AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

K*t italianen. Laf k*tvolk. Ben je ac milan, moet je zo spelen.

Weer op zijn Itiliaans.

Anti voetbal. We hadden meer verdiend.
Helaas hebben persoonlijke fouten tegen Milan thuis en celtic uit ons de kop gekost.

Milan onsportieve ** ploeg.
Balotelli ook wat een clown is die gast.

Onverdiend verloren, maar helaas.

Catenaccio hè...

Laf spelletje gespeeld door Milan, maar op zich wel begrijpelijk dat ze geen risico's wilde nemen. Eigenlijk was die rode kaart alleen maar nadelig voor Ajax. Dan blijft het toch zuur dat Milan een punt heeft gestolen in de Arena dankzij onkunde van scheids en Van der Hoorn toen..

Wat k*t wedstrijd, tempo was ook veel te laag. K*t laf spelen van Milan.

En serieus, heeft van Rhijn één bal goed geraakt?

Wat k*t wedstrijd, tempo was ook veel te laag. K*t laf spelen van Milan.

En serieus, heeft van Rhijn één bal goed geraakt?

9/10 keer voorzet geven zonder te kijken :roflol: Ach ja, soms wordt het dan nog een assist, maar wel irritant dat er maar niks nuttigs van de vleugels komt..

Als ik ook nog denk aan die makkelijk gegeven pingel thuis voor Milan.

Man, man, man....

Dat mensen daar ook nog zeggen 'ja van der Hoorn moet de kans niet geven dat de scheids kan fluiten'.

Tegen het acteerwerk van sommige spelers is weinig te doen zolang het amper bestraft blijft. Schwalbes in de 16 meter woden al redelijk aangepakt, nu is het tijd om acteerwerk daarbuiten ook aan te pakken.

Ga je liggen voor een blessure en kermen van de zogenaamde pijn ? Goed dan minstens 2 minuten buiten de lijnen. Kijk hoe snel mensen stoppen met schreeuwen alsof ze doodgaan of een enkel hebben gebroken.

Ik vind van Rhijn en Denswil echt dramatisch aan de bal.

We kunnen overigens concluderen dat Ajax oprecht een betere ploeg is dan AC Milan. Minder individuele kwaliteit, maar een beter team. Als de twee ploegen tien keer tegen elkaar spelen, zal Ajax gewoon vaker winnen. Dat is toch een dikke overwinning voor Frank de Boer en een redelijk pijnlijke conclusie voor Milan.

Overigens is het gemis van vleugelspelers een echt pijnpunt in wedstrijden als dit. van Rhijn met die "voorzetten" van halverwege de aanvalshelft. En Blind schoot ook al z'n voorzetten op zijn directe tegenstander.

Ajax speelt op papier met twee vleugelspelers, maar in de praktijk met geen vleugelspelers. Dat is jammer.

We kunnen overigens concluderen dat Ajax oprecht een betere ploeg is dan AC Milan. Minder individuele kwaliteit, maar een beter team. Als de twee ploegen tien keer tegen elkaar spelen, zal Ajax gewoon vaker winnen. Dat is toch een dikke overwinning voor Frank de Boer en een redelijk pijnlijke conclusie voor Milan.

Overigens is het gemis van vleugelspelers een echt pijnpunt in wedstrijden als dit. van Rhijn met die "voorzetten" van halverwege de aanvalshelft. En Blind schoot ook al z'n voorzetten op zijn directe tegenstander.

Ajax speelt op papier met twee vleugelspelers, maar in de praktijk met geen vleugelspelers. Dat is jammer.

als deze ploegen 10 maal tegen elkaar spelen wint ajax vaker dan milan ? denk ik niet - dit is een moment opname - milan gooit er binnenkort weer wat lire's tegenaan en dan zal het verschil weer op het veld net zo groot zijn als jaren terug - maar wat heb je nou weer aan alle credits - mijn grote amsterdamse makker had liever een keer slecht gespeeld en gewoon doorgegaan - this was the moment tractor man

als deze ploegen 10 maal tegen elkaar spelen wint ajax vaker dan milan ? denk ik niet - dit is een moment opname - milan gooit er binnenkort weer wat lire's tegenaan en dan zal het verschil weer op het veld net zo groot zijn als jaren terug - maar wat heb je nou weer aan alle credits - mijn grote amsterdamse makker had liever een keer slecht gespeeld en gewoon doorgegaan - this was the moment tractor man
wat

? ???
echt waar STOP nou maar met het proberen AJAX naar beneden te halen..
ze in samenwerking met Frank zijn een wereld team..../case closed.

Tractortje heeft gewoon gelijk !!

maar goed je kan het altijd nog even proberen...

Vond Van Rhijn echt weer triest.. Sowieso die voorzetten die de hele wedstrijd lang slecht waren. En dan ook weer een situatie in de 2e helft waar hij heel slecht uitverdedigd, en waar hij van geluk mag spreken dat balotelli die bal niet onder controle krijgt of hij kon alleen op de keeper af.

Blind vond ik wel heel sterk spelen. Snap ook wel dat je naar het einde van de wedstrijd, als milan met de volledige ploeg plaatsneemt voor de 16 meter, gewoon probeert om ballen in het doelgebied te gooien, want voetballend kwamen ze er niet meer doorheen.

Triest van die supporters om die Poulsen zo uit te fluiten. Lafaards.

Van Rhijn had inderdaad wel iets betere ballen mogen voorgeven.... zee van ruimte aan die rechterkant en dan nog zon flut bal voorgeven.

Vond Van Rhijn echt weer triest.. Sowieso die voorzetten die de hele wedstrijd lang slecht waren. En dan ook weer een situatie in de 2e helft waar hij heel slecht uitverdedigd, en waar hij van geluk mag spreken dat balotelli die bal niet onder controle krijgt of hij kon alleen op de keeper af.

Blind vond ik wel heel sterk spelen. Snap ook wel dat je naar het einde van de wedstrijd, als milan met de volledige ploeg plaatsneemt voor de 16 meter, gewoon probeert om ballen in het doelgebied te gooien, want voetballend kwamen ze er niet meer doorheen.

Van Rhijn zijn probleem is dat die veel te kritisch op zichzelf is. Als hij 2 wedstrijden k*t speelt gaat die aan zichzelf twijfelen en is die niet die zelfverzekerde RB die gregory van der wiel deed vervagen. Maar geef het tijd, de jongen is pas 22 en zich nu pas maximaal aan het vormen als persoon.

Jij vind alles dramatisch

Van Rhijn speelde best behoorlijk. Denswill is een talent en gaat ver komen. Vergeet niet dat deze jongen voor het eerst in CL speelt.

Het is toch nooit goed, Barcelona verslagen.. je hoort er niks meer van :o
0-0 tegen milaan , vind ik behoorlijk...

nee laten we lekker gaan nitpikken........

Terug
Naar boven