XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Goh, wat is het rustig hier..
LA la lalalalala :cheer::banana::cheer:

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

HAHAHA BOOM doei tot ziens.......

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

Pelle heeft denk ik een schorsing voor aankomende wedstrijd, door zijn gedrag aan het einde van de wedstrijd...
niet dat het wat uitgemaakt had :p

John is met 1 doel geboren in het leven, net zoals de meeste kakkerlakken. En dat is alleen maar haat naar AJAX.

Arme John.

Kakkies gaan volgend jaar weer rond de middenmoot spelen, als de Koeman weg is.

nog niet gehoord dan?

onze bloedeigen louis van Gaal is onderhandeling met de kakkies voor een baan als coach...

de vuile NSB'er is zeker vergeten hoe de achterhang van feyenoord zijn overleden vrouw scandeerde

nog niet gehoord dan?

onze bloedeigen louis van Gaal is onderhandeling met de kakkies voor een baan als coach...

de vuile NSB'er is zeker vergeten hoe de achterhang van feyenoord zijn overleden vrouw scandeerde

Cruyff ook een NSB'er? (Hij gaat het trouwens niet doen denk ik hoor)

Goh, wat is het rustig hier..
LA la lalalalala :cheer::banana::cheer:

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

HAHAHA BOOM doei tot ziens.......

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

Pelle heeft denk ik een schorsing voor aankomende wedstrijd, door zijn gedrag aan het einde van de wedstrijd...
niet dat het wat uitgemaakt had :p

je bent blij he raytje - ik ben daardoor ook blij ray - ik kom volgende week hieover op terug :D

fey aja

0-5

5x kishna

5x duarte!

Even voor JOHN OVE weer,
ik kan je post(s) niet meer zien :banana: ik kan namelijk prima zonder die enkelen post dat het verkeerd gaat ,et Ajax de Beste !!
en voor de rest heb ik niks met je, dus de groetjes :hello:

Dat weet ik toch raytje - maak niet uit joh -
We zijn toch blij - dat waren die salzburgers van de week ook - blije mensen
Daar hou ik van

Cruyff ook een NSB'er? (Hij gaat het trouwens niet doen denk ik hoor)

laatst nog een discussie gehad op ajaxshowtime maar we kwamen al snel tot de conclusie dat uberajacied Cruyff niks te verwijzen valt want het was het toenmalige bestuur wat hem tot die acties dwong.

gaan mensen vanavond nog RBS - Ajax kijken en hopen op een wonder?

Het zal mij benieuwen vanavond. Ik zou zeggen: bestrijdt ze met hun eigen wapen. Direct vastzetten en jagen op alles wat beweegt. Gele kaart meer of minder maakt toch geen ruk meer uit!

Riedewald in de selectie, dus die schiet er laatste vijf minuten gewoon weer twee in ;)

de sa

die kan er echt he-le-maal niets van

Wel grappig als Van Geal straks feyenoord kampioen maakt.
Dan is het de tweede keer dat de joden hun grootste menselijk kapitaal wegjagen naar de vijand, Cruyf deed dat ook heel mooi.

Als Huntelaer, Suarez en Zalatan nog bij de joden in de basis stonden dan hielden de joden elk jaar de cup met de gouden oren in hun handen.
Ga spellen :rolleyes:
dit kan echt neit.......

Wel grappig als Van Geal straks feyenoord kampioen maakt.
Dan is het de tweede keer dat de joden hun grootste menselijk kapitaal wegjagen naar de vijand, Cruyf deed dat ook heel mooi.

Als Huntelaer, Suarez en Zalatan nog bij de joden in de basis stonden dan hielden de joden elk jaar de cup met de gouden oren in hun handen.

Gaat het veder nog wel goed daar?

Ach ja, maar ze hebben van AZ gewonnen!

Kom op! Het kan nog..

:roflol:

Redbull geeft je vleugels!!

Wij zijn de beste van de eredivisie , en voor de rest stellen we niks
Ben ik blij - ach nee joh , het is maar voetbal jongetjes

Was is het altijd stil hier als ze slecht spelen. :sad:

Terug
Naar boven