Schaam je!:mad:

Triest uitschot dat Italiaanse demonstranten tegen belastingverhooging aanvalt, omdat de bus er niet langs kan? Ze mogen ze allemaal ter plekke door het hoofd schieten wat mij betreft!:army:

PS: Hoop op winst vanvond. Verwacht herhaling van zetten thuis wedstrijd. Wij komen voor, zij maken in de laatse 10 minuten gelijk:(

http://www.youtube.com/watch?v=JskztPPSJwY

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

hoo dat is de verkeerde

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

Maar ik zou persoonlijk ook gek worden. Als ik 20?? uur in de bus hebt gezeten en er gaan een stel debiele de bus tegenhouden.

Vind het ook best jammer. Ik snap dat je gefrustreerd raakt, maar dit is weer overdreven. En dat gelul met je amsterdam hooligans. Ook is het weer negatieve reputatie. Het was zelfs op het NOS journaal. De uitwedstrijden waar ik ben geweest gebeurde steeds niets (behalve Lyon maar daar waren gewoon noord-afrikaanse k*tapen +k*t ME) en vandaag zal de meerderheid waarschijnlijk ook weer gewoon gezellig in het centrum zijn geweest. Dat moet je uitstralen: Dat je met zn allen komt voor de gezelligheid en 's avonds je club komt aanmoedigen.

Ik erger me sowieso steeds meer aan die doorgesnoven k*tjochies van 410. Die moeten van alles doen om zich te bewijzen, snuiven zich rot, zijn ****ing opgefokt en zo kansloos dat ze denken dat ze het voor het zeggen hebben in het vak. Kijk iemand verkeerd aan als ze op weg zijn naar de plee voor een niffieen er staan 20 van die k*tjochies voor je.

410 wordt er niet gezelliger op in ieder geval.

---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

+ die gasten die bij die uitwedstrijden vooraan staan met hun vissershoedjes en zonnebrillen denkende dat ze capo zijn ofzo terwijl het ectos van 18 zijn. :roflol:

Voor die rooie kaart liep het beter bij Ajax :(

Hoesse erin. Bojan is niks

Terug
Naar boven