XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Wij zijn Ajax wij zijn de beste!

:trollface:

Zonder verder over Ajax te oordelen vond ik Salzburg gewoon erg goed. Ze joegen op alles.

Schone mist Az en meer waarschijnlijk, geweldig...

overklast door een subtoppertje uit oostenrijk

^

Voetbal is emotie :D

Ja, en ik zit er vol mee :treuren::sad::spaz:

Aa daar is ZIELIG..
echt alleen als het mis gaat, wat een droeft**ter ben jij zeg...

jij gaat op negeer want dit soort troll posts kan iedereen wel missen.........

Dat krijg je raytje als je overal en te nimmer achterlaat dat je de beste bent
Ontwaak ray - je doet het goed in Nederland omdat jullie een ondanks een matig elftal het stabielst zijn - zegt veel over de rest - Europees zijn jullie ook kansloos , of is red bul nou ineens zo'n geweldige ploeg - nee hoor -
Blijf lekker dromen raytje :D

Ontwaak ray - je doet het goed in Nederland omdat jullie een ondanks een matig elftal het stabielst zijn - zegt veel over de rest - Europees zijn jullie ook kansloos , of is red bul nou ineens zo'n geweldige ploeg - nee hoor -

Omdat je op negeer staat bij onze Ray en hij het anders niet kan lezen.

Zat ook weer in het stadion maar was inderdaad zeer teleurstellend... Ajax lang niet zo slecht zien spelen in eigen huis.

Ik weet niet waarom, maar vanochtend had ik het idee om meteen orgineel op negeer te zetten..
zal later wel uitvinden waarom :)

Ik heb het zelfs terug moeten zien , maar ja bagger slecht...
en ik zie een quote , ga even een ander ****en...(negeer)..

Laatst bewerkt:

Waarom gebruik jij overal van die strepen tussen je zinnen?

John is met 1 doel geboren in het leven, net zoals de meeste kakkerlakken. En dat is alleen maar haat naar AJAX.

Arme John.

Kakkies gaan volgend jaar weer rond de middenmoot spelen, als de Koeman weg is.

John Ove en kornuiten gaan gewoon weer voor bijl nadat we de eer redden in Salzburg en 3 dagen later feyenooit verslaan.

LOL dat meen je niet hé, is john voor vijnoort ?!
/HAHA..

een , en daarna en toetsen, had toch beter verwacht van iemand van opgezwolle :P

Terug
Naar boven