MuscleMeat

AFCA Ajax topic

^ moest wel, Cillessen is geblesseerd vandaar dat V.D. Hart ook mee is genomen als 2e keeper

slechte pot vandaag trouwens hoor, ik had niet eens lopen schelden als zwolle had gewonnen want Ajax speelde echt slecht. Voorin leek geen bal aan te komen. Fischer, Bojan en De jong konden nauwelijks controle behouden voorin en waren bijna onzichtbaar. Veltman en Moisander stonden telkens te dromen en Vermeer zou ook nog effe een Vermeertje gaan uithalen door dik 25 meter uit het goal te komen.

Zo. Dat was direct de meest dramatische pot van het seizoen..

Nou een potje fierljeppen vanmiddag :D

---------- Toegevoegd om 16:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

Zo, dat gaat al redelijk...

1-0 hoppa

2-0 weeeeeeeeeeeeee...

2 penalty's, ongelofelijk ..

Kishna in selectie voor Salzburg, ben benieuwd of hij minuten gaat maken.
Van de Hoorn en De Sa zitten er niet bij, en Serero en Boilesen ook niet wegens blessure.

Van der Hoorn, ik kan die naam/jongen niet meer los zien van dat kolderieke eigen doelpunt, blijf twijfelen aan zijn motoriek.

Boilsen

Blijft hij nog een keer heel of wat

Lekker begin dit :(

duarte waarom staat hij back. ik neem hem niks kwakelijk. hij heeft altijd aanvallende middenvelder gespeeld. maar dit is triest.

pijnlijk om dit te zien :(. we worden weg gespeeld

Ik kan niet kijken, maar vast en zeker weer een kwestie van kansen afmaken?

Lekker laten lopen die Uefa Cup. Winnen doe je 'm toch niet, geld zit er niet in en telkens na een Europese wedstrijd verneuk je de competitie. Jammer maar helaas, gewoon niet sterk genoeg om op 3 fronten te spelen.

Wtf doet de Jong naast Klaassen, welke debiel is op dat idee gekomen? Duarte op linksback evengoed trouwens, leuk dat schone voorin goed uitpakt maar om nou je aanvallende mid op LB te zetten..

Ajax heeft net zijn eerste kans gehad, en verliezen op elke positie. Een penalty en Cillessen die te ver voor z'n doel stond.

Ik kan niet kijken, maar vast en zeker weer een kwestie van kansen afmaken?

Was het maar zo'n feest. Ze hebben 1 "kans" gehad ofzo..

Maar goed, het is net als de afgelopen jaren. Goed spelen in de CL en vervolgens de eerste ronde in de EL eruit worden geknikkerd door een middelmatige club. Vorig jaar was het Boekarest ofzo toch?

Ja Steaua Boekarest.

Terug
Naar boven